Det lyder vildt klogt alt det i siger!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Laaassseee skrev:Hva er det for nogle underlige bøger i læser, siden at 80% af jer der er aktive herinde snakker volapyk!? Altså er det fordi at i er igang med en uddannelse inde på panum eller er det bøger i låner af ren interesse?
Det lyder vildt klogt alt det i siger!Jeg vil osse læse dem! Hehe

Laaassseee skrev:Men jeg mener osse! At hvis i har jeres viden fra en artikel som en eller anden Carl Mar har skrevet! Eller fra en anden diskussion som er imellem nogle andre der osse har deres viden fra en anden diskussion.. Så kan i jo ikke vide om den påstand i har reelt er sand? Men ok, hvis ikke man prøver at sætte sig ind i noget så bliver man jo aldrig klogere! ;)

Laaassseee skrev:Men jeg mener osse! At hvis i har jeres viden fra en artikel som en eller anden Carl Mar har skrevet! Eller fra en anden diskussion som er imellem nogle andre der osse har deres viden fra en anden diskussion.. Så kan i jo ikke vide om den påstand i har reelt er sand? Men ok, hvis ikke man prøver at sætte sig ind i noget så bliver man jo aldrig klogere! ;)

Starpen skrev:Jeg glæder mig meget til, at læse den nye bog af Nick Cave... Tror dog ikke, at det er den slags bøger du leder efter.

AtlasShrugs skrev:Starpen skrev:Jeg glæder mig meget til, at læse den nye bog af Nick Cave... Tror dog ikke, at det er den slags bøger du leder efter.
Glæd dig nu ikke for meget

AmK skrev:Er der nogen bøger på dansk som er noget værd?

poul hansen skrev:zatziorsky "science and practice of strength training" er god

Schaffer skrev:BUMP...
Hvor køber I egentlig disse BB bøger henne?
For jeg kan umiddelbart kun finde Amazon.. Der er priserne ik helt billige..

Dingo skrev:Laaassseee skrev:Men jeg mener osse! At hvis i har jeres viden fra en artikel som en eller anden Carl Mar har skrevet! Eller fra en anden diskussion som er imellem nogle andre der osse har deres viden fra en anden diskussion.. Så kan i jo ikke vide om den påstand i har reelt er sand? Men ok, hvis ikke man prøver at sætte sig ind i noget så bliver man jo aldrig klogere! ;)
Der er jo mange forskellige artikler med mange forskellige synspunkter.
Men hvad er det du ser som volapyk? Bare kopier nogle eksempler..

Dannow skrev:
Når han skriver volapyk, skal det ikke forstås sådan at det er noget sludder, men bare nogle udtryk han ikke magter at forstå

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster