Har gennem længere tid fuldt med herinde på bb, har dog ikke været specielt aktiv da jeg både har haft studiet og træningen at se til, derfor har i ikke set en log. Meeeeen, det hele startede tilbage i november 2009, hvor jeg simpelthen var blevet alt for træt af at gå rundt og være splejset og da vores lille by fik installeret et træningscenter var der jo ikke længere undskyldninger!
Program:
Større Arme På 12 Uger
Testperson:
Christian V.
Årgang:
Februar 1992
Træningstid:
Rookie
Mål med min træning:
To get swole
Lidt stats:
Start 1xRM:
Bænkpres: 75 kg
Squat: 85 kg
I do it because I can. I can because I want to. I want to because you said I couldn't!
Slut 1xRM:
Squat: 125,5 kg (+40,5kg)
Bænkpres: 105 kg (+30kg)
Kropsmål:
FØR <-> EFTER Højde 187 cm
Vægt: 77 kg <-> 85,5 kg (+8,5 kg)
Overarm: 34,5 cm <-> 39 cm (+4,5 cm)
Lår: 52 cm <-> 61 cm (+9 cm)
Bryst: 90 cm <-> 105 cm (+15 cm)
Kommentarer til programmet:
Jeg kan kun sige at det er gået over al forventning. Havde aldrig troet at det ville gå som det gjorde, men er nu ret godt tilfreds med det jeg har opnået. Dertil skal det siges at der ikke var ét eneste pas der blev misset samt søvn blev overholdt og byture/alkohol blacklistet. Under træningsperioden åd jeg som et svin, kød kød og atter kød. Det resulterede i at min mave de første to uger var lidt utilfreds, men det gik hurtigt over.
Af kosttilskud blev der indtaget nedestående:
Whey 95
Kreatin
Jeg fik tilmed en halv bøtte Horsepower kreatin af min kammerat men det både stank og smagte af lort for at sige det mildt, så det var et one night go.
Hele programmet blev kørt som foreskrevet, men undtagelse af jeg kørte noget mave hver anden gang.
Rating af Program:
EDIT1: Stavefejl rettet.
EDIT2: Kiggede min egen logbog igennem og fandt ud af at åbenbart havde lavet nogen tastefejl, gains er dog ens, men bryst og lår var lidt mindre i starten, undskylder for fejl 40!

And so true btw!
)