Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jhbody skrev:Har set filmen før, den er virkelig modbydelig.
Så det er IKKE for sarte sjæle.!
Personligt ville jeg MEGET gerne møde dem og give dem samme behandling, som de gør på dyr.!!
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp ... peed=_medS

Tak for at du skrev hvad det er, så behøver jeg ikke selv gå ind og se.Mdas skrev:Fy for SATAN! Det var kraftedeme fra frastødende! Så de første 30 sekunder og stoppede den da psykopaten pelsede en levende vaskebjørn... nogen burde pelse den slags mennesker levende og dyppe dem i salt

Yes, netop derfor synes jeg ikke man bør beskæftige sig med det.jhbody skrev:Jeg har kun set filmen en gang for lang lang tid siden... og gør det ALDRIG igen.
Kan simpelthen ikke forestille mig at mennesker kan være så modbydelige.
Mne kan man gøre noget for at stoppe dette.... nej det tror jeg ikke. Det vil altid være her på kloden detsværre.

W skrev:Sådanne mennesker fortjener imo at blive straffet resten af deres liv. De skulle bures inde i et fængsel med mange lystige store sorte mænd ! fatter ikke hvordan et menneske kan få sig selv til at gøre sådan noget. Bliver så sindsygt vred når jeg ser sådan noget ! Godt vi ikke har sådan nogle i Danmark for så skulle jeg fandme ud og uddelle springskaller. ARRGHH !![]()

WILD-ZYC skrev:jeg syntes det var vildt nok

EL ULTIMO skrev:... Men noget andet er den måde han gør det på... Han kunne da i det mindste gi den en smertefri død.

kuglen skrev:EL ULTIMO skrev:... Men noget andet er den måde han gør det på... Han kunne da i det mindste gi den en smertefri død.
det er jo netop det der er problemet.. idet et dyr dør rejser alle hårene sig og bliver helt stive, hvilket er grunden til at det foregår som det gør. derfor er den eneste måde at stoppe det på at få folk til at lade være med at købe pelse.

WILD-ZYC skrev:jeg syntes det var vildt nok

pro2in skrev:man før bare det sygeste had i sig til de folk, når man ser de hjerteløse mennesker gøre det. fatter ik hvordan de ka være så iskolde og ligeglade med de stakkels forsvarsløse dyr..

WILD-ZYC skrev:arh slap da af man. idiot hmm søde ord ;) . ej okay vil jeg nok ikke , og dog

essensen skrev:Kan ikke helt se formålet med de tråde her, for
paradoksalt nok har folk forfærdeligt travlt med, at tage afstand fra disse handlinger - men i samme sætning bliver der givet afløb for en masse morbide selvtægts-fantasier.
Ja, det er naturligvis dybt forkasteligt - men tjek lige hvordan i selv malerisk beskriver hvorledes i vil tortuere andre menensker ...
En anden ting man også skal have i tankerne, er den fattigdom der driver mennesker til den slags uhyrligheder vi ser her. Jeg tror, det er meget få mennesker der frivilligt vil gøre denne slags mod dyr - men manglen på penge driver dem ud i ting som dette. For lige at understrege - jeg sympatsierer på ingen måde med disse mennesker eller forsøger at legitimere deres handlinger, men jeg synes folk glemmer hvilke mekanismer (fattigdom hovedsagligt) der er skyld i mishandlingen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster