Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Jepperm skrev:Det kan være de har fået et hint om du har været, og tror du stadig er, og derfor smider de dig ud.. Hvis de ikke var så sikre, smed de dig ikke ud da det reelt koster dem en kunde/medlem.

Jepperm skrev:Sikkert ikke . Men penge er penge ;) .
Har du opført dig ordenligt imens du har trænet ?

sunway skrev:Det er jo tydeligt at se på dine log billeder du har krudtet den..

sunway skrev:Det er jo tydeligt at se på dine log billeder du har krudtet den..

Jepperm skrev:sunway skrev:Det er jo tydeligt at se på dine log billeder du har krudtet den..
Ja eller ikke ..
Du må jo hører hvad der ligger til grund for deres mistanke på fredag :b

Patman skrev:Jepperm skrev:sunway skrev:Det er jo tydeligt at se på dine log billeder du har krudtet den..
Ja eller ikke ..
jeps. Det nemlig noget fis. De har set mig på toilettet, hvor der bagefter var fundet noget doping i skraldespanden. Men hvem siger det er mig? Jeg kom sidst på aftenen og der masser af ander derude. Det beviser ikke en skid.

maarkap skrev:Patman skrev:Jepperm skrev:sunway skrev:Det er jo tydeligt at se på dine log billeder du har krudtet den..
Ja eller ikke ..
jeps. Det nemlig noget fis. De har set mig på toilettet, hvor der bagefter var fundet noget doping i skraldespanden. Men hvem siger det er mig? Jeg kom sidst på aftenen og der masser af ander derude. Det beviser ikke en skid.
Hvorfor i helvede, er der overhovedet nogle der vælger at tage doping nede i selve centeret?

maarkap skrev:Men selvom du har fået to års karatæne, er det vel kun fra det center, når de ikke har en positiv doping prøve fra dig?

EmiloMJ skrev:jeg er fuldstændig enig med dig i at det fandeme er for tyndt at de ikke kræver prøve først, og så tager den derfra. Jeg tænker lidt at der er en vis signalværdi overfor de andre kunder ved at smide en af de store ud og signalere nul tolerance overfor AS. men igen, det giver jo ikke så meget mening hvis du siger der er personer der er endnu større end dig... håber du får kastet lys over sagen på fredag
men vi kommer jo nok ikke uden om du er et forholdsvis stort lokum

mikkel_baech skrev:Jeg kan sagtens forstå hvis de har smidt dig ud hvis de kan herinde kan læse sig til at du har krudtet den imens du har været medlem, kunne jo også være at du når du snakker om det herinde har sagt det til gud og hvermand og derfor er en som de anser som belastende udaftil. At du kan pisse ren nu betyder mindre hvis du har været på imens og de kører en stram kurs.

Lentz skrev:Zielkes er det en styrkeløfter klub?!
Jeg var der nede til en enkelt træning eller to tilbage i sommers, da jeg alligevel var i sønderborg, mindes ikke der var noget specielt styrkeløfter udstyr

Patman skrev:mikkel_baech skrev:Jeg kan sagtens forstå hvis de har smidt dig ud hvis de kan herinde kan læse sig til at du har krudtet den imens du har været medlem, kunne jo også være at du når du snakker om det herinde har sagt det til gud og hvermand og derfor er en som de anser som belastende udaftil. At du kan pisse ren nu betyder mindre hvis du har været på imens og de kører en stram kurs.
har kun trænet der små 3 mdr så det er ikke fordi jeg var unaturlig der.
De har ikke læst herinde, det tror jeg simpelthen ikke på. Så småborgerlig må man snart ikke have lov til at være hehe.
Tja det ikke til at vide hvad der ligger af belæg for det, men gad sku godt at have pisset en dopingprøve. øv

mikkel_baech skrev:Patman skrev:mikkel_baech skrev:Jeg kan sagtens forstå hvis de har smidt dig ud hvis de kan herinde kan læse sig til at du har krudtet den imens du har været medlem, kunne jo også være at du når du snakker om det herinde har sagt det til gud og hvermand og derfor er en som de anser som belastende udaftil. At du kan pisse ren nu betyder mindre hvis du har været på imens og de kører en stram kurs.
De har ikke læst herinde, det tror jeg simpelthen ikke på. Så småborgerlig må man snart ikke have lov til at være hehe.
Tja det ikke til at vide hvad der ligger af belæg for det, men gad sku godt at have pisset en dopingprøve. øv
Hvorfor ville du gerne det? Ville du så stå og sige at du er 100% clean og være en hykler og løgner?
Hvis man har været i tønden så må man også tage konsekvensen, centre er trodsalt forretning og burde i mine øjne ihvertfald selv kunne bestemme klientellet og dermed træningsmiljøet.

Patman skrev:mikkel_baech skrev:Patman skrev:mikkel_baech skrev:Jeg kan sagtens forstå hvis de har smidt dig ud hvis de kan herinde kan læse sig til at du har krudtet den imens du har været medlem, kunne jo også være at du når du snakker om det herinde har sagt det til gud og hvermand og derfor er en som de anser som belastende udaftil. At du kan pisse ren nu betyder mindre hvis du har været på imens og de kører en stram kurs.
Hvorfor ville du gerne det? Ville du så stå og sige at du er 100% clean og være en hykler og løgner?
Hvis man har været i tønden så må man også tage konsekvensen, centre er trodsalt forretning og burde i mine øjne ihvertfald selv kunne bestemme klientellet og dermed træningsmiljøet.
jeg er ren nu jo. indrømmer gerne jeg før har været på, til forskel fra mange andre.
De er bare så fastlåst på at jeg skulle være ON, derfor det kunne være fedt at lukke munden på dem.

Patman skrev:Lentz skrev:Zielkes er det en styrkeløfter klub?!
Jeg var der nede til en enkelt træning eller to tilbage i sommers, da jeg alligevel var i sønderborg, mindes ikke der var noget specielt styrkeløfter udstyr
Hvad mangler du? Nej de er ikke registeret som styrkeløfterklub.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster