Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1499
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1496

Følg bodybuilding.dk på

MR. Olympia 2009

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Lige for at kick starte denne tråd smider jeg lige mit indlæg fra en anden tråd herind også.
Lad mig høre jeres top6, og begrundelser for den. Det er sjovt at have en masse forskellige forudsigelser.

Der er ligesom to typer deroppe på scenen. Der er de æstetiske atleter med smalle taljer, og så er der de store freaks med store taljer. Så det afhænger af hvilket look dommerne går efter i år. Sidste år valgte de jo Dexter. I den første camp er der atleter som Phil, Dex og Wolf. Jeg er lidt i tvivl om Phil har nok muskelmasse. Han er utroligt stor ja, men også ung. Dexter er hans nærmeste konkurrent i den afdeling, men Phil er sådan set større end Dex. Dex har dog været med i gamet længe, og har fordelen af at være i besiddelse af tronen. Wolf har en chance for at komme i top3, men tror ikke han har en chance for at vinde. Selvom man aldrig skal sige aldrig. Der kan ske så meget på dagen. I den anden gruppe med freaks har vi så atleter som Kai, Jay og Vic der har de bedste chancer for top spots. I den gruppe ser jeg Kai som værende den dominerende atlet størrelsesmæssigt + condition mæssigt. Han var utroligt farlig til AC, hvor at han bl.a. slog Vic. Vic har haft tid til at fixe hans ben, men han er ligesom "bagud" i forhold til både Kai og Jay der har haft masser af tid til at viderbygge deres fysik så meget som det nu er muligt. Det kommer an på om Jay rammer hans condition, hvilket han har haft problemer med de sidste par år. Hvis han ikke rammer den overhaler Vic ham, og Kai tager titlen. Så således vil jeg gætte mig til, hvis at alle mine gætterier falder på plads, og det går som jeg forudser:

Dommerne går efter æstetisk look:
1. Dexter Jackson (den regerende Mr. O tager den igen)
2. Phil Heath (han bliver fornægtet den igen, da han ikke har været i gamet lang tid nok)
3. Kai Greene (han er den største freak på scenen)
4. Dennis Wolf (han er utroligt æstetisk "pleasing")
5. Victor Martinez (hans ben er blevet i orden, men halter stadig efter de andre atleters en smule)
6. Jay Cutler (han rammer igen ikke hans condition 100 %, og har stadig nogle små skævheder i fysikken)

Dommerne går efter freak look:
1. Kai Greene
2. Phil Heath
3. Victor Martinez
4. Dexter Jackson
5. Jay Cutler
6. Dennis Wolf

Sådan kan jeg se det ske i en af de mange ligninger :mrgreen:
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg er selvfølgelig 100 % uenig i Mogges forudsigelser.

Jeg har siddet og regnet lidt på det, og så vidt jeg kan se, så starter finalen kl 4 dansk tid og slutter omkring kl 8.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Hvis de går efter freaky look så vinder Phil da. Ikke mange på scenen med større guns end ham. Kai kan umuligt vinde, selvom han også er freaky.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Ingen kostplan

Æg: Så kom med dine egne og nogle begrundelser - det er det idéen med tråden er :D

Fatboy: Hvis det er guns du baserer det på, så har Kai mindst ligeså store arme, han er i hvert fald kendt for at have noget hen af de største i branchen :)
Brugeravatar

Jeg synes bare du undervurderer Jay og Vic. Jay blev 2'er sidste år selvom han lignede lort. Vic har en 2. plads fra 2007, der viser, at han er i top 3, hvis han rammer formen og har fået benene med igen.

Men det er helvedes svært at sige noget om, når man kun kan gisne ud fra div. træningsvideoer og tidligere placeringer. Mit bud på en vinder er stadig Phil - og det er primært fordi jeg håber på, at han tager den. Kai, Vic og Wolf er nok ikke realistiske som vindere, når ingen af dem er Weider atleter. Det er Jay, Phil og Dex derimod, og derfor tror jeg den kommer til at stå mellem dem.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Karl Æg skrev:Jeg synes bare du undervurderer Jay og Vic. Jay blev 2'er sidste år selvom han lignede lort. Vic har en 2. plads fra 2007, der viser, at han er i top 3, hvis han rammer formen og har fået benene med igen.

Men det er helvedes svært at sige noget om, når man kun kan gisne ud fra div. træningsvideoer og tidligere placeringer. Mit bud på en vinder er stadig Phil - og det er primært fordi jeg håber på, at han tager den. Kai, Vic og Wolf er nok ikke realistiske som vindere, når ingen af dem er Weider atleter. Det er Jay, Phil og Dex derimod, og derfor tror jeg den kommer til at stå mellem dem.

Gode pointer. Og som du selv siger er det helvedes svært - men stadig sjovt at gisne om :mrgreen: Så får man jo også chancen for at sige "hvad sagde jeg" hvis at ens gætterier skulle ske at blive til virkelighed :D

Jeg tror bare ikke at man kan bruge tidligere placeringer til noget i år, da der er mange atleter der virkeligt er kommet stærkt frem. Så at Vic fik en 2. plads (der i øvrigt burde have været en 1. plads), tror jeg ikke at man skal tage for gode varer for at han er i top3 i 2009. Jay har jeg bare ikke nogen fidus til mere. Han er blevet dårligere og dårligere de sidste par år.
Brugeravatar

Nej jeg håber da også, at Køleskabet ryger i bunden af top 6. Vic er virkelig svær at spå om, men hvis hans ben er kommet på niveau, så har han altså hele pakken; størrelse, proportioner, konditionering, erfaring etc.

Noget helt andet er, hvordan Kai's posering bliver. Hvis den bliver noget ala AC, så kan det kun blive ustyrligt morsomt. Jeg ser i hvert fald frem til endnu et handstand glute spread :lol:
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Nej jeg håber da også, at Køleskabet ryger i bunden af top 6. Vic er virkelig svær at spå om, men hvis hans ben er kommet på niveau, så har han altså hele pakken; størrelse, proportioner, konditionering, erfaring etc.

Noget helt andet er, hvordan Kai's posering bliver. Hvis den bliver noget ala AC, så kan det kun blive ustyrligt morsomt. Jeg ser i hvert fald frem til endnu et handstand glute spread :lol:

Vic bliver utroligt spændende at se.

Jeg tør næsten godt at love dig at det bliver således. Han har brugt den type poseringer i lang tid efterhånden. Så jeg ser ingen grund til at han skulle ændre det. Så bliver møg fedt. Haha :mrgreen: Han er altid så underholdende på scenen. Det er en af de ting jeg godt kan lide ved Kai.
Brugeravatar

Jeg kan umuligt forestille mig Cutler på en 5. eller 6. plads. Uanset hvor dårligt han kommer til at stå på scenen. Derudover er det sgu svært at sige hvordan resultatet bliver i år. Jeg håber sgu Phil tar den.
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.

Reputation point: 260

Jeg synes Martinez er en kæmpe torsk, og håber ene og alene af den grund at han ikke vinder.
Derimod kunne jeg godt tænke mig Kai Green vandt :o
Brugeravatar

Reputation point: 160

Niels1 skrev:Jeg synes Martinez er en kæmpe torsk, og håber ene og alene af den grund at han ikke vinder.
Derimod kunne jeg godt tænke mig Kai Green vandt :o

Torsk? Hvad mener du?
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Foregående

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster