Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcus skrev:Man bliver sgu sur indeni, når man læser den tekst SienZ. Jeg håber virkelig, at medierne gider at lytte til dig.

Houd skrev:EB it is.

SienZ skrev:Tilbud til medlemmer af Apollo Fitness.
[...]
Lido Fitness har Vejles største holdplan.
Zumba, PUMP. BODYCOMBAT, Yoga, Pilates, motionsboksning og spinning. Det og meget mere samt et stort udvalg af fitnessudstyr er hvad vi kan tilbyde dig.
Vi har valgt IKKE at satse på styrkeløft/bodybuilding. Vores håndvægte vejer op til max. 30 kg.
[...]
"

Carsten2002 skrev:Det har været oppe at vende før..
Og så vid jeg husker.. Så kan en forening/forretning selv bestemme hvem de vil og ikke vil have som medlem.

Carsten2002 skrev:Det har været oppe at vende før..
Og så vid jeg husker.. Så kan en forening/forretning selv bestemme hvem de vil og ikke vil have som medlem.

Merodium skrev:SienZ skrev:Tilbud til medlemmer af Apollo Fitness.
[...]
Lido Fitness har Vejles største holdplan.
Zumba, PUMP. BODYCOMBAT, Yoga, Pilates, motionsboksning og spinning. Det og meget mere samt et stort udvalg af fitnessudstyr er hvad vi kan tilbyde dig.
Vi har valgt IKKE at satse på styrkeløft/bodybuilding. Vores håndvægte vejer op til max. 30 kg.
[...]
"
Det er da også tydeligt, at ejeren kun er interesseret i at tjene penge.
"Holdmedlemmer" som jeg kalder dem, (dvs. de mennesker hvis medlemsskab kun bliver brugt på holdtræning), er de "gratis" medlemmer. Minimalt brug af resten af centerets faciliteter.
Dog, hvis man ser på det lidt fra hans side; Så har jeg set (her på boardet) at folk betragtede Apollo som noget lignende steroid heaven. At han, som ejer, godt vil undgå at de medlemmer flytter med kan man ikke fortænke ham i.
Opførselen er dog... Ja, forkastelig? Mage til fjols..
EDIT: Nu skal jeg jo selvfølgelig ikke kunne sige hvordan Lido bliver betragtet, og om der er hold i meningerne om Apollo.

SienZ skrev:Men alligevel? Jeg er 17 år, og slet ikke en del af steroid-heaven som du kalder det. Han har selv tilbudt at vi kunne komme derned da han blev spurgt, han kunne jo til enhver tid have sagt nej. - Holdtræning er gratis, men hvis vi KUN måtte bruge holdtræning, hvorfor skulle han så skrive at de har maskiner og 30kg's håndvægte?
Jeg snakkede som sagt med ejeren af det gamle center bagefter, han sagde at han godt forstod hvorfor han ikke ville have store steroide fyre med tatoveringer osv. dernede til at skræmme hans kunder væk. Men igår var der selv et fast medlem som jeg er ret sikker på var på steroider, og med tattoveringer, der var ingen problemer. Jeg var slet ikke den største.

ChristianR skrev:Man kan jo også spørge på deres Facebook-væg, om de finder den behandling rimelig. Så kan man jo håbe, at flere af deres medlemmer ser og læser det, og forhåbentligt tager afstand fra, at man som træningscenter i den grad selekterer mellem, hvem man ønsker som medlem.

bahar skrev:Hvorfor i al verden har han tilbudt at i må træne der, når "i" tydeligvis ikke er en del af deres målgruppe

SienZ skrev:Kan tilmed sige at en af gutterne med anden etnisk baggrund også er blevet ekskluderet i dag, da centeret mente at han skræmte kunder væk. - Betingelserne siger at de kan opsige mit medlemskab med øjeblikkelig virkning hvis de vil.

Houd skrev:bahar skrev:Hvorfor i al verden har han tilbudt at i må træne der, når "i" tydeligvis ikke er en del af deres målgruppe
Fordi der er penge to be made for f.eks deres pole hold osv...

bahar skrev:SienZ skrev:Kan tilmed sige at en af gutterne med anden etnisk baggrund også er blevet ekskluderet i dag, da centeret mente at han skræmte kunder væk. - Betingelserne siger at de kan opsige mit medlemskab med øjeblikkelig virkning hvis de vil.
Hvem? Også en fra apollo?

Merodium skrev:Fra mit synspunkt er det helt i orden at centre ikke vil indmelde visse medlemmer.
Men de skal ikke melde folk ind for så at smide dem ud bagefter, uden refundering. Det er jo bedrag...
Han ved jo at de kommer fra Apollo. Hvad havde han regnet med?

Merodium skrev:Fra mit synspunkt er det helt i orden at centre ikke vil indmelde visse medlemmer.
Men de skal ikke melde folk ind for så at smide dem ud bagefter, uden refundering. Det er jo bedrag...
Han ved jo at de kommer fra Apollo. Hvad havde han regnet med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster