Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ImpalaDubz skrev:tribulus er intet værd...
og 7-keto er en ikke-androgen og ikke-anabolsk version af DHEA....

philippeboissard skrev:ImpalaDubz skrev:tribulus er intet værd...
og 7-keto er en ikke-androgen og ikke-anabolsk version af DHEA....
Jeg har haft virkning af tribulus, ;) steg ca 5% i forbindelse med kreatin.
Måske placebo effekt måske ikke
Ikke androgen eller anabol ? = intet værd?

Supro skrev:Tak for svarene
Jeg har læst at 7-Keto er meget intressant under diæt. Det forhindrer kroppen i at forbrænde muskelmasse, pga at det nedsætter kortisol mængden i kroppen, og 7-Keto øger også stofskiftet.
Angående Tribulus terrestris ved jeg nu ikke, men hvis det forhøjer testosteron mængden i kroppen burde det også give en positiv effekt når man er under diæt. Den kunde da også være intressant når man bulker.
hmmm... Jeg tror at jeg bestiller de produkter, så ser vi hvad der sker

Dexter skrev:Jeg har prøvet 7-keto og Tribulus terrestri, og de gave ingen resultater.
Det der faktisk har givet mig de vildeste resultater, var en diet og program fra Christian Thibaudeau
Jeg har trænet i en del år efterhånden nu og har prøvet en masse forskellige kosttilskud både lovlige og ulovlige (dog aldrig doping).
Og det er faktisk ikke løgn det folk siger, en god diet og et seriøst porgam er det man kommer længst med.
Selvfølgelig kan man få lidt ekstra gain med nogle produkter, men uden et godt fundament vil de ikke virke.

Dexter skrev:Jeg har prøvet 7-keto og Tribulus terrestri, og de gave ingen resultater.
Det der faktisk har givet mig de vildeste resultater, var en diet og program fra Christian Thibaudeau
Jeg har trænet i en del år efterhånden nu og har prøvet en masse forskellige kosttilskud både lovlige og ulovlige (dog aldrig doping).
Og det er faktisk ikke løgn det folk siger, en god diet og et seriøst porgam er det man kommer længst med.
Selvfølgelig kan man få lidt ekstra gain med nogle produkter, men uden et godt fundament vil de ikke virke.

Dexter skrev:Nej...
Programmet er ikke I,bodybuilder - men det har jeg også prøvet.
Programmet var "Get Jacked"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster