Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1417
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Kaffe og Kaos

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Youtube link omhandlende Olsenbanden på Sporet.

Du er fandme sød! :wub: :gayfight:
Swole is the goal!
Size is the price!
It’s gains’ o’clock motherfuckers!!
Let’s GOOOOOO!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 13. aug 2009, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jarlby skrev:Jeg føler mig dybt, dybt krænket. Idag trænede jeg meget sent pga bestyrelsesmøde. Jeg skulle hilse på vores nye center chef, ingen ringere end min homie Pind! Så GZ til ham!

Vent.... hvad betyder det for fremtiden af sdu fit? Fordi de må meget gerne købe et ordentligt squatrack + bænk stativ, og en hel masse ekstra skiver.
100 kr. i måneden + jeg kan træne om fredagen hvor jeg kun har to timers forelæsning + 2 km fra hvor jeg bor = ja tak. Hvis bare udstyret var godt/bedre.
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev:
Jarlby skrev:Jeg føler mig dybt, dybt krænket. Idag trænede jeg meget sent pga bestyrelsesmøde. Jeg skulle hilse på vores nye center chef, ingen ringere end min homie Pind! Så GZ til ham!

Vent.... hvad betyder det for fremtiden af sdu fit? Fordi de må meget gerne købe et ordentligt squatrack + bænk stativ, og en hel masse ekstra skiver.
100 kr. i måneden + jeg kan træne om fredagen hvor jeg kun har to timers forelæsning + 2 km fra hvor jeg bor = ja tak. Hvis bare udstyret var godt/bedre.


Tre squatracks, tre platforme, to olympiske stænger og to tykke, håndvægte op til 40 kg, maskiner til stort set hele kroppen, KBs op til 24 kg, TRX, smithstativ. Jeg har i øvrigt aldrig oplevet ikke at have skiver nok under en træning.


Ja, det er garanteret dét, der holder dig tilbage.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Comedian skrev:Ja, det er garanteret dét, der holder dig tilbage.

Dét eller ren faggotry.
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Comedian skrev:
KBs op til 24 kg,



Nu bliver jeg helt i tvivl :D Er der ikke kommet 1 på 40kg ?
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Comedian skrev:
Borumpas skrev:
Jarlby skrev:Jeg føler mig dybt, dybt krænket. Idag trænede jeg meget sent pga bestyrelsesmøde. Jeg skulle hilse på vores nye center chef, ingen ringere end min homie Pind! Så GZ til ham!

Vent.... hvad betyder det for fremtiden af sdu fit? Fordi de må meget gerne købe et ordentligt squatrack + bænk stativ, og en hel masse ekstra skiver.
100 kr. i måneden + jeg kan træne om fredagen hvor jeg kun har to timers forelæsning + 2 km fra hvor jeg bor = ja tak. Hvis bare udstyret var godt/bedre.


Tre squatracks, tre platforme, to olympiske stænger og to tykke, håndvægte op til 40 kg, maskiner til stort set hele kroppen, KBs op til 24 kg, TRX, smithstativ. Jeg har i øvrigt aldrig oplevet ikke at have skiver nok under en træning.


Ja, det er garanteret dét, der holder dig tilbage.

Hvor ser du squatstativer? Jeg så 1 squatstativ, og to af de dér fjollede nogle uden sikkerhedsnet.
[edit]: Hvor mange 2,5 kg skiver, har sdu fit? hvad med 1,25 og 0,5? - noget, OBBC også mangler. Jeg var ude og jagte 1,25 skiver sidste gang, og med det samme jeg fandt et par, kom en fyr op og spurgte om jeg brugte dem. srs, mit bette center derhjemme har 0,5 og 1,25 kg skiver nok (inb4 le folk i obbc har le ikke brug for små skiver)
Med "3 platforme", mener du så de tynde underlag?
Jeg er pisse ligeglad med smithstativ, kettlebells og maskiner.

Dejligt at se dig igen, petern, det er altid så euforisk at se dig poste
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev:Hvor ser du squatstativer? Jeg så 1 squatstativ, og to af de dér fjollede nogle uden sikkerhedsnet.
Med "3 platforme", mener du så de tynde underlag?



Altså mener du at du vil have powerracks eller squat stativer?

For "de fjollede uden sikkerhedsnet" er squat stativer, det andet er et powerrack

Det her er et squat stativ:
Billede
- Lige ind/ ud og ikke noget andet fis.


Men altså OBBC's squat stativer er jo virkelig lårt, så det er nok det dårligste argument, tilgengæld er der 5 af varierende standard.

Men når at du nu går på uni, kan du jo lave matematikken og sige 5:2500 og 3:1500 er samme forhold :D Tilgengæld står der en fin konkurrence bænk

Ja, gummi gulve er platformene og desværre uden "plade" i midten :D
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Men altså OBBC's squat stativer er jo virkelig lårt, så det er nok det dårligste argument, tilgengæld er der 5 af varierende standard.

Ja. Hvordan et center, der kræver 250 kr./måneden kan have et squatstativ med ujævnt gulv, fatter jeg ikke.

ang. squat stativ/stand, googlede jeg. Jeg fandt den her side: http://www.nerdfitness.com/blog/2013/03 ... equipment/
Squat Stands - These are two pieces that stand next to each other to hold up your barbell. These are great for portable workouts, but for inside a gym, they have a lot of disadvantages (they don’t hold as much weight, aren’t as sturdy, and lack safety features).

Squat Racks - Squat racks come in many shapes and sizes, but most typically they are two vertical uprights connected with a horizontal pole. Some have safeties built in and some do not. The ones that don’t aren’t much better than the individual squat stands, though they are a little more stable. If you have a choice, a squat rack with adjustable safeties is your best bet.

jeg ville da mene, at sdu fit kun har ét squat stativ.
Jeg er fan af at have et sikkerhedsnet i squat, når jeg ikke kan lave roll of shame.

Men når at du nu går på uni, kan du jo lave matematikken og sige 5:2500 og 3:1500 er samme forhold :D

Jeg prøvede sdu fit to gange og så en klaphat, der lavede løjer i squatstativet (hvorfor man vil lave curls, noget der lignede arnold press, dips og quartersquats lige i streg, aner jeg ikke). Det har jeg endnu ikke set i obbc.
Jeg ender nok med at skifte en gang i fremtiden, men det bliver lidt træls med færre squat stativer og bænke. Især fordi jeg fattede hat af at skifte højden på sdu fit's squat stande.
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lol....
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er fanme svært at diskutere udstyrskvalitet med en, der ikke hvad et squatrack er.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



inb4 le folk i obbc har le ikke brug for små skiver)


Billede
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas, tror du ikke at du skulle se på interne muligheder for at forbedre din træning, i stedet for eksterne som eksempelvis om der er squat stands/racks/cages?
Limits like fears is often just an illusion.
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 15. jan 2010, 00:14
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 237.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev: Facts4life rollin



Du har ret - i surrender



Men når at det så er sagt, så er det ihvertfald ikke grunden til at jeg træner i OBBC.

Der ligger nogle helt andre psykologiske ting til grunde, for ingen af stederne har optimale SL muligheder.

Jeg er der på grund af at der er mennesker som træner i OBBC, der driver og presser mig til at blive endnu bedre.

Der er en masse passion og lyst til at blive bedre. Jeg er eksempelvis ked af at Malte ikke træner så meget i OBBC længere, udover at være en god ven, så vidste jeg at han hver morgen brugte minimum en halv time på squat mobilitet. Det pressede mig til at yde det mere og gå fra 120 til 210 kg i squat på ca 1½ år.

Jeg mener at det er DET som OBBC kan give folk. Kultur, mennesker, passion og en lyst til at blive bedre ( QUOTE DAT NIKE! BITCH!)

Mekster skrev:Borumpas, tror du ikke at du skulle se på interne muligheder for at forbedre din træning, i stedet for eksterne som eksempelvis om der er squat stands/racks/cages?



Du var sgu flot her forleden i Aalborg! Det var nok nogle af de fedeste shorts jeg nogensinde har set :D

Ben

SQ
5 @ 120
5 @ 140
6 x 5 @ 157.5 <-- de var nemme men jeg var ramt af kronisk svimmelhed.

OL Cycle SQ
2 x 10 @ 60
1 x 8 @ 90

Split SQ
3 x 10 @ 15 kg

så kunne jeg ikke nå mere.


- mine hæle slipper i bunden. det er noget tis og jeg vil arbejde med det.
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg elsker din evne til at beskrive middelmådighed så positivt Hr. Jarlby :D - Det er dejligt.

Med fare for at jeg nu får en masse biased pis smidt i hovedet vil jeg dog sige følgende.
Obbc er et rigtig fint sted dog. Mest pga. udstyret, resten er sådan lidt, Meh, den del af de aktive medlemmer som rent faktisk træner, er forsvindende lille.

Men er ens interesse konkurrence SL - så giver det jo lidt sig selv at det er stedet man, af flere årsager, burde træne. Dog er der selv blandt SL'erne kun en lille skare af løftere jeg rent faktisk ville lytte til, altså når vi snakker om træning. Alle SL'erne er selvfølgelig hyggelige at snakke med :) og selvom jeg ikke er i obbc for at snakke, er den eneste grund til at jeg stadig er medlem derinde, at der render nogle stykker rundt som jeg godt kan lide.

Borumpas. Har du lyst til at tage en træning med mig en dag? Vi skal curle tungt i squat racket og have meget pump i vores muskler :)
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jarlby skrev:
Borumpas skrev: Facts4life rollin


Der ligger nogle helt andre psykologiske ting til grunde, for ingen af stederne har optimale SL muligheder.

Jeg er der på grund af at der er mennesker som træner i OBBC, der driver og presser mig til at blive endnu bedre.

Der er en masse passion og lyst til at blive bedre. Jeg er eksempelvis ked af at Malte ikke træner så meget i OBBC længere, udover at være en god ven, så vidste jeg at han hver morgen brugte minimum en halv time på squat mobilitet. Det pressede mig til at yde det mere og gå fra 120 til 210 kg i squat på ca 1½ år.

Jeg mener at det er DET som OBBC kan give folk. Kultur, mennesker, passion og en lyst til at blive bedre ( QUOTE DAT NIKE! BITCH!)



+ 1010101111

Forresten er det grundlæggende et problem at du ikke når at mærke hvad der virker og hvad der ikke virker, Weasles. Om det er programmer, øvelser, teknik, eller om det er hvordan man lige når at indstille et squat rack. Det nytter ikke noget at afprøve noget 2 gange og så konkludere at det er noget lort.

Grunden til jeg i sin tid lollede over at du i starten ville melde dig ind i SDU fitness var ikke fordi centeret var dårligt. Centeret er fint, det er et fitnesscenter og det er udmærket. Grunden til jeg lollede over det var fordi du i den grad ikke har brug for eliteudstyr, men eliteselskab. Du har brug for at træne sammen med folk der har danmarksrekorder. Du skal se folk som sahand dødløfte 180 for 10 fucking reps ved en kropsvægt på 66kg, og tænke "jeg er fucking slap, hvordan fikser jeg det her". Det er derfor OBBC er godt.

En vægtstang er en vægtstang. Jeg lærte at spille Bachs Bourée på en guitar fra Fakta til 299kr, who gives a fuck om der står eleiko på en stang så længe der kan komme kg på. Comedian har squattet 5 x 175 i SDU fit.

Og så skal man desuden huske at et skævt gulv ikke sådan lige er at fikse, det kræver omstøbning af hele fundamentet, det ville lukke hele squatområdet i OBBC over længere tid og det ville resultere i unødigt store omkostninger når der nu er mulighed for at squatte fire andre steder + garagen. Som bekendt er OBBC ikke det bedste sted lige nu rent økonomisk, og at brokke sig over at det koster 249 per måned at træne i måske danmarks bedst udstyrede fitnesscenter med et skævt gulv er som at tage på gourmetrestaurant og brokke sig over at gaffelen er liiidt for lille.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har altid haft opfattelsen af at OBBC var et dejligt sted at træne. Selvom jeg aldrig har trænet der. Det lyder som om der sjældent er tomt (for folk som træner) og det lyder tiltalende.
Jeg er desuden ekstremt enig med trex omkring din træning, Borumpas. Det kan ikke beskrives nok, hvor fucking meget man får ud af at se folk træne ordentligt.
 
Reputation point: 232
 
Indlæg: 5111
Tilmeldt: 26. okt 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas, why you do this? Lad nu være med at blive totogamer nr 2.
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Comedian skrev:Det er fanme svært at diskutere udstyrskvalitet med en, der ikke hvad et squatrack er.

huh. jeg havde forventet flere fornærmelser, evt. også noget forklaring istedet for bare "lol nej du tager fejl jeg har ret"

Det er derfor OBBC er godt.

Jeg må mangle et psykologisk aspekt, som du/andre har, så. Jeg synes det er sejt, at Simon-højere-end-mig kan frontsquatte 180 kg m pause uden problemer... men det får mig ikke til at tænke "orgh yeah, fuark hvor naice, deet vil jeg også, fuck om det bliver svært".
Den eneste fyr derhjemme, som squattede mere end mig (som jeg desværre sjældent så), tog 180 kg plus pause - og han kan ikke have vejet mere end måske 75 kilo. Det var sejt at se, men det var også cirka det. Ingen "motivation", ingen lærerige oplevelser.

Borumpas, why you do this? Lad nu være med at blive totogamer nr 2.

Jeg synes det var en meget interessant drejning, loggen fik, efter en kommentar omkring kvaliteten af udstyr

For at få noget glæde i loggen:
Billede
^ søde Diego kommer og besøger mig i morgen. Nå ja, det gør mine forældre og min søster også. Det bliver dejligt. :drink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev:
Det er derfor OBBC er godt.

Jeg må mangle et psykologisk aspekt, som du/andre har, så. Jeg synes det er sejt, at Simon-højere-end-mig kan frontsquatte 180 kg m pause uden problemer... men det får mig ikke til at tænke "orgh yeah, fuark hvor naice, deet vil jeg også, fuck om det bliver svært".
Den eneste fyr derhjemme, som squattede mere end mig (som jeg desværre sjældent så), tog 180 kg plus pause - og han kan ikke have vejet mere end måske 75 kilo. Det var sejt at se, men det var også cirka det. Ingen "motivation", ingen lærerige oplevelser.


Then you're not gonna make it brah
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Was there ever really any doubt?
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Srs, jeg kan da huske da jeg så krudthoveder i den lokale fitnessDK der squattede 170 for en single, dengang jeg startede, og da tænkte jeg allerede. SHieieeett..Hvis jeg nogensinde bliver så stærk, then....Det vil jeg.

I retrospekt, var det jo ikke engang sådan specielt vanvittigt, men srs Borumpas.
 
Reputation point: 232
 
Indlæg: 5111
Tilmeldt: 26. okt 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev:Jeg må mangle et psykologisk aspekt, som du/andre har, så. Jeg synes det er sejt, at Simon-højere-end-mig kan frontsquatte 180 kg m pause uden problemer... men det får mig ikke til at tænke "orgh yeah, fuark hvor naice, deet vil jeg også, fuck om det bliver svært".




Jeg kan godt lide Diego. Han ser sød ud!


Men at sammenligne sig med Simon er også en træls ting at gøre og dømt til nederlag :D Drengen er jo en genetisk freak!

Nej jeg snakker om det drive man kan få af at have en sammenlignelig træningsmakker.

Vi vejede det samme, samme højde, ville være bedre i de samme løft og var ikke voldsom langt fra hinanden.

Jeg vidste at Malte brugte min. 30 min om morgenen, så jeg brugte 40.
Jeg vidste at Malthe kørte 1 smolov, så jeg kørte 2!
osv, osv. Jeg sammenlignede mig ikke med Kern ellers Comedians Bænk :D


Btw - nu stopper al den her flame mod Borumpas!


CapzBB skrev:Jeg elsker din evne til at beskrive middelmådighed så positivt Hr. Jarlby :D - Det er dejligt.


Jeg vil næppe beskrive de mennesker jeg følgers/ fulgtes passion som værende middelmådig. Men middelmådigheden er i og for sig irrelevant! Så længe at de arbejder hårdere og bedre end mig.
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Borumpas skrev:
Comedian skrev:Det er fanme svært at diskutere udstyrskvalitet med en, der ikke hvad et squatrack er.

huh. jeg havde forventet flere fornærmelser, evt. også noget forklaring istedet for bare "lol nej du tager fejl jeg har ret"


Gør dig fortjent til det.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad der skulle have endt som en lykkelig afslutning af cyklus træning, endte i lort med lort på.

BP
6 x 5 @ 102.5

DL
3 x 5 @ 165
1 x 4 @ 165
og stop. jeg var done, færdig, finito.

CG BP
2 x 10 @ 60
2 x 10 @ 80

DB rows
3 x 10 @ 32.5

BB curls
3 x 10 @ 40 kg

Calf raise
3 x 12'ish

Den samlede tonnage fra topsæt uden støtteøvelser er så ca.:

U 43
SQ: 9348
BP: 7188
DL: 9858

U 44
SQ: 10135
BP: 8635
DL: 10525
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





Idag har jeg bogstavelig talt ikke lavet andet end at læse og få forelæst om spil teori.

Jeg trænede ALT for sent.

Niels havde lovet Comedian, uden at informere mig, at jeg var i OBBC kl 19.00 :D Tror først at jeg var der kl 19:35 og på vegne af Niels vil jeg gerne undskylde!

Derudover hyggede jeg bare med rocketjockey.

SQ
5 @ 110
2 @ 120
2 @ 140
2 @ 160
2 x 1 @ 180
3 x 3 @ 150

BP
5 @ 80
6 x 3 @ 105

Split SQ
3 x 10 - 12 @ 16 kg

CG BP
3 x 8 - 12 @ 60 kg

Yates rows
3 x 12 @ 60 kg
- første gang jeg nok har kørt yates i 1 år og jeg kunne mærke at jeg lige skulle passe på mit håndled.

A1 WG Pulldowns
8 @ 5 stacks
8 @ 7 stacks
8 @ 9 stakcs
8 @ 11 stacks

SS

A2 Facepulls
4 x 10

B1 Rotator cuff

B2 BB curls
4 x 10 @ plastik stang + 20 kg

TRX crunch
3 x 10 @ BW


-vinklen afgører meget hvor dybe mine squats ser ud, for fra siden er der ikke noget, men som man kan se er det tvivlsomt bagfra.
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ville jo nok mene at du altid har set tvivlsom ud bagfra.





Men dybden var der nu ikke noget at udsætte på i dag :)
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fint overskud på squatten :)
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DL & BP

DL
3 x 5 @ 105
5 @ 127.5
3 @ 147.5
2 @ 170
2 x 1 @ 190

BP m. Bands - valgte at lave mit gamle setup med elastikken spændt langt ud, da jeg ellers ikke kan lave et ordentlig opspænd.
3 @ 60 + lilla band
5 x 3 @ 72.5 +
3 x 3 @ 77.5 +

A1 DB Flies m. pause i bunden
3 x 10 @ 13

SS

A2 Chest supp. BB rows
3 x 10 @ 40

B1 Viking press
3 x 10 @ 10 kg + stativ

SS

B2 Cable V-row
3 x 10

C1 Bagskulder
3 x 10

SS

C2 Rotator
3 x 10

Leg curls på foamroller
6 stk
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jarlby skrev:Leg curls på foamroller
6 stk

Jeg kan godt lide at nærmest hele OBBC har fået disse i deres program nu. Så kan vi blive pint sammen ;-)
Har DU store arme?
Brugeravatar
 
Reputation point: 120
 
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 18. okt 2012, 19:32
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 117.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Weinke skrev:
Jarlby skrev:Leg curls på foamroller
6 stk

Jeg kan godt lide at nærmest hele OBBC har fået disse i deres program nu. Så kan vi blive pint sammen ;-)



Jeg synes egentlig at den er lort og uden noget egentlig formål på nuværende tidspunkt :D men nu gav jeg den lige et skud
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 790
 
Indlæg: 2440
Tilmeldt: 13. dec 2012, 10:13
Geografisk sted: Migrant
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 360 gæster