Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Zaulich skrev:Jeg tror din BF% er højere end 15, tbh.
Generelt ser formen fin ud - du skal jo bare cutte, så skal det nok komme til at se fint ud.
Jeg synes dog, du skal arbejde med trapz, de slacker lidt imo. Derudover skal der jo bare generel masse

Huttie skrev: Jeg fik den målt i lørdags, der sagde den 15 ;)
er igang med mere masse

Kardon93 skrev:Vejer du virkelig 89,5?

Zaulich skrev:Huttie skrev: Jeg fik den målt i lørdags, der sagde den 15 ;)
er igang med mere masse
Du ligner bare en, med en BF% højere end 15 imo

Huttie skrev:Kardon93 skrev:Vejer du virkelig 89,5?
Ja ? det er da ikke særlig meget, skal op og veje 100 kg:D

Kardon93 skrev:Huttie skrev:Kardon93 skrev:Vejer du virkelig 89,5?
Ja ? det er da ikke særlig meget, skal op og veje 100 kg:D
Det ligner ikke 89,5 kg. Men fin form.
Er dog overbevist om at din bf er højere end 15-

jcbovergaard skrev:Hvor mener i det ligner han har en fedtprocent på over 15?
Tror 15 passer meget godt, jeg ville næsten sige lidt lavere.
Det eneste sted hvor det kunne tyde på han var "federe" er da maven IMO, hvor man ingen abs kan se, men det er vel bare fordi han ikke er bygget med så fremhævede abs

Huttie skrev:Her er nogle billeder som jeg gerne ville om I ville se på.
Vejer 89,5 , 185 høj. 115 cm om brystet, 61 cm lår, 38 cm arme. Fedt procent på 15%
VH Huttie

ODM87 skrev:Huttie skrev:Her er nogle billeder som jeg gerne ville om I ville se på.
Vejer 89,5 , 185 høj. 115 cm om brystet, 61 cm lår, 38 cm arme. Fedt procent på 15%
VH Huttie
fedtprocenten er tætter på 20 end 15..
du mangler dybe i ryggen og dine skuldre er ikke så god udviklede.. samt triceps.

Huttie skrev:ODM87 skrev:Huttie skrev:Her er nogle billeder som jeg gerne ville om I ville se på.
VH Huttie
du mangler dybe i ryggen og dine skuldre er ikke så god udviklede.. samt triceps.
dybde på ryggen ? kan du uddybe?

ODM87 skrev:Huttie skrev:ODM87 skrev:Huttie skrev:Her er nogle billeder som jeg gerne ville om I ville se på.
VH Huttie
dybde på ryggen ? kan du uddybe?
ja mere dødløft... eller en tilsvarende øvelse..det ser ud til (med forbehold for at billede snyder) at det er en af de punkter der halter efter resten..

Jenslyn87 skrev:Ser da fint ud, og jeg tror så absolut 15 % er ret tæt på at være korrekt. Jeg ville nok have skudt på 13-14 % fra hoften. Man skal lige holde sig for øje, at lyset på billederne ikke gør meget for markeringen. Mange herinde tager billeder med et stærkt ensrettet lys for at få musklerne til at træde frem, og det er altså også helt fair, men det kommer til at se lidt anderledes ud på sådanne billeder :-)

Concrete Rim benchpresses! Tireswing brakedisc tricep pushdowns! Jeg vil gå så vidt som at kalde dig for Karsten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster