Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

jbh0007 skrev:Klasse =D> Imponerende form :wink:
And btw. velkommen til boardet håber du bliver og hænger lidt ud med os andre.
Hvad med en trænings log her på siden =D>

Forresten hva vil i skyde min BF% til, har nemlig ingen ide men en 13-15% lyder det helt forkert..

Bjørnen skrev:Flot form!
Men som de andre siger, lidt mere chest.
Til det vil jeg dog lige tilføje, at du ikke er den eneste der har svært ved at få brystet frem

Haakan skrev:Det ser godt ud, en fornuftig form...
Hvordan ser det ud med dine ben?

specter skrev:Haakan skrev:Det ser godt ud, en fornuftig form...
De er Okay med.. kan desværre ikke træne dem for tungt da jeg fik dårlig knæ efter et knallert uheld.. de er dog så behårede at dem vil jeg ikke tage billede af.. Hehe..
Lidt Hurtige ca. mål
Før nu
Bryst 111Cm 115Cm
Biceps 39Cm 42Cm
Underarme 31Cm 35Cm
Lår 55Cm 60Cm
Læg 38Cm 41Cm

Haakan skrev:specter skrev:Haakan skrev:Det ser godt ud, en fornuftig form...
De er Okay med.. kan desværre ikke træne dem for tungt da jeg fik dårlig knæ efter et knallert uheld.. de er dog så behårede at dem vil jeg ikke tage billede af.. Hehe..
Lidt Hurtige ca. mål
Før nu
Bryst 111Cm 115Cm
Biceps 39Cm 42Cm
Underarme 31Cm 35Cm
Lår 55Cm 60Cm
Læg 38Cm 41Cm
Så er det jo bare frem med trimmeren... så er der jo også lidt for pigebørnene herinde![]()
![]()

skalde skrev:Super ryg! flot v form
Fine arme os.
Skuldrene og brystet kunne godt klare lidt mere.
Mest side skulderen synes jeg.

Der træner jeg skam stadig.. så jo det er meget muligt du gjorde...nihil_dk skrev:Hey Specter - Kan det ikke passe du trænede i Blokhus i det center deroppe i sommers? Er ret sikker på jeg trænede med dig et par gange, da jeg var på ferie deroppe

Spo skrev:Ikke super form?? wtf! Det er sgu da kanon form det derEn ordentlig mofo ryg du har dig der, og dine abs er jo også gode, synes sgu det er imponerende arbejde

specter skrev:Spo skrev:Ikke super form?? wtf! Det er sgu da kanon form det derEn ordentlig mofo ryg du har dig der, og dine abs er jo også gode, synes sgu det er imponerende arbejde
Tak Tak, men de billeder er nu halv gamle.. der er bulket en del siden, så BF. er røget i vejret..

Spo skrev:specter skrev:Spo skrev:Ikke super form?? wtf! Det er sgu da kanon form det derEn ordentlig mofo ryg du har dig der, og dine abs er jo også gode, synes sgu det er imponerende arbejde
Tak Tak, men de billeder er nu halv gamle.. der er bulket en del siden, så BF. er røget i vejret..
Høj Bf er en skøn ting, medmindre man skal på stranden snart, det betyder jo bare Mere Masse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster