Anders Borrisholt Rasmussen
Profilnavn:
Andersbr
Alder:
23 år – født 6/7/1984
Bopæl:
Frederikshavn (det mørke-nordjylland)
Arbejde:
Eksport-assistent i et dansk tøjfirma.
Fritid:
Det fritid der nu er til overs efter træningen, bruger jeg på min kæreste og min familie.
Jeg købte for nogle få måneder siden hus sammen med min kæreste, så skulle der blive mere fritid til overs, ved jeg også nok hvordan den skal blive brugt.
Højde:
193 ca.
Vægt:
Ligger omkring de 100 kg. – skulle gerne nå at få hevet en smule mere muskelmasse frem, til konkurrence bliver det vel et sted under de 99 kg..
Konkurrencer:
Stiller op til DM AF 180+ 2008 – Dette er første gang jeg skal deltage, jeg glæder mig helt vildt.
Det bliver spændende!
Træning:
Jeg har trænet i lidt over 3 år. Inden da svømmede og løb jeg sådan for at holde mig i gang.
Jeg kører meget i 3 split, hvordan og hvorledes prøver jeg at variere lidt. Ligeledes med øvelses-valget.
Lige pt. kører jeg en omgang Smolov Jr. på bænkpres for at prøve noget helt andet.
Jeg trænede næsten altid alene tidligere, men er for nylig begyndt at træne sammen med Odysseus, som også fører log her på siden.
Mål med træningen:
Mit mål er at klare mig så godt som muligt til AF 08, jeg har valgt ikke at ligge mig fast på noget derefter. Går det efter planerne og jeg bliver bidt af det, bliver det helt sikkert til flere konkurrencer.
Kost-tilskud:
Bodylab Whey 80 (Jordbær/chokolade)
Bodylab Kreatin
Dan Nutrition Coffein tabs
Dan Nutrition Fish Oil
Amino-syre, pt. er det Anabolic stack fra Bodyman.dk
Multivitamin

Flot form, du skal nok gøre det godt til DM hvis du har styr på de 3 discipliner