Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Poliquin skrev:Rigtig fornuftig opsætning. Dejligt at se der er brugt tid og tanker på program opbygningen =D>
Det eneste jeg ville ændre er dit giantset i skulder:
Db shoulder press
Db lateral raise
Bb front raise (Frem for 2 press øvelser)

Bash skrev:Hej
Gør det omvendt - start med 12 reps og arbejd dig nedaf.
En tung vægt er mere udfordrende for kroppen, så den skal sidst i cyklus.
Ellers ser det jo rigtig fornuftigt ud.

pkrfrk skrev:Bash skrev:Hej
Jeg fik nok ikke forklaret mig ordentligt. Rep progressionen er med samme kg hele vejen igennem. Så stresset på kroppen stiger hele vejen igennem (samme princip som kg progression). Fokus bliver bare rettet mod volumen og hyperstrofi og ikke mod kg og styrke.

the-QB skrev:Det bliver egentlig først periodisering når du laver noget langsigtet noget.. En enkelt block er jo ikke mere end en protokol.. Du skal arbejde langsigtet, prøv at lave en række mesocycler (det som CJ/Poliquin kalder blocks), og så sæt det hele sammen som en helhed

Bash skrev:Hvis det er med samme kg så må man jo konkludere at de første uger er submaksimale.

the-QB skrev:pkrfrk skrev:Bash skrev:Hej
Jeg fik nok ikke forklaret mig ordentligt. Rep progressionen er med samme kg hele vejen igennem. Så stresset på kroppen stiger hele vejen igennem (samme princip som kg progression). Fokus bliver bare rettet mod volumen og hyperstrofi og ikke mod kg og styrke.
Der var en lang diskussion mellem Poliquin og TJ ang dette engang, så vidt jeg husker blev Pols argumenter owned af de fleste undersøgelser

Poliquin skrev:the-QB skrev:pkrfrk skrev:Bash skrev:Hej
Der var en lang diskussion mellem Poliquin og TJ ang dette engang, så vidt jeg husker blev Pols argumenter owned af de fleste undersøgelser
Ssshhhhhhhhh![]()
Ej det er korrekt![]()
En god progression kan eks. være:
3*10
4*8
5*7
6*6
Så skal man bare være meget obs. på ikke at have for mange øvelser da man blir voldtaget i uge 4

pkrfrk skrev:Poliquin skrev:the-QB skrev:pkrfrk skrev:Bash skrev:Hej
Ssshhhhhhhhh![]()
Ej det er korrekt![]()
En god progression kan eks. være:
3*10
4*8
5*7
6*6
Så skal man bare være meget obs. på ikke at have for mange øvelser da man blir voldtaget i uge 4
Så du vil ligeledes forslå at jeg holder mig til en standard kg progression frem for en rep progression?

Poliquin skrev:25 reps front squat vil jeg ikke anbefalde ifht. til skader. Tag og smid stangen på ryggen i stedet

Poliquin skrev:25 reps front squat vil jeg ikke anbefalde ifht. til skader. Tag og smid stangen på ryggen i stedet

Madsen123 skrev:Synes det ser rigtig godt ud![]()
men hvorfor ikke kører low rep i squat & DL som i første udkast?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster