Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:mlysdal skrev:Det var så 2 forskellige svar, Andre der vil byde ind?
Du har ikke mulighed for at løbe på de dage du ikke styrketræner eller adskille styrke & cardio med 6 timer min. på samme dag ?

kuglen skrev:lav din metabolske træning før styrketræning. det har en lang række posetive aspekter.
feks vil vil dit blodsuke rikke være lavt her, og du vild derved begrænse kroppens nedbrydning af muskelmasse til energi under din cardio. styrketræning er ikke ligeså energi krævende som cardio.

mlysdal skrev:
Det kan du selvfølgelige have ret i, men det vil jo også resultere i mindre energi til styrketræningen
og ville samtidig skulle løbe længere tid for at opnå samme fedtforbrænding!?

kuglen skrev:mlysdal skrev:
Det kan du selvfølgelige have ret i, men det vil jo også resultere i mindre energi til styrketræningen
wroong.. styrketræning kræver ikke ret meget energi i forhold til løb. når du styrke træner er der tale om en lokal udmattelse.. (du bliver ikke træt i benene efter at have trænet bryst) det eneste tidspunkt det kan blive et problem er jo så på dine ben dage, så kan du evt droppe dit løb der eller tage det i en mindre grad.
kuglen skrev:mlysdal skrev:og ville samtidig skulle løbe længere tid for at opnå samme fedtforbrænding!?
wroong igen.. hvor langt du løber har absolut intet at sige for hvor meget fedt du forbrænder. det eneste der tæller her er netto energiforbruget som vil være ens i begge tilfælde.

mlysdal skrev:
Alle dage er ben dage da jeg træner fullbody..!
Ifølge en artikel på MOL øger Styrketræning før konditionstræning fedtforbrændingen.
Så må jeg jo også skulle løbe længer eller mere intenst, hvis jeg vælger at løbe før, for at forbrænde lige så meget som jeg ville hvis jeg løb efter..

mlysdal skrev:Okay var jeg så ikke klar over
Men godt nok så ved ejg det jo nu hehe...
Det trro jeg jeg vil prøve så med cardio først.
Tak for hjælpen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster