-igor- skrev:sjonas skrev:-igor- skrev:incognito skrev:-igor- skrev:Testeron og hgh og mange af de andre kendte hormoner er fedt forbrændene, alene tendensen til at fjerne fedt om hjertet og de indre organer kan redde mange liv.
kun på ret kort sigt og i folk hvor der er problemer med fedtstofskiftet.
Administreres der disse medicintyper til raske eller i længere tid, vil det resultere i forøget risiko for hjertekarsygdomme, og meget målbare negative ændringer i de meste almindelige markører derfor, som HDL/LDL ration, lipider i blodet og lingnende.
Mit hdl går tilbage til under 50, og mit ldl er tæt på 100 efter kur, det sammensat med 10-12kg extra muskel syntes jeg er ganske godt for mig, når jeg så endelig kommer off, jeg ved ikke hvor det skal være helt presist, men lægen siger at jeg har rigtigt gode tal, bortset fra mit urin syre imens jeg bulker, så er alt vist i top, men fren over bliver det ikke til det vilde bulk som førhen, planen er at skulle være mere cut end før og tænke meget over hvad jeg æder.
Og at dine tal er gode, er det samme som at Test og hGH er sundt, for hjertet??
Ikke nødvendigvis, det er mere forskning på området der viser at små doser er direkte sunde, men at mine tal er gode er bare en ting jeg er glad for.
Kan du så ikke linke til, eller poste noget der bakker dit udsagn op?