Og velkommen til sitet.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ninjagrenen skrev:Det er sku godt at vi får nogle erfarne stude herinde. Og det er da også super at se far træner sine børn op til trænings buddys.![]()
Og velkommen til sitet.

Bondi skrev:Efter hvad jeg kan se på de billeder der lige er blevet taget, så har du IKKE noget at bekymre dig om. Guldet er dit !
Fotsat god ferie

Old Champ skrev:Gozo skrev:Old Champ skrev:Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg.
Håber det var svar nok, eller komme du bare tilbage.
Per
Super svar. Lige en tingHvor ligger dit ligevægtsindtag i forhold til dine 500kcal intervaller.
Edit: og hvordan under bulk?
Hej
Beklager du måtte vente på svar. Men ferie med min datter![]()
Mit ligevægtsindtag ligger omkring de 3000.kcal vil jeg tro.
Bulk på ca 6000-7000.kcal. Men skal lige sige jeg ikke tæller kcal under bulk. Der bliver spist igennem, men med omtanke. Gemmer alt det usunde til en fast dag om ugen.
mvh
Per

Jesper Keler skrev:Per ->
Husker jeg ikke ret, at da du friede til din nuværende kone (forhåbentligt,)sagde du også at det var sidste år i 2006 at du stillede op?

Jesper Keler skrev:Old Champ skrev:Jesper Keler skrev:Per ->
Husker jeg ikke ret, at da du friede til din nuværende kone (forhåbentligt :P ,)sagde du også at det var sidste år i 2006 at du stillede op? :)
Hej jesper
Du har ret. Men der skete desværre nogen ting, så vi blev aldrig gift :crying:
Det er en lang forklaring og ønsker ikke at komme ind på herinde, ok?
Men har valgt at tage en tur mere, sammen med sønnemand.
mvh
per
Selvfølgelig helt ok - men er jeg da ked af at høre.
Ser frem til at se dig på scenen endnu en gang :wink:

Old Champ skrev:Gozo skrev:Old Champ skrev:Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg.
Per
Super svar. Lige en tingHvor ligger dit ligevægtsindtag i forhold til dine 500kcal intervaller.
Hej
Bulk på ca 6000-7000.kcal. Men skal lige sige jeg ikke tæller kcal under bulk. Der bliver spist igennem, men med omtanke. Gemmer alt det usunde til en fast dag om ugen.
mvh
Per

Gozo skrev:Old Champ skrev:Gozo skrev:Old Champ skrev:Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg.
Per
Hej
mvh
Per
Crazy
Tak for dine svar. Vil prøve nogle af dine teknikker næste gang der skal cuttes. Held og lykke til DM.

Bondi skrev:Lyder som det går fremragende !
Super ide med junior der =D>

Old Champ skrev:Hej
Et lille billede af min form her til morgen. Tror ikke det bliver så skidt når vi når Dm.
Mvh
Per

Fitness-iver skrev:Old Champ skrev:Hej
Et lille billede af min form her til morgen. Tror ikke det bliver så skidt når vi når Dm.
Mvh
Per
Som sædvanlig super form Per min gamle ven... =D> Du er sgu så vild - glæder mig til at se dig fra tilskuerrækkerne i år... :twisted:

Rosendal skrev:RIGTIG lækker form.. hvor meget mangler der indtil videre?
Ser ud til at være temmelig langt nede?
Bliver spændende at se far og søn på scenen.. må være en kanon oplevelse for jer begge..
Fedt at du bakker din søn så meget op omkring sporten, det var der mange andre forældre der kunne lære noget af!

Old Champ skrev:Fitness-iver skrev:Old Champ skrev:Hej
Mvh
Per
Som sædvanlig super form Per min gamle ven... =D> Du er sgu så vild - glæder mig til at se dig fra tilskuerrækkerne i år... :twisted:
Hej min ven
Jeg takker og må sige den lille snak vi havde, gjorde jeg tog den beslutning. Din opbakning betød meget for mig. Om mit valg var rigtig, må tiden jo vise. Aner ikke hvem der kommer på dagen.
Dejligt du kommer og kigger og fedt at vide du sidder derude :)
Jeg kæmper for at nå den form som det kræver at stille til Dm, og jeg vil være i bedre form end sidst.
Men denne gang bliver sidste gang Michael. Fremover blive jeg støtte for Steffen og vil nyde at se ham stå deroppe på scenen. Næste år er han løbet fra mig alligevel, for han bliver bedre og bedre for hver dag. Er mege stolt af ham :) =D>
Håber i alle i Ringe har det super dejligt og betterøv bliver stor og fræk? :)
Kh
Per

Fitness-iver skrev:Old Champ skrev:Fitness-iver skrev:Old Champ skrev:Hej
Mvh
Per
Hej min ven
Jeg takker og må sige den lille snak vi havde, gjorde jeg tog den beslutning. Din opbakning betød meget for mig. Om mit valg var rigtig, må tiden jo vise. Aner ikke hvem der kommer på dagen.
Dejligt du kommer og kigger og fedt at vide du sidder derude :)
Jeg kæmper for at nå den form som det kræver at stille til Dm, og jeg vil være i bedre form end sidst.
Men denne gang bliver sidste gang Michael. Fremover blive jeg støtte for Steffen og vil nyde at se ham stå deroppe på scenen. Næste år er han løbet fra mig alligevel, for han bliver bedre og bedre for hver dag. Er mege stolt af ham :) =D>
Håber i alle i Ringe har det super dejligt og betterøv bliver stor og fræk? :)
Kh
Per
Hej Permand - eller supermand... :twisted:
Du er satme sej gamle dreng... Jeg glæder mig til at nyde at se dig sammen med Steffen på scenen... =D> Er da glad for hvis jeg har sagt noget der kunne overbevise dig om det. I mine øjne er du en vinder Old Champ - du fortjener det guld igen... :8
Dejligt at høre at du satser på Steffen fremover.
Jeg har også taget beslutning om at 2009 og måske 2010 bli'r sidste gang med mig på scenen... :oops: men lad os nu se - vi gamle drenge er jo lidt forvirrede... :wink:
Jo tak Freya pigen vokser og er bare for skøn...
Kh. Iver

Hej iver
Jeg vil nyde at sidde nede i salen og kigge på du vender tilbage Iver, super du vil =D>
Og med den Far, kan tøssepigen jo kun blive dejligEr super misundlig, ville gerne havde haft den glæde med en lille mere.
Glæder mig til at se dig til Dm Michael. Og jeg skal prøve at holde fanen højt for os lidt ældre drenge![]()
Kh
Per

Fitness-iver skrev:Hej iver
Jeg vil nyde at sidde nede i salen og kigge på du vender tilbage Iver, super du vil =D>
Og med den Far, kan tøssepigen jo kun blive dejligEr super misundlig, ville gerne havde haft den glæde med en lille mere.
Glæder mig til at se dig til Dm Michael. Og jeg skal prøve at holde fanen højt for os lidt ældre drenge![]()
Kh
Per
Tak gamle dreng... Dejligt du holder fanen højt for os... Kæft jeg skal hygge mig til DM - glæder mig godt nok vildt...
Husk at kigge ud til os i salen en gang i mellem ikke? Vil pokkers gerne hilse på...
Kh. Iver

og det endda lææænge før K-day

S.K skrev:hold da op nogle tal at fyre afog det endda lææænge før K-day
Bliver feeeedt at se dig på scenen. !

Så fik jeg tal på min fedt procent og må sige jeg er meget tilfreds :)
Vægt.95.kg og fedt procent på 5,2. Jeg skal nok når det og kommer i super form.
Regner med med at tabe 3,5 - 4.kg mere og resten i væske. Så jeg går på scenen på ca 89 - 90.kg. Det bliver et kg mere end sidste år. Så 1 kg kød på et år, er jeg super tilfreds med :)
Mvh
Per

Så fik jeg tal på min fedt procent og må sige jeg er meget tilfreds![]()
Vægt.95.kg og fedt procent på 5,2. Jeg skal nok når det og kommer i super form.
Regner med med at tabe 3,5 - 4.kg mere og resten i væske. Så jeg går på scenen på ca 89 - 90.kg. Det bliver et kg mere end sidste år. Så 1 kg kød på et år, er jeg super tilfreds med![]()
Mvh
Per

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster