Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1093
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1090

Følg bodybuilding.dk på

spørgsmål til hst program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej jeg vil idag starte på dette hst program som siden her har liggende inde under deres trænings-programmer inde i artikler.

Mit mål er masse på overkrop især vinger skuller brust og nakke, ja og så en vaskebræt også.

Der står at man skal lave 2 sæt af 15 gentagelser for hver øvelse er det virkelig nok???

Kan man godt lave dødløft istedet for strækte ben dødløft???

Er det ok at køre programmet mandag, onsdag og fredag, og så starte igen mandag, eller skal det køres HVER 2. dag???

Vil dette hst program overhovedet kunne give mig den masse jeg ønsker, nu hvor jeg har trænet i 3år og før kørt et stort fullbody program???

Reputation point: 0

Geografisk sted: jylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 60.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

2x15 er IMO rigeligt. Du han dog godt lave 3x15 hvis du har kræfter til det, men det er hårdt.

Hvilke øvelser du vil have med er helt op til ig selv :-)
Tag dem du ønsker at blive bedre i.

Mandag, Onsdag, Fredag er også helt fint.
Sådan trænede jeg også hst og det fungere fint.
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.

Min Træning's Log
viewtopic.php?t=17271&postorder=asc&start=0#312139
Brugeravatar

Geografisk sted: Aabybro

Træner her: Atletklubben Jyden

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 285.00
- Dødløft: 280.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

jeg sidder bare og bliver i tvivl om det nu er så godt med hst programmet, eller jeg bare skal fortsætte med min gamle fullbody??? plejer jo næsten at køre alle de øvelser som er i et hst program i mit fullbody men tager bare 3 sæt i alle øvelserne, men på den anden side er jeg heller ikke blevet en skid større her den sidste års tid...

men kan jeg godt gå lige fra min gamle fullbody program og så over på hst programmet uden at holde snart 2 ugers pause ??? Gider ikke at holde pause.

Er det bedre at køre 2 sæt med 15 gentagelser og så lidt mindre vægte, end at køre 3 sæt med 8 gentagelser og så med mere vægt på???

Vil Jo Bare Have Mere Masse På Overkroppen!!!

Styrkeliste

ruby1312 skrev:jeg sidder bare og bliver i tvivl om det nu er så godt med hst programmet, eller jeg bare skal fortsætte med min gamle fullbody??? plejer jo næsten at køre alle de øvelser som er i et hst program i mit fullbody men tager bare 3 sæt i alle øvelserne, men på den anden side er jeg heller ikke blevet en skid større her den sidste års tid...

men kan jeg godt gå lige fra min gamle fullbody program og så over på hst programmet uden at holde snart 2 ugers pause ??? Gider ikke at holde pause.

Er det bedre at køre 2 sæt med 15 gentagelser og så lidt mindre vægte, end at køre 3 sæt med 8 gentagelser og så med mere vægt på???

Vil Jo Bare Have Mere Masse På Overkroppen!!!

en uges dekonditionering(pause) er nødvendig før du starter på hst. ellers får du ikke noget ud af de lette vægte i starten. har du overhovedet åbnet excel-arket? i så fald vil det gå op for dig at vægtene bliver tungere og tungere for hvert træningspas, og det er dét der er ideen med hst-programmet.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Logbog: Vis logbog

så er det faktis lige så godt at fortsætte mid mint fullbody program som jeg har kørt de sidste ½ år, for vil ikke tage nogle pause lige nu.

Men mit fullbody program har bare ikke givet mig noget masse på overkroppen over hovedet her de sidste ½ år, ja jeg vokser ikke og stiger heller ikke i styrke..... og ja jeg æder

Kan jeg have for mange øvelser i mit program træner 3 gange om ugen + løber 3 gange om ugen (21km i alt) men ikke på de dage jeg træner....

Styrkeliste

Som TheNextArnold skrev er dekonditionering en del af HST. Så er du ikke indstillet på at holde denne pause er programmet nok formålsløs for dig.
Men hvis du har kørt 1 år med dit nuværende program uden fremskridt hvad er så formålet med at fortsætte med noget som ikke virker for dig.
Der "SKAL" forandring til. Du kan ændre på sæt, gentagelser, øvelser m.m.
En mulighed kunne være at køre med forskellige gentagelser de forskellige dage f.eks mandag 5, onsdag 15 og fredag 10 og så fortsætte forfra ugen efter.
For at vokse skal der nok kalorier til, du skriver at du æder. Men du spiser ikke nok hvis du ikke stiger i vægt.
Prøv at tælle de kalorier du får i løbet af en uge, og øg herefter med ca. 500 kcal om dagen og se hvad der sker. Hvis de ikke er nok så smid 500 ekstra kcal på. På et tidspunkt skal der begynde at ske noget, men lad ikke vægten stige for hurtig. Gå efter måske ½ kg om ugen og hvis der sætter sig for meget de forkerte steder så hold igen.

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster