Jeg har hørt at hvis man træner mave med vægte/kg. (f.eks. mavebøjninger med vægtskiver osv.), så kommer ens mave til at "bule" ud. Men kan det nu passe?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mitroz skrev:Hvis du nu ser på Ronnie C og co's maver, vil de også se ud som om de buler ud. Klart når man har mavemuskler der kan forveksles med mursten. Så ja, de mave kan godt komme til at bule ud som en gravid tøs, hvis dine abs er store nok, selvfølgelig i afslappet tilstand.

The-Kims skrev:Hej...
Jeg har hørt at hvis man træner mave med vægte/kg. (f.eks. mavebøjninger med vægtskiver osv.), så kommer ens mave til at "bule" ud. Men kan det nu passe?

ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.

flamingopikken skrev:ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.
Hvaba'?

Rosendal skrev:flamingopikken skrev:ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.
Hvaba'?
Hvis du er indehaver af tilstrækkelige mavemuskler, og ligeledes ikke har trænet dine indre, vil dette resultere i at maven buler ud.

Pzyrex skrev:Rosendal skrev:flamingopikken skrev:ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.
Hvaba'?
Hvis du er indehaver af tilstrækkelige mavemuskler, og ligeledes ikke har trænet dine indre, vil dette resultere i at maven buler ud.
Og hvad gør man så, når den gør det?

ninjagrenen skrev:Pzyrex skrev:Rosendal skrev:flamingopikken skrev:ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.
Hvaba'?
Her er der en super artikel om stomach vacuum.
http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Michael-N skrev:Jeg fatter den ikke helt...![]()
puste alt luft ud af kroppen og så udføre mave øvelser siddende og liggende?

Michael-N skrev:for mit vedkommen ville det blive en udfordring da min astma ikke tillader at kan holde vejret særlig længe.
Aldrig hørt om det før og jeg vil helt sikkert prøve det for en stun for at se om det giver en eller anden form for effekt, selvom jeg ikke har problemer med buling af maven.

anders078 skrev:Stomach vacuum for viderekomne![]()

ninjagrenen skrev:Pzyrex skrev:Rosendal skrev:flamingopikken skrev:ninjagrenen skrev:Maven kan også bule ud hvis dine "indre" mavemuskler ikke er stærke nok. Men de kan trænes med vacuum.
Hvaba'?
Her er der en super artikel om stomach vacuum.
http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Pzyrex skrev:Jeg kan heller ikke finde ud af det, har prøvet det før
mikey skrev:Michael-N skrev:Jeg fatter den ikke helt...![]()
puste alt luft ud af kroppen og så udføre mave øvelser siddende og liggende?
Du står op.
Det er evt. nogle du kan bruge mens du er i bad, men jeg tager den godt nok efter træning.
- Du starter med at du står op
- Presser med hånden bag på ryggen og med den anden under navnen på forsiden.
- Så tømmer du lungerne for luft.
- Puster dig op, og strammer samtidigt nederst i maven.
- Også står du og strammer i f.eks. 20 sec (kan sættes op når du bliver bedre) og gentager øvelsen 3 gange.
Mavemusklerne du træner er "Transversus Abdominus".
Her er en som forklarer det:
Ellers har det være oppe i en anden tråd for lidt tid siden: viewtopic.php?t=12579&highlight=

mitroz skrev:Hvis du nu ser på Ronnie C og co's maver, vil de også se ud som om de buler ud. Klart når man har mavemuskler der kan forveksles med mursten. Så ja, de mave kan godt komme til at bule ud som en gravid tøs, hvis dine abs er store nok, selvfølgelig i afslappet tilstand.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster