jeg fandt noget med 1.5 gr. x krops vægt. ?
Jeg står nemlig og skal til at lave en kostplan.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jok skrev:Sigt efter at ramme minimum 2 gram, så er du godt dækket ind

LAS93 skrev:maximum 2gr.

Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?

LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?
2 gr. er længst nok, så kan man lige så godt få noget sundt fedt, og kulhydrater til at fylde sin kostplan

Støttrup skrev:LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?
2 gr. er længst nok, så kan man lige så godt få noget sundt fedt, og kulhydrater til at fylde sin kostplan
Jeg kan se min kostplan siger:
protein 391
kulhydrat 476
fedt 116
kcal 4517
Vil du mene det er mere optimalt at spise 180g protein (jeg vejer 90kg) og så øge kulhydrat til 687g?
I øvrigt, når du siger MAX 2 g pr kr kropsvægt, hvordan er du kommet frem til dette? Gør høj/lav fedtprocent en forskel, eller har du taget dette med i dit regnestykke?

LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?

Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?
Fordi der ikke er nogen grund til det.
Oven i det har protein den højeste termogene effekt, højeste indflydelse på appetitten... og så er kød forøvrigt en dejlig ting ;)

LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?
Oven i det har protein den højeste termogene effekt, højeste indflydelse på appetitten... og så er kød forøvrigt en dejlig ting ;)
Ikke at der er noget galt i at spise mere end det.

LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:Jenslyn87 skrev:LAS93 skrev:maximum 2gr.
HVORFOR?
Hvorfor ikke?
Ingen tvivl om at kød er dejligt.
Dog giver det ingen mening at anbefale en nybegynder et protein indtag over 2.gr pr. kg. kropsvægt. Der er ingen form for evidens for at mere end 2 gr. er nødvendigt.
Ikke at der er noget galt i at spise mere end det.

LAS93 skrev:Jeg siger bare, at han på ingen måde har brug for mere end 2gr. pr. kg kropsvægt. At du begynder at skrive en masse lort orker jeg ikke forholde mig til.

LAS93 skrev:Men kig dog forhelvede nu på den person der stiller spørgsmålet. Og stop alt dit ævl.

Jepperm skrev:LAS93 skrev:Men kig dog forhelvede nu på den person der stiller spørgsmålet. Og stop alt dit ævl.
Det vidst dig der ævler ....

Jepperm skrev:Du starter med at skrive Max 2.gram....
Men bagefter siger du at der ikke er noget galt i at spise mere ? ...
Har du en holdning eller prøver du at trække i land igen ?

LAS93 skrev:Jepperm skrev:Du starter med at skrive Max 2.gram....
Til trådstarter siger jeg, max 2 gr. se billeder og stats af ham og forstå. Til andre siger jeg, at man sagtens kan spise mere, men at jeg ikke ser nogen grund til at spise over 2 gr.

Jepperm skrev:LAS93 skrev:Jepperm skrev:Du starter med at skrive Max 2.gram....
Til trådstarter siger jeg, max 2 gr. se billeder og stats af ham og forstå. Til andre siger jeg, at man sagtens kan spise mere, men at jeg ikke ser nogen grund til at spise over 2 gr.
Så det du prøver at sige er at der er simpelthen en grænse for hvornår man sagtens kan spise mere end 2gram?. ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster