Når jeg træner DB Pullover føles det som om den rammer min triceps mere end mit bryst, som exrx.net ellers skriver øvelsen burde gøre.
Kan dette virkelig passe?
/Jacob.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Pullovers er ikke nogen særlig god brystøvelse. Der er et hav af bedre øvelser. Vingerne og triceps er meget aktive i pullovers, så det er naturlig du kan mærke din triceps.

jmoerch skrev:Bay skrev:Pullovers er ikke nogen særlig god brystøvelse. Der er et hav af bedre øvelser. Vingerne og triceps er meget aktive i pullovers, så det er naturlig du kan mærke din triceps.
Vil jeg så kunne bruge pullover som en tricepsøvelse i mit fullbody program?
Med tanke på at jeg er fodboldspiller og ønsker at forbedre mine indkast, hvor pullover jo stort set er samme bevægelse ...

Bay skrev:jmoerch skrev:Bay skrev:Pullovers er ikke nogen særlig god brystøvelse. Der er et hav af bedre øvelser. Vingerne og triceps er meget aktive i pullovers, så det er naturlig du kan mærke din triceps.
Vil jeg så kunne bruge pullover som en tricepsøvelse i mit fullbody program?
Med tanke på at jeg er fodboldspiller og ønsker at forbedre mine indkast, hvor pullover jo stort set er samme bevægelse ...
Så kan den godt bruges, hvis det er formålet - men har du ikke mulig for at kaste lidt med medicin bold?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster