Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kiroi skrev:hvornår skal jeg tage det og hvor meget??
vejer 62 kg hvis det er noget i skal vide

cj8000 skrev:kiroi skrev:hvornår skal jeg tage det og hvor meget??
Kommer an på hvad dit mål er.....
Men første regl : efter træning

kiroi skrev:cj8000 skrev:kiroi skrev:hvornår skal jeg tage det og hvor meget??
mål er at ta på i massefylde og mere markerede muskler?

cj8000 skrev:kiroi skrev:cj8000 skrev:kiroi skrev:hvornår skal jeg tage det og hvor meget??
mål er at ta på i massefylde og mere markerede muskler?
Tage masse på = Kalorie overskud
Markerede = Kalorie underskud
Så taget valget først, gaine (tag på) eller cutte (tabe fedt)

cj8000 skrev:Så fortæl mig din kostplan for en normal dag

inzaneXs skrev:Alternativt kunne du besøge artikel-arkivet :-) Det har du vist ikke været forbi endnu.

kiroi skrev:inzaneXs skrev:Alternativt kunne du besøge artikel-arkivet :-) Det har du vist ikke været forbi endnu.
der står ikke noget om hvornår man skal intage weight gainer?? synes kun de nævner protein

cj8000 skrev:kiroi skrev:inzaneXs skrev:Alternativt kunne du besøge artikel-arkivet :-) Det har du vist ikke været forbi endnu.
der står ikke noget om hvornår man skal intage weight gainer?? synes kun de nævner protein
Efter træning....Massivt med 5000kcal bulk

cj8000 skrev:kiroi skrev:inzaneXs skrev:Alternativt kunne du besøge artikel-arkivet :-) Det har du vist ikke været forbi endnu.
Efter træning....Massivt med 5000kcal bulk

kiroi skrev:inzaneXs skrev:Alternativt kunne du besøge artikel-arkivet :-) Det har du vist ikke været forbi endnu.

kiroi skrev:jamen vil det være det samme hvis jeg bare spiste normalt mens jeg s¨å intager wg?

jobban skrev:wow det er meget du skal spise.
du kommer til at tage meget hurtigt på.![]()
jeg kæmper bare med, at spise 4000 kcal om dagen, og jeg vejer 70 kg.![]()

JeppeA skrev:nu sidder jeg og tænker når man tager wg så skal man vel ikketage protein ved siden af da der er godt med protein i, i forvejen. men man får jo ikke så meget protein som man gør med protein pulver for tager man ikke noget mere af protein pulver end weighgrainer? (der er jo ikke helt så meget protein i)

men så man tager bare weight grainer som protein 2-3 (dog bare væsnenlig flere gram)gange dagligt og de dage man træer skal de tages lige efter træning som ved protein.
JeppeA skrev:jeh var godt klar over det var et lidt dumt spørgsmål men der er tit små ting man kun har hørt med et halvt øre som man gerne lige vil være sikker påmen så man tager bare weight grainer som protein 2-3 (dog bare væsnenlig flere gram)gange dagligt og de dage man træer skal de tages lige efter træning som ved protein.

kiroi skrev:cj8000 skrev:Så fortæl mig din kostplan for en normal dag
Morgenmad:
100gram havregryn med skummetmælk
Mellemmåltid:
150 gram kyllingefilet/oksekød/torsk/makrel/tun/mørbrad
3 skiver rugbrød
1 gulerod
Frokost: 200gram kyllingefilet/oksekød/torsk/makrel/tun/mørbrad blandet med 3 æg
1 appelsin, og 1 æble
2 skiver rugbrød
mellemmåltid:
100 gram kyllingefilet/oksekød/torsk/makrel/tun/mørbrad
100 gram råkost
150 gram pasta/ris
Aftensmad:
250 gram kyllingefilet/oksekød/torsk/makrel/tun/mørbrad
blandet salat feks: broccoli, porre, kartofler, gulerødder med 1 spsk udos
100 gram pasta
mellemmåtid:
1 æg
1 pære
Inden sengetid:
2 æg
Protein Kulhydrat Fedt Kalorier
401 519 143 4963
det begynder jeg på i næste uge

J-S-O skrev:JeppeA skrev:jeh var godt klar over det var et lidt dumt spørgsmål men der er tit små ting man kun har hørt med et halvt øre som man gerne lige vil være sikker påmen så man tager bare weight grainer som protein 2-3 (dog bare væsnenlig flere gram)gange dagligt og de dage man træer skal de tages lige efter træning som ved protein.
Jamen, hellere spørge en gang for meget, end at begynde på noget som er fuldstændig idiotisk - har jeg ret?
Desuden lader det til at det var meget godt du spurgte, for dit næste spørgsmål viser du har taget fuldstændig fejl af weight gainer! Det er et kosttilskud, og skal altså ikke være en væsentlig bestanddel af din kost - betragt det som et tilskud: en lille ekstra ting, som gør at din kost bliver optimeret yderligere! Det jeg vil frem til, er såmænd at du slet ikke skal indtage så meget weight gainer - snup det efter hver træning, men lad resten af din energi stamme fra normalt mad...

JeppeA skrev:J-S-O skrev:JeppeA skrev:jeh var godt klar over det var et lidt dumt spørgsmål men der er tit små ting man kun har hørt med et halvt øre som man gerne lige vil være sikker påmen så man tager bare weight grainer som protein 2-3 (dog bare væsnenlig flere gram)gange dagligt og de dage man træer skal de tages lige efter træning som ved protein.
Jamen, hellere spørge en gang for meget, end at begynde på noget som er fuldstændig idiotisk - har jeg ret?
Desuden lader det til at det var meget godt du spurgte, for dit næste spørgsmål viser du har taget fuldstændig fejl af weight gainer! Det er et kosttilskud, og skal altså ikke være en væsentlig bestanddel af din kost - betragt det som et tilskud: en lille ekstra ting, som gør at din kost bliver optimeret yderligere! Det jeg vil frem til, er såmænd at du slet ikke skal indtage så meget weight gainer - snup det efter hver træning, men lad resten af din energi stamme fra normalt mad...
tror vi snakker forbi hinandenmen du mener at jeg altså kun skal tage wg efter jeg har trænet altså kun de 3 dage i ugen jeg træner (ca 100gram) og de andre skal jeg bare grov æde som jeg plejer?

JeppeA skrev:cut eller bulke? hva er det helt nøjagtigt? men så tager jeg bare 100 gram alle dage og resten må jeg spise mig til? hvor meget vægt forøgning skal man så ca regne med?

JeppeA skrev:cut eller bulke? hva er det helt nøjagtigt? men så tager jeg bare 100 gram alle dage og resten må jeg spise mig til? hvor meget vægt forøgning skal man så ca regne med?
http://www.bodybuilding.dk/artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php skrev:Energi og kalorier
Det altoverskyggende vigtigste i en kostplan er energiindholdet, dvs. hvor mange kalorier, forkortet kcal, der er i maden. Kalorier er en måleenhed, man også bruger i kemien og fysikken, og fortæller hvor meget energi, denne mænge kulhydrater, proteiner, og fedt vil give kroppen. Spiser man for mange, tager man på, spiser man for lidt, taber man sig. Det er faktisk så simpelt, og det er derfor helt åndssvagt, når folk snakker om hvor meget denne spandauer feder. Rent principielt kunne man sagtens lade være at spise andet uden at tage på!
Der er 9 kalorier i 1g fedt, og 4 kalorier i 1g kulhydrat og protein. Både energiindhold og indholdet af de enkelte dele står bag på alle pakker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster