Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skal det forstås sådan at du kun træner bryst og triceps :/

KRØLLE P skrev:Hey champ
Velkommen til =D>
Prøv at post hele dit program i din intro til loggen, så kan folk se hvordan det ser ud og give respons på hele programmet.
Men damn du får tæsket triceps igennemEr planen at du vil have lige så store triceps som dahl eller hva?
Men ellers ser øvelsesvalget okay ud.
Hvem har lavet programmet? Og er der nogen form for progression ?
Btw. Hils din mor og sig hun er dejlig.
... Det er Dahl som hjælper mig med det ;D.... Så dag 2 skal laves i morgen i en af de dejlige timer vi skal ha

Dahlen skrev:Husk at nævn at skullpresses og CG er et supersæt![]()
10x3 i dips - det var da mange sæt
og btw, de her trisser for du aldrig
:D.... Og jo jeg blir så stor som dig ;D...

Kristoffer89 skrev:KRØLLE P skrev:Hey champ
Velkommen til =D>
Prøv at post hele dit program i din intro til loggen, så kan folk se hvordan det ser ud og give respons på hele programmet.
Men damn du får tæsket triceps igennemEr planen at du vil have lige så store triceps som dahl eller hva?
Men ellers ser øvelsesvalget okay ud.
Hvem har lavet programmet? Og er der nogen form for progression ?
Btw. Hils din mor og sig hun er dejlig.
Tak tak P ... Meningen er skam også at jeg poster hele programmet når det er lavet færdig... Det er Dahl som hjælper mig med det ;D.... Så dag 2 skal laves i morgen i en af de dejlige timer vi skal ha
... Men ja det var en hård træning og er rimelig smadret så jeg forudser DOMS i morgen desværre
![]()
Min mor sir tak

Dahlen skrev:Jeg kom til at tænke på at du skrev det er til du skal i policen. Så skal du måske ikke gå efter at være mega stor, men stærk og udholden istedet.
Jeg tænker WSB

Kristoffer89 skrev:Dahlen skrev:Jeg kom til at tænke på at du skrev det er til du skal i policen. Så skal du måske ikke gå efter at være mega stor, men stærk og udholden istedet.
Jeg tænker WSB
Ja har du skam også ret i skal være stærk og tildels udholdende. Jeg tænker personligt noget med en eksplosiv styrke eller lign.
Jeg er da åben overfor WSB hvis jeg altså vidste hva det var

Dahlen skrev:Krøllehovedet har fat i den lange ende![]()
Men som du selv nævner havde du selvfølgelig ikek styr på programmet for den dag. Det fixer vi lige i morgen i old

KRØLLE P skrev:Dahlen skrev:Krøllehovedet har fat i den lange ende![]()
Men som du selv nævner havde du selvfølgelig ikek styr på programmet for den dag. Det fixer vi lige i morgen i old
Det har jeg sq da altid![]()
![]()
Men ja, vi må lige fikse det i old.. Damn det er så kedeligt:/..
:D .. Så jeg kan blive mega pumper.
Kristoffer89 skrev:KRØLLE P skrev:Dahlen skrev:Krøllehovedet har fat i den lange ende![]()
![]()
Ja vi skal li ha ordnet det program der:D .. Så jeg kan blive mega pumper.

KRØLLE P skrev:Kristoffer89 skrev:KRØLLE P skrev:Dahlen skrev:Krøllehovedet har fat i den lange ende![]()
![]()
Ja vi skal li ha ordnet det program der:D .. Så jeg kan blive mega pumper.
Fik du høvlet ben idag?![]()
Og du bliver sq aldrig rigtig pumper, hvis du ikke begynder at æde ordentligt. Vi skal lige have en snak om mad imorgen.![]()

Kristoffer89 skrev:Desværre blev der ikke trænet ben idag...Meget beklageligt
.... Det må der gøres op på næste gang... MEN!!! Dahlen og Krøllep+undertegnet fik lavet det fulde program færdigt idag!!!
:D:D:D
![]()
Men Dagens program blev i stedet:
Idræt: Kjak roning ud til vejle fjord broen.
Ellers var det
Interval løb: 3.2 km.
Roning: 1.5 Km.
3 maveøvelser...
Så lidt kondi blev det til i stedet..

KRØLLE P skrev:Jeg havde nu tænkt at du skulle skrive kg. på efter hver træning, så vi kunne så hvor meget du har kørt med![]()
Men ærgeligt der ikke blev tid til ben idag, dog blev det alligevel til en del cardio.
:D:D

¨Dahlen skrev:Ikke humør til at træne ben![]()
Du burde da netop have en masse vrede i kroppen der skal ud efter et møde med ham der

Cool cool gør jeg roligDahlen skrev:Log så de ben dude!!!
:D:D::D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 102 gæster