Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nu er mit store spørgsmål om der er nogle ting der er helt hen i skoven.
Spørgsmål 1. Hvorledes ser min sammensætning ud af mit træningsprogram.
Spørgsmål 2. Er mine mål mht GAIN/CM og Styrke realistiske.
Spørgsmål 3. Umiddelbart er det mest min overkrop der "halter", men jeg kan forstå det er meget vigtig at træne ben for at opnå stor væks potitale. Er der noget som jeg kan optimerer i mit program. (For lidt/meget af noget?).
Spørgsmål 4. Er det nødvendig med isoleret maveøvelse eller er der mave træning nok i de øvelser der er programmet?

1)
Hvad er grunden til at du supersætter øvelser? Der er måske nogle som er uenige med mig, men jeg er ikke fan af at supersætte på den måde, når man skal opbygge muskelmasse, fordi det går ud over ydeevnen i forhold til hvor meget man kan løfte. Det er selvfølgelig simpel logik at tungere løft -> bedre resultater.
Der er selvfølgelig også positive sider af at supersætte. Jeg siger ikke du nødvendigvis skal lade være med at supersætte på den måde der, men du kan i hvert fald lige genoverveje det ;)
2) Jeg er blank mht kropsmålene, da det ikke er noget jeg gør så meget i selv. Men dine styrkemål er i hvert fald urealistiske.
3) Du skal selvfølgelig give gas med bentræningen såvel som overkroppen.
Jeg er ikke så vild med pulloverøvelsen. Specielt ikke at du træner den før bænkpres.
Derudover er det et godt øvelsesvalg, og en god idé at skifte reprange på den måde.

Hippo skrev:Det der er, med al respekt, godt nok et dødfødt projekt.
Du kan på ingen måde opstille en så præcis række mål,
og så forvente en helt lineær ubrudt fremgang.
Der vil komme talrige ting i vejen, skader, ferier, sygdom
you name it, og der er immervæk os langt fra 20x80 i squat
til 20x140.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster