Opretter denne log for at holde mig selv igang, både mht. kost og træning.
Lidt om mig.
Hedder Ronni og er fra årgang 83. Jeg har før i tiden, fra 6-16år spillet rigtigt meget fodbold hvor kontrakt var på tale, men så skete der så det at jeg pludselig synes fodbold hang mig ud af halsen og at fester osv. trak mere i mig. Hvilket jo sådan set har gjort at jeg faktisk ikke rigtigt har dyrket noget motion de sidste 13år, bortset fra lidt cykling. Cykler 2x4km hverdag til og fra job.
Jeg er oprindeligt udlært murer, men ikke rørt en mureske de sidste 5 år, da jeg stoppede og fik job som mellemleder i en større virksomhed, hvilket igen har resulteret i en del mindre aktivitet, dog går jeg en hel del ude i produktionen.
Har haft det lidt svært med at tage mig sammen til at ændre min kost/livsstil, men har nu besluttet at nu skal der altså ske noget, da jeg kan se vægten kun går op og maven ud
Så det er det jeg håber at denne log vil hjælpe mig med, da jeg laver mig nogen "delmål" i denne log ( De vil komme til stå nederst i denne post ) -og at jeg så fx vil føle "skyld" hvis ikke jeg får opdateret mindst en gang hver uge, søndag. Min kost efter jeg skiftede job har nok været lidt for meget junkfood og hvad der lige kunne smides 5 min i mikrobølgerne
Planen er at begynde at selv få lavet noget sundt mad osv, vil ikke ud i at skrotte ALT "usundt" mad på en gang, men skal være noget jeg stille får skiftet ud.
Har prøvet rydde køkkenet for alt slik, usundt mad osv, gik også fint i en god uges tid, men så gik det igen i hat og briller. Så derfor denne strategi, fx bytte lidt usundt ud med sundt når jeg handler ind, eller når det usunde er væk. Heller ikke noget med at veje min mad osv, men forsøge spise fornuftigt, mere frugt og ikke spise til jeg flækker
Fakta om mig:
Alder 29år
Højde ca 180cm ( præcis tal imorgen, 24/9-12 )
Vægt ca 100,2kg
Fedt % 31,5 ( Iflg. min super præcise badevægt
) Mål:
At smide nogen kilo og få opbygget lidt muskler, dog ligger jeg stille ud med at ændre min livstil, så jeg forhåbentligt ikke endnu engang kører træt i det
-Modtager gerne råd, vejledning osv.. og mangler der noget info eller andet, så skriv det endelig
Alle updates kommer her og i de næste 2 post som jeg lige "reseverer" til billeder osv.
Ronni83