Ja nu er det sku ved at være på tide jeg kommer igang. Kan se i loggen at sidste træning var d.7 maj

i løbet af de 2 uger har jeg så formået at få vægten ned på 79,7kg (målt i morges EFTER morgenmaden

) og det er HELT ufrivilligt, for er der noget jeg ikke vil er det at tabe mig. Dvs. der er røget godt 2,5kg på 2 uger. 4 af dagene har jeg været syg, og 4-5 dage har jeg drukket tæt pga. diverse fester pga. læseferie og sidsteskoledag + festudvalgs hyttetur osv.
Skal til eksamen i skr. dansk tirsdag, mdt. biologi onsdag, skr. engelsk torsdag, men jeg skal under alle omstændigheder afsted til træningen imorgen.
Er dog bagud med biologien, og er godt sur over den blev lagt så tidligt i eksamensforløbet
Men ja, pga. psyken og min vægt skal jeg altså igang igen. Kan ikke fordrage at have følelsen af at alt hænger + mit vægttab.
Her i eksamensperioden vil de træningspas jeg får tid til bestå af fullbodyætrning så godt som det kan lade sig gøre.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø