Intro.
Så er jeg tilbage, dog med ny profil da den anden blev deaktiveret. I kan måske ikke huske mig, men jeg hed Pumperen Fra Ama'r før. Men det gør dog ikke noget, da jeg skal starte på en frisk, og da jeg syntes at jeg kom lidt skævt ind på nogle af jer med den gamle profil.
Mit sidste indlæg herinde var en opdatering af min log, på min 18års fødselsdag i juli..
Der kom dog uheldigvis noget lort i vejen, så jeg har ikke trænet siden!
DET AT IKKE AT TRÆNE I SÅ LANG TID
Jeg er blevet meget mere træt end jeg var før, da jeg var i god form. Og har ikke kunnet holde styr på div. ting og sager. Jeg har jo selvfølgelig også mistet en del (mild sagt) i både styrke og mål.
Og jeg vil gerne ''for sjovt'' vise jer forskellen mellem før og nu... PINLIGT! Men også en reminder om hvad det er det koster ikke at træne..
MÅL
Jeg er gået fra:... til:...
Arme: 43cm ------ 40cm
Lår: 66cm ------ 60cm
Bryst: 122cm ------ 118cm
Styrke
Jeg er gået fra:... til:...
Bænk: 120kg ------ 110kg
Squat: 170kg ----- 150kg
Dødsløft: 180kg -- 168kg
SÅ NU SKAL JEG IGANG MED NOGET SERIØST TRÆNING!!!
Og jeg har en idé til et program. Men jeg har virkelig brug for al det input og alle de idéer jeg kan få fra jer kære BB'er. Jeg håer da på at der er nogle stykker som gerne ville hjælpe mig igang igen.
-Jeg har et program liggende jo, men det gemmer jeg til senere. Når jeg har fået samling på det hele, og først dér vil i få det af se.
Det var det
Jeg håber at i vil hjælpe mig, for det ville bare være super.
På forhånd tak!
Mvh. Dovar