Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hildir skrev:Kommer an på hvem man er. Jeg kan godt spise 300g ris +tilbehør

GoingBiG skrev:Hildir skrev:Kommer an på hvem man er. Jeg kan godt spise 300g ris +tilbehør
Muligvis hvis det er kogte ris. Ellers har jeg min tvivl.

mikey skrev:
Ja, godt at flydende mad er en god ting! ..så må jeg til at drikke mere ;-) ..Hvad er ellers godt der? Udover Juice og Cacao? Og har I andre altid Cacao til at stå i køleren eller? ...jeg kan godt vænne mig til at leve af cacao ;-)..haha

Hildir skrev:Man kan altså godt få cacao som ikke indeholder sukker. Jeg har en cacao karton i køleren som indeholder mere protein end mælk, ellers er resten det samme som skummetmælk.
Kan egentlig ikke se problemet i sukker når man bulker, selvom det selvfølgelig ikke er særlig sundt

sniper skrev:Hildir skrev:Man kan altså godt få cacao som ikke indeholder sukker. Jeg har en cacao karton i køleren som indeholder mere protein end mælk, ellers er resten det samme som skummetmælk.
Kan egentlig ikke se problemet i sukker når man bulker, selvom det selvfølgelig ikke er særlig sundt
Det er de hurtige kulhydrater der er problemet, og som ved forkert indtagelse give kræftige udslag i blodsukker-balancen..

Hildir skrev:sniper skrev:Hildir skrev:Man kan altså godt få cacao som ikke indeholder sukker. Jeg har en cacao karton i køleren som indeholder mere protein end mælk, ellers er resten det samme som skummetmælk.
Det er de hurtige kulhydrater der er problemet, og som ved forkert indtagelse give kræftige udslag i blodsukker-balancen..
You're right![]()

Gozo skrev:Hildir skrev:sniper skrev:Hildir skrev:Man kan altså godt få cacao som ikke indeholder sukker. Jeg har en cacao karton i køleren som indeholder mere protein end mælk, ellers er resten det samme som skummetmælk.
You're right![]()
Og de vil nærmest være umulige at tage, så de ikke indtages forkert.
Det ville svare lidt til at anbefale folk at drikke mælk og spise vingumme til

Hildir skrev:Gozo skrev:Hildir skrev:sniper skrev:Hildir skrev:Man kan altså godt få cacao som ikke indeholder sukker. Jeg har en cacao karton i køleren som indeholder mere protein end mælk, ellers er resten det samme som skummetmælk.
You're right![]()
Og de vil nærmest være umulige at tage, så de ikke indtages forkert.
Det ville svare lidt til at anbefale folk at drikke mælk og spise vingumme til
Men kakaoen med skummetmælks værdi smager dejligt

mikey skrev:Tak for det andet skema der..det var meget sjovt at se...men du spiser godt nok mange rejer? Det er smart nok kan jeg se..men de er da meeega dyre??
mikey skrev:Æv, lidt nederen man ikke må drikke så meget kakao..men det er vel egentlig også fair nok. Ren mælk er også godt :-)
mikey skrev:Men det der proteinpulver? Jeg ved ikke helt om jeg kan få mig til at købe det..men jeg overvejer det lidt.
Hvad er bedst og hvad skal jeg købe..hvis jeg skal købe det? Fordi det er vildt svært for mig at spise rigtigt..endnu ihvertfald :-)
Og hvad skal man købe for at det ikke smager af lort?.. :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster