Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1295
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1292

Følg bodybuilding.dk på

Stigning på protein-priser

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hos nogle nutrition-firmaer, bl.a. et af de tyske firmaer jeg har været meget glad for at bruge, er der sket store prisstigninger pr. 1. august. Det er eftersigende mælkeproteinet der er blevet meget dyrere, grundet en EU kvote.
De frygter prisstigninger på 50% eller mere, på nogle af deres produkter.
Så sent som den 29. sad jeg og planlagde hvilke produker jeg skulle købe en af dagene, og da jeg så kigger idag, er lortet lige steget en del #-o TYPISK!

Men hos bodylab kan jeg ikke finde nogle pris-stigninger? Er det fordi bodylab bare er nice firma (hvilket det er - ingen diskussion :8 ) eller fordi de ikke bruge de komponenter, som der er prisstigninger på?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hillerød, Danmark

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er oprettet en tråd på boardet om emnet :wink: Men priserne på Bodylab stiger også i den nærmeste fremtid :(
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Vis kostplan

årh okay - sorry så :wink:
Brugeravatar

hva hedder tråden ?

Geografisk sted: herning

Galleri: Vis galleri (1)

Har fundet den...Jeg må vidst lære at søge lidt mere :wink:

viewtopic.php?t=9702&highlight=prisstigning
Brugeravatar

Boc'en skrev:
Men hos bodylab kan jeg ikke finde nogle pris-stigninger? Er det fordi bodylab bare er nice firma (hvilket det er - ingen diskussion :8 ) eller fordi de ikke bruge de komponenter, som der er prisstigninger på?

Der ER meget store prisstigninger på vej. Råvarepriserne er steget med lige knap 50 % hvilket stemmer godt overens med de prisstigninger du har oplevet i Tyskland.

Ikke alle steder er priserne steget endnu. Det skyldes at kontrakter, gamle lagre osv. Men det rammer alle. Desværre også NutriNord (Bodylab, Danutrition).

Hvis du kigger på markedet i USA er prisstigningerne næsten slået igennem alle steder. Fx. hos producenter som Optimum og Dymatize.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

RasmusThorup skrev:
Boc'en skrev:

Der ER meget store prisstigninger på vej. Råvarepriserne er steget med lige knap 50 % hvilket stemmer godt overens med de prisstigninger du har oplevet i Tyskland.

Ikke alle steder er priserne steget endnu. Det skyldes at kontrakter, gamle lagre osv. Men det rammer alle. Desværre også NutriNord (Bodylab, Danutrition).

Hvis du kigger på markedet i USA er prisstigningerne næsten slået igennem alle steder. Fx. hos producenter som Optimum og Dymatize.

Har du nogen idé om, hvor længe vi kan forvente prisstigningerne at vare ved? Bør man hamstre nu mens priserne nogle steder stadig er lave?
Brugeravatar

Boc'en skrev:
RasmusThorup skrev:
Boc'en skrev:

Har du nogen idé om, hvor længe vi kan forvente prisstigningerne at vare ved? Bør man hamstre nu mens priserne nogle steder stadig er lave?

Hvor længe der går indtil de falder til ro igen? Nogen sider 1½ år nogen siger mere....min 1½ år siger jeg.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Damn, det var længere tid end lige forventet. Så lyder det da som om, det er en god idé at hamstre med det samme, mens det stadig er muligt. Medmindre man kan finde nogle firmaer der har nået at lave RIGTIG gode aftaler med producenterne, så deres priser ikke stiger. Hvis sådanne altså findes :?
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster