Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1121
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

Nyt dansk DeFranco-inspireret center

Udskriv emne

Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning

Hvis der er brugere herinde fra Sydfynsområdet, og i endnu ikke har opdaget nyheden, kan jeg fortælle, at der til sommer åbner et nyt center, som er kraftigt inspireret af Joe DeFrancoe's koncept.
http://www.facebook.com/home.php?#!/gro ... 5301083440
Jeg ville bare dele nyheden, da konceptet jo - indtil videre, er rimeligt uset i Danmark. :)
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det da lige før man skulle ta og flytte til sydfyn!
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 190.00

Det lyder som en god ting, jeg forestiller mig bare at Svendborg ikke er den smarteste placering.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Kostplan: Ingen kostplan

Det ser ud til at være et spændende projekt. Men har svært ved at se, hvordan det skulle kunne løbe rundt et sted som Svendborg, hvor der allerede ligger 3 centre. Har du nogen idé om, hvordan priserne vil være og hvor store håndvægte, de vil få?

Geografisk sted: Odense C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00

Logbog: Ingen logbog

Ole G Larsen skrev:Det ser ud til at være et spændende projekt. Men har svært ved at se, hvordan det skulle kunne løbe rundt et sted som Svendborg, hvor der allerede ligger 3 centre. Har du nogen idé om, hvordan priserne vil være og hvor store håndvægte, de vil få?

Det ved jeg heller ikke, men jeg det er IMO et koncept der er værd at støtte op om.

Priserne er lige sendt ud i dag:

Priser på medlemskaber:
Silver 08.00-22.00 kr. 350,00 pr. mdr via PBS
Gold 00.00-24.00 kr. 500,00 pr. mdr via PBS

Silver Young/Old 08.00-22.00 kr. 250,00 pr. mdr via PBS
Gold Young/Old 00.00-22.00 kr. 400,00 pr. mdr via PBS
Young=studerende under 25 år
Old=pensionister

Indmeldelsesgebyr kr. 200,00 pr. mdr via PBS
Brugeravatar

Styrkeliste

SørenDP skrev:
Ole G Larsen skrev:Det ser ud til at være et spændende projekt. Men har svært ved at se, hvordan det skulle kunne løbe rundt et sted som Svendborg, hvor der allerede ligger 3 centre. Har du nogen idé om, hvordan priserne vil være og hvor store håndvægte, de vil få?

Det ved jeg heller ikke, men jeg det er IMO et koncept der er værd at støtte op om.

Priserne er lige sendt ud i dag:

Priser på medlemskaber:
Silver 08.00-22.00 kr. 350,00 pr. mdr via PBS
Gold 00.00-24.00 kr. 500,00 pr. mdr via PBS

Silver Young/Old 08.00-22.00 kr. 250,00 pr. mdr via PBS
Gold Young/Old 00.00-22.00 kr. 400,00 pr. mdr via PBS
Young=studerende under 25 år
Old=pensionister

Indmeldelsesgebyr kr. 200,00 pr. mdr via PBS

Ja helt sikkert værd at støtte op om, idéen er jo meget god. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor stort markedet er for den slags i Svendborg, for det er vel mest de hårdere drenge, det henvender sig til, resten træner vel i FitnessDK eller Dansk Fitness..

Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå :)

Styrkeliste

gid det var i midtjylland :(

Ole G Larsen skrev:Ja helt sikkert værd at støtte op om, idéen er jo meget god. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor stort markedet er for den slags i Svendborg, for det er vel mest de hårdere drenge, det henvender sig til, resten træner vel i FitnessDK eller Dansk Fitness..

Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå :)

Der er generelt meget sport i Svendborg, inklusive basket, fotball, fodbold osv.. Og så ligger der et af Danmarks største gymnasier. Oplandet til Svendborg er ret stort, og der kommer dagligt unge mennesker til Svendborg fra store dele af Fyn. (Jeg selv tager turen fra Nyborg hver dag).
Jeg tror muligvis at han kan stjæle en del unge medlemmer fra fitness.dk. Mange af mine venner som træner der nu, overvejer at skifte når han åbner. Men det kan selvfølgelig bare være snak.
Der er nok ikke tvivl om at de hårde drenge også kommer til at være der. Der er noget mindre organiseret strongmantræning tæt på Svendborg lige nu, og dem håber han også at kunne trække til.
Brugeravatar

Styrkeliste

Der har været snak om danmarks tungeste håndvægte på over 100kg stykket.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

poul hansen skrev:Der har været snak om danmarks tungeste håndvægte på over 100kg stykket.

Det lyder vildt. Hvorfra kender du til projektet, Poul?
Brugeravatar

Styrkeliste

Det bliver i hvert fald rigtig godt med et center i Svendborg der henvender sig til andre en Hr. og Fru. Danmark. Der er i hvert falde en del af de tunge drenge fra Dansk Fitness (hvor Dennis var leder før) der har planer om at flytte og tror sagtens det nye gym kan trække nogle mennesker til fra nogle af de andre centre.

Glæder mig i hvert fald personligt meget til at begynde dernede eftersom Dansk Fitness Svendborg bliver FitnessDK om igen.

Geografisk sted: Svendborg, Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 190.00

det lyder fedt nok, jeg er dog bare lidt skeptisk i forhold til om det kan lade sig gøre i svendborg... jeg har i lang tid gået og driblet med om man kunne få stablet en gruppe sammen der ville være interesseret i at køre det i stilling i københavn...
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

incognito skrev:det lyder fedt nok, jeg er dog bare lidt skeptisk i forhold til om det kan lade sig gøre i svendborg... jeg har i lang tid gået og driblet med om man kunne få stablet en gruppe sammen der ville være interesseret i at køre det i stilling i københavn...

Jeg har slet ikke forstand på hvor mange faste medlemmer sådan et center kræver, for at kunne løbe rundt, men der er 368 på facebook der støtter op om ideen, men er selvfølgelig ikke særlig mange ift. f.eks. fitness world's 200.000 medlemmer. i omkring 50 centre.
Mon ikke der kunne være endnu støre opbakning i Københavnsområdet?
Brugeravatar

Styrkeliste

SørenDP skrev:
incognito skrev:det lyder fedt nok, jeg er dog bare lidt skeptisk i forhold til om det kan lade sig gøre i svendborg... jeg har i lang tid gået og driblet med om man kunne få stablet en gruppe sammen der ville være interesseret i at køre det i stilling i københavn...

Jeg har slet ikke forstand på hvor mange faste medlemmer sådan et center kræver, for at kunne løbe rundt, men der er 368 på facebook der støtter op om ideen, men er selvfølgelig ikke særlig mange ift. f.eks. fitness world's 200.000 medlemmer. i omkring 50 centre.
Mon ikke der kunne være endnu støre opbakning i Københavnsområdet?

jeg kender lidt til det, man har vel lidt kontakter rundt omkring ;)

Det er svært at drive den form for forretning i DK og der er altid mange der støtter op, indtil der skal lægges penge. Det kræver god forretningssans som det første og vigtigste. Markedet ser meget mættet ud i Svendborg, så det bliver spændende.

jeg tror mest på personlig træning eller grupptræningsbaserede centre.
Brugeravatar

Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå :)

Du er vist heller ikke lige kernemålgruppen, hvis du vælger center ud fra, hvilket der har flest maskiner...

Det burde foreslås i OBBC, at de lavede en lignende "hardcore" afdeling, det har vist før været på tale med en styrke-orienteret afdeling, men så smuttede kernegruppen til OSK, måske det kan komme på tale igen nu.

Idéen er god, lå det i Odense trænede jeg der.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Søren W skrev:
Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå :)

Du er vist heller ikke lige kernemålgruppen, hvis du vælger center ud fra, hvilket der har flest maskiner...

Det burde foreslås i OBBC, at de lavede en lignende "hardcore" afdeling, det har vist før været på tale med en styrke-orienteret afdeling, men så smuttede kernegruppen til OSK, måske det kan komme på tale igen nu.

Jeg vælger ikke center efter hvilket, der har flest maskiner. Men jeg tror, der er mange, der gør.

Styrkeliste

Ole G Larsen skrev:
Søren W skrev:

Jeg vælger ikke center efter hvilket, der har flest maskiner. Men jeg tror, der er mange, der gør.

De mennesker ville alligevel aldrig træne i et sådan center.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Hvis idéen om at banke noget lignende op i København bliver taget op for alvor, så har i ihvertfald et stensikkert medlem hér.

.. det lyder rigtig, rigtig fornuftigt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Der er ikke "rigtigt mange" der vil støtte om sådan noget. Så havde the gym haft medlemnsstop for længst.
Brugeravatar

Damn, lur mig om ikke det er det de her i Livgarden har haft med i planerne da de ombyggede for det ligner sku meget de samme ting vi har her på kasernen. Skal siges det er super fedt! stort set ingen maskiner, i forhold til alt det frivægtsarbejde man kan og kettlebells op til 60kg!! Desuden alt det der peger hen imod DeFranco er hans "Built Like A BadAss" programmer i vindueskarmene :8
CFI (Center For Idræt) har fat i den lange ende.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Boede jeg stadig i Svbg. så ville jeg klart støtte op om det. Tvivler dog også på at det kan lade sige gøre. Byen er lille og stort set mættet på alt hvad man kan tænke sig af markeder.
Det ville ikke undre mig om det foldede efter et år eller to og ophørte eller rykkede til Odense.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Søren W skrev:
Ole G Larsen skrev:
Søren W skrev:

De mennesker ville alligevel aldrig træne i et sådan center.

Det er jo også det, jeg prøver at sige.. Tror ikke, at der er ret mange, der vil træne i et sådant center, da mange mennesker går efter maskiner, hvor de let kan udføre øvelserne og ikke behøver have den vilde teknik til at lave alle øvelserne med håndvægte eller kettleballs..

Styrkeliste

Tilbage til Styrketræning

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster