bøf skrev:Skulle rent faktisk lige til, at oprette mit eget topic, da jeg for et halvt års tid siden er begyndt, at svede ekstremt, når jeg træner, eller bare bliver en lille smule nervøs. - For mig ligger problemet i, at jeg har en tendens til, at svede meget i ansigtet hvilket kun gør mig endnu mere "nervøs" da det jo er meget let for folk, at se.. Synes det er mærkeligt, da jeg aldrig har døjet med noget lignende før i tiden ( jeg er snart 19 år nu ) - Håber det er iorden, at jeg stjæler dit topic, men mit spørgsmål går jo lidt ud på det samme som dit... Er der nogle produkter/piller der kan hjælpe med, at stoppe sved i ansigtet ?

Bringer lige liv i dette gamle topic da jeg har præcist samme problem som citeret ovenfor - efter jeg er begyndt at træne og spise ordentligt - herunder bulk, har jeg fået tendens for at svede unormalt meget ved bare den mindste nervøsitet - har siddet til forelæsninger hvor jeg har været nødt til at gå ud og skifte t-shirt fordi den var næsten gennemblødt af sved - det har ALDRIG været et problem før i mit liv, men er pludseligt kommet her indenfor de sidste par måneder
EDIT: har overvejet om det kan skyldes kreatinen? er gået igang med kreatin uden at have mærket nogen synderlig forskel i styrke eller reps, men er blevet ved med at tage det, blot for at være sikker.
- Da kreatinen normalt binder mere væske i musklerne, kan det tænkes at det virker vanddrivende på non-responders? - bare en tanke, ikke sikkert det er sådan