Jeg er blank udover at lave mange gentagelser. Ville det være en god idé at træne med vægt i bælte? Er der andre øvelser som vil hjælpe f.eks. grebstræning?
Håber der er nogle der tør at give et bud på et program

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hot_fifty skrev:grebstræning? Til chins?
hot_fifty skrev: Men ja du må køre noget progression i chinups, men hvorfor er målet lige præcis 50 stk? Og er det 50 uden nogen former for cheat? At bruge benene, at gynge osv.
50 chins på 5min, er det så med pause. f.eks. 20 chins, 15 min pause, 15 chins, 1 min pause osv.

Macdoody skrev:Du kunne køre noget ladder (Pavel's eksempelvis), skifte mellem high-rep og low-rep med belastning.
Omerta skrev:Hvor mange kan du tage pt.?

Macdoody skrev:Sådan her (kun et eksempel, der er mange måder at gøre det på): 1 rep, 2 reps, 3 reps ... 10 reps og så tilbage igen --> 9 reps, 8 reps osv. Du kan også bare køre en ladder til 10, 15 eller hvad nu du synes, og så starte forfra med 1, 2, 3 osv - forstår du? (:
Med low-rep tænker jeg at køre 10 x 3, 8 x 4 eller noget i den stil (:
Så nu har jeg tre muligheder og to af dem må komme med i programmet - ladder + low rep.
og så næste træning igen kan jeg tage en omgang low-rep

Rasmuskrogh skrev:Du kan gøre massere af ting, men som de andre siger er volumen en god ting.
Her er et forslag til en ladder du kan prøve. Har aldrig prøvet den selv, men er vist ok:
http://webpages.charter.net/bert/reconron.html
Her er en lille artikel, eller et langt indlæg om pavel's ladder
http://www.cbass.com/Pavel%27sLadders.htm
Og så en artikel af Charles Poliquin om chin-ups hvor han også har foreslag til et par forskellige rutiner
http://www.bodybuilding.com/fun/charles4.htm

Daalle skrev:da en af mine venner startede med at køre pullups, så hans træning sådan her ude,
sæt 1 = max rep af BW ( 7 stk )
sæt 2 = 6 stk
sæt 3 = 5 stk
ovs. indtil han ramte 1
den kørte han 4 gange, pr trænings pas, 3 gange om ugen,
nu ca 2-3 måneder efter kører han
3x8 med 15 eller 20 ekstra på sig,
så hvis du bare vil øge din styrke er det nok ikke en tosset måde at gøre det på.

PulleDup skrev:Daalle skrev:da en af mine venner startede med at køre pullups, så hans træning sådan her ude,
sæt 1 = max rep af BW ( 7 stk )
sæt 2 = 6 stk
sæt 3 = 5 stk
ovs. indtil han ramte 1
den kørte han 4 gange, pr trænings pas, 3 gange om ugen,
nu ca 2-3 måneder efter kører han
3x8 med 15 eller 20 ekstra på sig,
så hvis du bare vil øge din styrke er det nok ikke en tosset måde at gøre det på.
Jeg vil faktisk kun øge antallet af gentagelser, men jeg tror også at tung træning ind i mellem kan være med til at give flere reps.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster