tsüsch fickeren ;)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

l33t gejl skrev:Altså for at de skal være "rigtige" abs??? og er det kun et spørgsmål om fedtprocent eller har det os noget med dem at gøre??? er nemlig begyndt at spekulere på om min fedtprocent er for høj da man ikk ka se mine uden at jeg spænder![]()
tsüsch fickeren ;)

mr-fitness skrev:kan en af jer fortælle mig havd de beste trænings øvelser for at få synlige mavemuskler?

mr-fitness skrev:mange takde øvelser skulle ikke være noget problem, men syntes i ikke de hjælper rigtig, jeg træner mave 4 gange om ugen er det for meget?
mr-fitness skrev:kan du eventuelt vise mig billeder af øvelserne?

mr-fitness skrev:okay mange takhvad sker der hvis de ikke får den nødvendige restitutionstid, kan godt være at jeg spørger dumt?

mr-fitness skrev:okay så forstår jeg bedre at jeg ikke har fået gode mavemuskler efter 6 måneders træning

mr-fitness skrev:jeg er iike så god til det med navne på de forskellige øvelser i nu, men det skal nok komme hehe. Så det er lidt svært at forklare. kan du komme med et foreslag til hvordan jeg med sikkerhed kan få flotte og godt optegnede mavemuskler?

HAV skrev:mr-fitness skrev:jeg er iike så god til det med navne på de forskellige øvelser i nu, men det skal nok komme hehe. Så det er lidt svært at forklare. kan du komme med et foreslag til hvordan jeg med sikkerhed kan få flotte og godt optegnede mavemuskler?
Et godt redskab er manden nederst på forsiden. Du kan trykke på hans muskelgrupper og se hvordan de trænes og hvad øvelserne hedder. Vejen til en flad veltrænet mave er lav BF% og maveøvelser med belastning. Og selvfølgelig overholde restitutionstiden !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster