• Squat
• Dødløft
• Bænkpres
• Skrå Bænkpres
• Militær pres
• Front raise
• Seated row
• Chinups/pullups/dips
• Triceps pushdowns
• Biceps curl
• Mave og rygbøjninger
Er der noget der mangler?
Noget der skal slettes?
Eventuel anden rækkefølge?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:Jeg ville ændre det til følgende:
Squat
Dødløft
Bænkpress/DB.Press
Chin-ups
BOR
Military
Dips
5 set, 5 reps![]()
Såvel squat som dødløft trækker rigtig godt på kræfterne, så derfor ville jeg skifte imellem de 2 som 1. øvelse.
Har du mod på det kan du evt. supersette dig igennem lidt af prg.'et ved at køre Bænk+Chin-ups sammen, og BOR+Military sammen.
Hvis du er meget glad for curls etc. så slut af med 10 min. disco heaven - bed personalet om at smide lidt ABBA på - og så curler du bare derudaf![]()
..iøvrigt rart at se du har så mange basisøvelser med - de er oftest en mangelvare når folk poster deres 1.oplæg til et FB-prg.

Sprinto skrev:mic skrev:Jeg ville ændre det til følgende:
Squat
Dødløft
Bænkpress/DB.Press
Chin-ups
BOR
Military
Dips
5 set, 5 reps![]()
Såvel squat som dødløft trækker rigtig godt på kræfterne, så derfor ville jeg skifte imellem de 2 som 1. øvelse.
Har du mod på det kan du evt. supersette dig igennem lidt af prg.'et ved at køre Bænk+Chin-ups sammen, og BOR+Military sammen.
Hvis du er meget glad for curls etc. så slut af med 10 min. disco heaven - bed personalet om at smide lidt ABBA på - og så curler du bare derudaf![]()
..iøvrigt rart at se du har så mange basisøvelser med - de er oftest en mangelvare når folk poster deres 1.oplæg til et FB-prg.
Blandet mig lige lidt her. Efter som jeg skala til at køre et program som ligner meget det du skrev mic så tænker jeg på om man burde skifte dips & chinups ud med nogle andre øvelser (Vi har nemlig i mit center kun et fast stativ, så man kan ikke tilføje vægt) ?

Helsinghof skrev:Sprinto skrev:mic skrev:Jeg ville ændre det til følgende:
Squat
Dødløft
Bænkpress/DB.Press
Chin-ups
BOR
Military
Dips
5 set, 5 reps![]()
Blandet mig lige lidt her. Efter som jeg skala til at køre et program som ligner meget det du skrev mic så tænker jeg på om man burde skifte dips & chinups ud med nogle andre øvelser (Vi har nemlig i mit center kun et fast stativ, så man kan ikke tilføje vægt) ?
Har i intet Dip bælte? Eller et andet styrkeløfter bælte hvor du kan smække en kæde på?

mic skrev:brug en håndvægt som ekstra ballast, eksempel her:

mic skrev:Jeg ville ændre det til følgende:
Squat
Dødløft
Bænkpress/DB.Press
Chin-ups
BOR
Military
Dips
5 set, 5 reps![]()

Sørensen0 skrev:Jeg har lige nogle spørgsmål til dit indlæg![]()
Skal jeg ikke have nogle øvelser som kun fokusere på triceps og biceps?
Og øvelsen der hedder BOR, hvordan udføres den? kan ikke finde det på nettet.
Skal jeg kun have en øvelse til skulder?
Hvad med nakken?
Håber du eller en anden kan svare

forsiden af din skulder bliver ramt når du bænker.

mic skrev:byt frontraise ud med latteral raiseforsiden af din skulder bliver ramt når du bænker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster