Lidt historie - Jeg har nu gået 2 år på Katastrofe- og Risikomanageruddannelsen og er her om ganske snart uddannet Beredskabstekniker. Herefter skal jeg arbejde fuldtid ved Røsva Skadeservice som har været mit fritidsjob under studiet. For nu at kunne fokusere min træning til optagelse i Politiet.
Jeg regner med, at komme til optagelsesprøve her i anden halvdel af 2013, nok omkring september, oktober eller november.
Var nemlig til optagelsesprøve i november for 2 år siden. Men nu må vi se.
Formen er OK, er dog bagud i bænk, så den skal have et nøk opad. Løbeformen skal også pudses til efter en forstuvet fod og ingen løbetræning i små 6 måneder, meeen formen er ikke så dårlig som forventet.
Anywho - så håber jeg da at folk vil komme med gode råd og kommentarer
Træningen vil følge denne form:
Mandag: Fullbody
Tirsdag: Løbetræning
Onsdag: Fullbody
Torsdag: Løbetræning
Fredag: Fullbody
Altså 3 gange fullbody om ugen, og med løbetræning ind imellem, med 2 restitutions dage i weekenden. Kan dog også være at der bliver skubbet til styrketræningen så det bliver tirsdag, torsdag, lørdag.
Har ikke lige kunnet finde et program jeg synes der passer til det man skal kunne til politiets optagelsesprøve, og derfor kører jeg ikke et efter et decideret program endnu. Skal lige have forhørt mig ad og se om jeg kan få stykket et sammen.
Første træningslog bliver imorgen! Ses vi, det tror jeg nok vi gør!
Edit: Tidligere logbog - the-dane-s-logbog-t27721.html?hilit=Dane

på arbejdet. Today was a good day.