Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mek skrev:Hej alle
Jeg er ny på dette forum så tilgiv mig hvis emnet har været oppe og vende tidligere.
Jeg søger et sted hvor man kan se de forskellige øvelser udført korrekt med vægte såvel som maskiner. Jeg kunne godt rende ud og købe en DVD om det, men tænkte der måtte være noget tilgængeligt på nettet et sted.
Jeg træner i et center og der vises det hvordan de fleste maskiner virker, men der er ingen guides til vægte og flere maskiner med kabler.
Det ender derfor ofte med at jeg gentager de samme øvelser jeg kender på maskiner igen og igen, og det kommer der ikke de store resultater ud af.
Så hvis nogen kan hjælpe mig påvej til noget mere info så vil jeg være meget taknemmelig.
På forhånd tak.
MEK

DW? skrev:http://www.(link slettet)/
Der er manden og damen, så kan du jo trykke på de muskler som du vil finde ud af hvordan du træner

DW? skrev:Der er manden og damen, så kan du jo trykke på de muskler som du vil finde ud af hvordan du træner

DW? skrev:Henriksen: My bad, der er kun 2 mænd det har du ret i
Steo: Nå, det vidste jeg sq ikke det varmen Tror da det var en god hjælp for ham?

blitz skrev:DW? skrev:Henriksen: My bad, der er kun 2 mænd det har du ret i
Steo: Nå, det vidste jeg sq ikke det varmen Tror da det var en god hjælp for ham?
Da ikke når Ste0 allerede har postet![]()

blitz skrev:I stedet for at sidde og træne maskiner. Så burde du sætte dig noget mere ind i træning og kosten.
Det er næsten umulig at blive stor med maskiner.
Læs evt - AHH DET ER FULDSTÆNDIG ROD I DE ARTIKLER!
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=37
viewtopic.php?t=549

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster