mht. dumbbell decline bench press, hvordan dælan kan man så få vægtene op hvis man træner alene uden spotter?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeks skrev:heyhey
mht. dumbbell decline bench press, hvordan dælan kan man så få vægtene op hvis man træner alene uden spotter?

Jeks skrev:heyhey

Pre Big Bang skrev:Jeks skrev:heyhey
Hvis du har brug for en spotter så træne ikke dette da du ikke selv er stærk nok til at får vægten op. Prøv noget mindre vægt da fremgangen er ret tæt på flad og løftet håndvægts pres, kan du ikke løfte i decline mangler du styrke eller teknik til at udføre denne øvelse.
tror du har misset hvad der blev spurgt til, ellers har jeg.. summa summarum så fatter jeg næsten ikke hvad du skriver.

Klarsen19902 skrev:Kør dog flad?
Eller er der nogen speciel grund til du vælger decline?
Dips?

Spetti skrev:Læser lige med her, eftersom at jeg skal til at køre B2B fra i morgen (mandag) af, hvor decline db press som nævnt indgår.
Altså jeg forestiller mig, at jeg vil forsøge at køre øvelsen sådan, at jeg ligger vægtene på hver side af bænken. Så gør jeg mig klar til at køre øvelsen, altså ligger mig tilrette på bænken, og så tager jeg vægtene op på samme tid, og begynder at køre øvelsen - Og så efter hvert sæt, ligger jeg vægtene ned samme sted som jeg samlede dem op, den ene efterfulgt af den anden?? Det lyder næsten for 'let' til at kunne lade sig gøre, men jeg får at se på mandag.

Enig!A Menace To Chicken skrev:Kør den med stang, der er ingen grund til at komplicere tingene mere end højst nødvendigt.

wralhawal skrev:Bare træk dem op normalt som du ville gøre ved flad bænk eller incline, og læn dig tilbage.
Når settet er færdig, lægger du dumbells på brystet. spænder du i maven og laver en mavebøjning op, burde være muligt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster