Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Det ser meget fornuftigt ud umiddelbart.
Hvordan vil du køre progressionen ?

Lithium skrev:Marco- skrev:Men tror progression ville være at foretrække.
Har du nogle gode idéer?
Hvor lang en cyklus har du planlagt ? Dine løft er ikke så vilde men jeg tror stadig du kunne få meget ud af at køre en cyklus, bare du ikke starter for let ud. Man spilder nemt tiden hvis man roder rundt alt for længe ved 60-75 procent af 1 rm

Lithium skrev:Marco- skrev:Lithium skrev:Marco- skrev:Men tror progression ville være at foretrække.
Har du nogle gode idéer?
Hvor lang en cyklus har du planlagt ? Dine løft er ikke så vilde men jeg tror stadig du kunne få meget ud af at køre en cyklus, bare du ikke starter for let ud. Man spilder nemt tiden hvis man roder rundt alt for længe ved 60-75 procent af 1 rm
Otte uger, hvis det ikke er helt hen i vejret.
et bud kunne være at stige med 1 procent hver trænings-session så starter du ved 80 procent af given sæt PR og slutter 24 sessions senere ved 104 procent

Lithium skrev:
nej du stiger i så fald bare 3 procent i de øvelser du kun har 1 gang om ugen, så tingene passer sammen. Ellers skulle du jo starte langt tættere på dit max i disse øvelser, det kan jeg ikke se er hensigtsmæssigt. Du kan jo evt køre dagsform i de mindre øvelser, det er alligevel svært at få det til at passe med en 1 procents stigning i disse.

Lithium skrev:Marco- skrev:Super. Det kan jeg sagtens følge. Det tror jeg så er det der bliver kørt.
Men kræver det så ikke en uges deload/dekonditonering?
Jo hvis du vil starte submaximalt skal du dekonditionere først for at få det optimale ud af det.
Men hvis du ikke er brændt ud på nuværende program så hold en kort deload og start cyklussen lidt højere evt. og kort den ned med 2 uger så den bliver 6 uger. Der er ingen grund til at deloade hvis ikke man har brug for det. Træner du primært for hypertrofi er sagen en anden nemlig den første..gav det mening

Lithium skrev:Marco- skrev:http://www.fluii.dk/uploadok.asp?name=FluiiDK-0000000000001868.jpg&size=155363&titel=&nick=&id=1868
Nu burde den være der .
yes sir, det ser godt ud... nu er det bare fuld damphammer frem over stepperne ! held og lykke (og rikke ? )
Og mange tak for hjælpen. Vender tilbage hvis der opstår problemer, og giver respons når jeg er færdig. (også med rikke)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster