Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vupti skrev:ud med six-pack, ind med ølmave

karimabad skrev:Dette skal selvfølgeligt opnås ja ja ja via muskel opbygning og fedttab. Når man har ca 15% kropsfedt så kommer de 2 øverste til syne og når man har ca. 9,8% bliver resten så til syne.

karimabad skrev:
Dette skal selvfølgeligt opnås ja ja ja via muskel opbygning og fedttab. Når man har ca 15% kropsfedt så kommer de 2 øverste til syne og når man har ca. 9,8% bliver resten så til syne.

joke eller?EL ULTIMO skrev:Jeg træner aldrig mave!

karimabad skrev:karimabad skrev:
Dette skal selvfølgeligt opnås ja ja ja via muskel opbygning og fedttab. Når man har ca 15% kropsfedt så kommer de 2 øverste til syne og når man har ca. 9,8% bliver resten så til syne.
Tja disse tal kommer fra Charles Poliquin og jeg har større til tiltro til ham end den typiske selvlærte forumguru.

TeamBear skrev:joke eller?EL ULTIMO skrev:Jeg træner aldrig mave!

EL ULTIMO skrev:TeamBear skrev:joke eller?EL ULTIMO skrev:Jeg træner aldrig mave!
Nej det gør jeg sgu ik... Eller det vil sige det gjorde jeg engang... Men det er da hvertfald 1.5år siden sidst hvis ik det er 2år.

og de vægtløse til at give dem nogle tæsk og få dem markeret godt.

Spo skrev:Lav variationer mellem vægt øvelser, og uden. Vægt øvelserne til at give god dybde og "riller", og de vægtløse til at give dem nogle tæsk og få dem markeret godt.

Thomas Jagd skrev:og de vægtløse til at give dem nogle tæsk og få dem markeret godt.
En god gammel og sejlivet myte. Man kan ikke træne sig til markeringer. Markeringer opstår når fedtprocenten bliver tilstrækkelig lav. Og det er primært et resultat af diæt-praksis, eventuelt i kombination med kardio-træning.

Spo skrev:Men de er bare de råd jeg altid får når det gælder mavetræning, at en blanding mellem de 2 vil give det bedste resultat, at booste dem med vægttræning og syre dem godt med vægtløse

Thomas Jagd skrev:og de vægtløse til at give dem nogle tæsk og få dem markeret godt.
En god gammel og sejlivet myte. Man kan ikke træne sig til markeringer. Markeringer opstår når fedtprocenten bliver tilstrækkelig lav. Og det er primært et resultat af diæt-praksis, eventuelt i kombination med kardio-træning.

Ja jeg kan også læse artikler.
at booste dem med vægttræning og syre dem godt med vægtløse

the-QB skrev:Spo skrev:Men de er bare de råd jeg altid får når det gælder mavetræning, at en blanding mellem de 2 vil give det bedste resultat, at booste dem med vægttræning og syre dem godt med vægtløse
Gør du så det samme med andre muskler ? laver du curls uden vægt for at syre dine arme? Maven består af muskler der skal trænes ligesom alle andre muskler ..
Men når det gælder mave træning er det bare det jeg synes der giver bedst resultater. Jeg er jo på ingen måde ekspert eller noget, men har prøvet meget forskelligt mave træning, og synes det virker bedst at blande det.
Thomas Jagd skrev:Ja jeg kan også læse artikler.
Og det skal forståes hvordan ?at booste dem med vægttræning og syre dem godt med vægtløse
Jeg er ked af at sige det, men det er noget vrøvl.

Spo skrev:Thomas Jagd skrev:Ja jeg kan også læse artikler.
Og det skal forståes hvordan ?at booste dem med vægttræning og syre dem godt med vægtløse
1, At jeg godt ved det er en myte at skabe markering ved mange gentagelser.
2. Jamen så lad være med at gøre det

Spo skrev:Thomas Jagd skrev:Ja jeg kan også læse artikler.

Thomas Jagd skrev:Spo skrev:Thomas Jagd skrev:Ja jeg kan også læse artikler.
Hør nu her mester. Du giver et fejlagtigt råd, så er det vel meget naturligt at jeg påpeger at det er forkert. Hvis man påstår at man kan træne sig til markeringer, så har man misforstået basale ting omkring hvordan en muskel reagere på træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster