Sæt et stort fedt kryds i jeres kalender d. 21/6, for der skal vi grille og hygge for fuld udblæsning!
Med 14 tilmeldte, inkl. mig selv, kan det kun gå over i historiebøgerne som den ultimative grillaften
Jeg er blevet enig med selv om, at det er meget lettere hvis folk selv tager mad og drikke med, da det ellers bliver noget værre rod, og ikke alle er på bulk/diæt/spiser hvad man lyster
Jeg foreslår vi alle mødes på toppen af trappen/p-pladsen der går ned til kiosken/stranden, for den måde at sikre os at alle kommer med. Så kan vi evt. lige få hilst på hinanden
Jeg vil selv stå sammen med Minihebs, N.H. og grillen for, at tage imod jer alle, og vi går ikke før alle er samlet. På den måde skal folk der ikke kender stranden, til at lede rundt efter alle os andre.
Jeg synes vi skal mødes kl. 17, så vi stadig når at få en masse sol med os, og vi forhåbentlig kan være der længe nok til, at vi får lidt aftenhygge ud af det også.
Jeg vil sammen med de andre stå på mødestedet fra 16:45-17:15, så der er altså en halv times tid at finde os på.
Til dem der kommer i bil, så er det muligt at parkere næsten lige ned til stranden, dog skal der parkeres i bunden for, at undgå p-bøder.
Til dem der kommer i bus, så kører stort set alle busser til toppen af skoven, som fører ned til stranden.
Til dem der kommer på cykel, så er det muligt at parkere ved/på stranden
Skulle der være nogen som helst problemer med at finde stedet, kan I smide mig en PB, eller skrive her i tråden, så finder vi en løsning.
Jeg håber vi får en super hyggelig aften, med en masse god mad og godt selskab

(I får alle en PB med denne dato)