A Menace To Chicken skrev:Har du nogensinde prøvet rack-pullups?
.. speakin' of memebase:
LoL.jpeg
Altså fatman pullups/Inverted rows/der hvor man ligger i smithen?
@ Tue
Tak, det en sjælden kompliment

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
A Menace To Chicken skrev:Har du nogensinde prøvet rack-pullups?
.. speakin' of memebase:
LoL.jpeg

Lyngbeck skrev:A Menace To Chicken skrev:Har du nogensinde prøvet rack-pullups?
.. speakin' of memebase:
LoL.jpeg
Altså fatman pullups/Inverted rows/der hvor man ligger i smithen?
@ Tue
Tak, det en sjælden kompliment

A Menace To Chicken skrev:
Jepz.
.. jeg kører dem, fra tid til anden. Ikke liggende, men hængende i smithen med fødderne på en bænk - som regulære wide-grip pullups. Man kan tage en helvedes masse reps, på den måde. Uden kip og gejl.

A Menace To Chicken skrev:Dine tegninger er fantastiske. Er der ikke mulighed for at du kunne begå et portræt, af mig?

Mzg skrev:Hvordan går cuttet, tykke?

Lyngbeck skrev:
Motions cykling er død og ødelæggelse, mine lår brænder, mine lunger gør ondt og jeg svedte. Heldigvis vandt jeg over min shaker der kørte på den anden cykel, men måske var det ikke helt fair da min shaker ingen ben har.

Lyngbeck skrev:
Motions cykling er død og ødelæggelse, mine lår brænder, mine lunger gør ondt og jeg svedte. Heldigvis vandt jeg over min shaker der kørte på den anden cykel, men måske var det ikke helt fair da min shaker ingen ben har.
De sidste 40 sekunder trådte jeg med +300 watt, tour de france up in this bitch!

Mussetrussen skrev:Lyngbeck skrev:
De sidste 40 sekunder trådte jeg med +300 watt, tour de france up in this bitch!
Lance Armstrong kunne i sine velmagtsdage træde omkring 600 w i 45 min. Jeg prøvede på et tidspunkt at gøre ham kunsten efter på kondicykel i fitnessdk. Jeg kunne ikke engang få den op på 600 w.....

Lyngbeck skrev:Mussetrussen skrev:Lyngbeck skrev:
Lance Armstrong kunne i sine velmagtsdage træde omkring 600 w i 45 min. Jeg prøvede på et tidspunkt at gøre ham kunsten efter på kondicykel i fitnessdk. Jeg kunne ikke engang få den op på 600 w.....
Så mangler jeg et stykke endnu![]()
Mål: Få en motionscykel op på 600 watt.

Lyngbeck skrev:Tror jeg bliver en smule upopulær blandt de andre![]()
Jeg er forresten lige blevet tilbudt et job som mandestripper, festlokalet og vaskerum er i samme bygning. Jeg takkede dog pænt nej fordi jeg var ædru og kun var iført shorts og en trøje og det derfor var blevet et meget kort show
Vi var klædt ud som cowboys, men det kan I gøre som I vil. Det er dog vigtigt med en hat, da man kan lave tricks med den.
). Herefter ryger bukserne i et snuptag, det kræver lidt øvelse. Til sidst laves der tricks med hatten, den hvor man lige ruller den op af armen i et 360 graders flip og sætter den på hovedet.
man er vel et anstændigt menneske.

Mussetrussen skrev:
http://dl.dropbox.com/u/2810211/Strip%2 ... %20cut.mp3
Ved 'Hot in herre' slås stemningen an. Lyset dæmpes og tøserne er klar.
Ved 'Who let the dogs out' kommer I ind, den ene i en hundekæde, den anden som fører af hunden.
Ved 'Hey baby' gør I jer klar, mens i flirter kækt med udvalgte trunter.
Ved 'Hot hot hot' danser i frækt, drenget og en smule kejtet.
Ved 'Leave your hat on' sexes der op, nu ved de der ryger tøj af. Først skjorten, her er det godt med trykknapper så den kan rives op i et erotisk overraskelsesangreb. Derefter fjernes den langsomt. Så ryger skoene, få to tøser til at tage dem af (strømper bruges ikke da de er svære at tage af på en sexet måde). Herefter ryger bukserne i et snuptag, det kræver lidt øvelse. Til sidst laves der tricks med hatten, den hvor man lige ruller den op af armen i et 360 graders flip og sætter den på hovedet.
Ved den åndssvage pipfugle sang vrikkes der med røven og danses dumt, trunterne elsker når man har selvironi og tager pis på sig selv.
Ved 'I'm too sexy' røres der ved egen krop og danses rundt og poseres, mens man ægger publikum. Ved catwalk delen går man catwalk mens man ryster med sin popo. Til sidst laves der samleje bevægelser til bassens rytme, I'm too sexy for my (samlejebevægelse), too sexy for my (samlejebevægelse), too sexy for my (samlejebevægelse x3).
Ved 'YMCA' laves der YMCA bogstaver med armene, det er a given.
Ved 'It's raining men' samler man to vandpistoler op som ligger klar på gulvet, man sprøjter på hinandens brystkasser så man bliver godt våde og vandet render ned og fugter boxershortsene. Man gnider sig på brystet i vellyst.
Ved 'Mr. Bombastic' voldflirter man med et udvalgt pigebarn og lader hendes hænder glide på ens våde brystkasse.
Ved 'I touchmyself'....ja, det giver vist sig selv. Men man peger lige kælent på sin medstripper når de synger when I think about YOU I touch myself´.´
Ved 'Great balls of fire' gør man opmærksom på sine store klunker og trækker opmærksomheden mod ens skridt. Det er kontroversielt om dette er noget damerne kan lide, men det er i hvert fald skægt.![]()
Ved 'Kom og se min tissemand' indikerer man at man har tænkt sig også at smide boxershortsene, hvilket man gør. Øv dig i at smide dem med foden så de ryger ud blandt publikum. Jeg ramte en tøs midt i bærret for fuld smadder.Man har dog g-streng eller mussetrusse på inden under
man er vel et anstændigt menneske.
Ved 'Rør ved mig' går man all in i gayness. Man slikker på pegefingrene og kører dem i cirkler på medstripperens nipples, derefter gnider man sine våde kroppe op af hverandre og fører den andens hånd faretruende nær ens skridt.
Til sidst takker Stewart Stardust af med en hyldest til kartoffelsalat inden jublen bryder løs.
Så skulle den ged vist være barberet. Til sidst tager man imod al den efterfølgende opmærksomhed fra tøsebørnene og puler sig igennem det der skal pules. Og der er indeed bonus at hente. Ham jeg opførte showet med har lige friet og fået ja fra en som var iblandt publikum.![]()
Held og lykke med din nye karriere.

Rape Curls
mange x pump
Rave Curls
mange x pump

SørenDP skrev:Jeg er ikke homofob

hvis milli per definition er stående giver stående stående OH press, vel siddende
altså milli er per definition stående

Cykelmyggen Egon skrev:Kan man selv lave bearnicesovsjeg troede det var et af fødevareindustriens dybeste hemmeligheder.
Standing Millitary Overhead Barbell Presshvis milli per definition er stående giver stående stående OH press, vel siddende
så du laver dine millis siddende

Lyngbeck skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Kan man selv lave bearnicesovsjeg troede det var et af fødevareindustriens dybeste hemmeligheder.
Standing Millitary Overhead Barbell Presshvis milli per definition er stående giver stående stående OH press, vel siddende
så du laver dine millis siddende
Bo Bech er fucking vil netop fordi han har afsløret Be-Nice-Sovsen. Come at me, Knorr!
Min Milli er altid stående i dag har den bare et længere og mere åndsvagt navn.![]()

Cykelmyggen Egon skrev:Knorr go home, hjemmelaver bær-nais-dressing, så kan det næppe blive meget bedre.
Jeg kan godt lide navnet, Standing Millitary Overhead Barbell Press, mest fordi det lyder sejt på engelsk.

Lyngbeck skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Knorr go home, hjemmelaver bær-nais-dressing, så kan det næppe blive meget bedre.
Jeg kan godt lide navnet, Standing Millitary Overhead Barbell Press, mest fordi det lyder sejt på engelsk.
Alt lyder bedre med Barbell og Press.
OBS: DER ER JERSEY SHORE NU PÅ TV3!

Cykelmyggen Egon skrev:Juhuu, jeg har kun 3, ka-fucking-naler![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster