1. Jeg prøver så vidt muligt at dele mine måltider op, så jeg indtager High prot, High Carb, Low fat og High prot, High fat, Low carb måltider. Måltiderne med højt indhold at kulhydrat bliver indtager om morgen, før træning og efter træning. Udover det vil måltiderne bestå af fedt og protein.
2. Imorgen træner jeg omkring kl 12. Lige efter måltid 2 er spist, køre jeg mod centret. Og derefter prøver jeg at undgå carbs
3. Jeg spiser ikke sådan her hver dag, men hovedsageligt det samme, eftersom mine måltider består fast af 150g kød, 150-250g grønsager og 100g Ris, pasta, Bulgur, havregryn eller 20-30g alt afhænging hvornår på dagen det er.
- Mine måltider bliver bygget op efter hvilket grønsagsblandinger, kød og nødder der er til rådighed på dagen. Imorgen er det så kylling og grønne ærter for det meste. (Jeg har lige været på intro tur, hvor jeg fik godt og vel 1kg kylling, det skal spises!
4. Vigtigst af alt, vil jeg gerne pointere at jeg ikke kun spiser 3100 kcal under bulk! Det der er bare mine faste måltider, derudover supplere jeg med mælk, en håndfuld nødder i ny og næ, grønsager hvis jeg går en tur forbi køleskabet, et stykke frugt og fiskeolie. Så jeg skulle meget gerne ende lige omkring de 3400-3600. Hvilket jeg gainer på
Et spørgsmål, som jeg er har er:
Skal mit post workout meal, som bliver indtaget efter post workout shake, bestå af carbs for at holde insulin niveaut oppe, eller?
Edit: Normalt spiser jeg en masse dejlige carbs og lidt mindre prot i mit PWO-meal. Men kan det betale sig? Hvis jeg skulle spise flere carbs, så ville avocadoen ryge og der ville blive tilsat ris/pasta/bulgur

- Men ja, standarden vil helt sikkert være brocoli mix, som jeg skal ned og have købt snarest muligt, da indholdet af carbs ligger på 2,5 per 100g. og du har ret. Jeg kunne godt skære lidt ned på prot og op med nogen carbs.