Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.

Så bliver jeg nød til at kommentere :p

Dulli skrev:En navnebroderSå bliver jeg nød til at kommentere :p
Smid allstars væk, og træn squat og død i sokker. Det ligner også du holder meget bredt når du dødløfter.

Acid skrev:Dulli skrev:En navnebroderSå bliver jeg nød til at kommentere :p
Smid allstars væk, og træn squat og død i sokker. Det ligner også du holder meget bredt når du dødløfter.
Hvad er der galt med allstars til træning? De har en hel flad sål uden støtte.

dornerd skrev:- Find dig nogle ordentlige sko at træne i.

Ckk94 skrev:dornerd skrev:- Find dig nogle ordentlige sko at træne i.
Allstar sko er da et rimelig godt valg af trænings sko? De er plan med foden.
I forhold til indendørssko, så som håndboldsko, er ikke så gode, da hælen er hævet en del i forhold til tæerne. Medmindre man har for korte akillessener, så ville jeg mene at det var bedre at lave DL og squat i strømpesokker eller bare tæer, end i indendørssko.
Bruger selv boksesko.

LasJ skrev:Stræk ud! Du mangler klart fleksibilitet.
dornerd skrev:- Find dig nogle ordentlige sko at træne i.

Kromann skrev:Jeg er styrkeløfter, så du skal lytte til mig, ikke de andre.

Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Jeg er styrkeløfter, så du skal lytte til mig, ikke de andre.

krolle skrev:Acid skrev:Dulli skrev:En navnebroderSå bliver jeg nød til at kommentere :p
Siderne er lavet af stof og kan ikke holde noget på plads. Efter min mening kan foden glide alt for nemt rundt

Acid skrev:krolle skrev:Acid skrev:Dulli skrev:En navnebroderSå bliver jeg nød til at kommentere :p
Siderne er lavet af stof og kan ikke holde noget på plads. Efter min mening kan foden glide alt for nemt rundt
Mine er lavet af læder og jeg glider sgu ikke rundt i dem. Så de er vel ok?

dornerd skrev:Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Det ser da ikke ud til at de er ''fine at squatte i'' for ham, det tyder det i hvert fald ikke på med den form han præsterer, og da SLET ikke high-tops, de begrænser kun bevægelse i anklerne yderligere..

Kromann skrev:dornerd skrev:Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Det ser da ikke ud til at de er ''fine at squatte i'' for ham, det tyder det i hvert fald ikke på med den form han præsterer, og da SLET ikke high-tops, de begrænser kun bevægelse i anklerne yderligere..
Hvis bare man kunne give skoene skylden, for hans tekniske mangler, ville det dælme være nemt. Men det er jo nogle helt andre ting, der skal tænkes på. En all-stars-sko er stabil, man 'glider' ikke 'rundt i dem'.

krolle skrev:Kromann skrev:dornerd skrev:Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Hvis bare man kunne give skoene skylden, for hans tekniske mangler, ville det dælme være nemt. Men det er jo nogle helt andre ting, der skal tænkes på. En all-stars-sko er stabil, man 'glider' ikke 'rundt i dem'.
Mine fødder glider ud over sålen hvis jeg skal lave noget der kræver noget horisontal bevægelse. Både fordi sålen ingen kant har og fordi kanvas er blødt. Du må gerne komme og kigge? ><

Kromann skrev:krolle skrev:Kromann skrev:dornerd skrev:Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Mine fødder glider ud over sålen hvis jeg skal lave noget der kræver noget horisontal bevægelse. Både fordi sålen ingen kant har og fordi kanvas er blødt. Du må gerne komme og kigge? ><
Vi er enige om, at squat (og dødløft for den sags skyld) er en vertikal bevægelse?

Bnaz skrev:Kromann skrev:krolle skrev:Kromann skrev:dornerd skrev:Kromann skrev:Behold dine all-stars. De er fine at squatte i. Det er ikke skoenes skyld, at dine knæ falder ind, og du har vægten på indersiden af foden.
Vi er enige om, at squat (og dødløft for den sags skyld) er en vertikal bevægelse?
Er vi enige om at det ikke giver meningen at tale om horisontale og vertikale bevægelser i denne forbindelse?
At man ikke kan finde ud af at bevæge sig er ikke skoens skyld. Det gør dog ikke converse til en god træningssko. Når det er sagt, så er der vist mere aktuelle problemstillinger end lige skoene. F.eks. bevægeligheden i indadførerne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster