http://www.facebook.com/home.php?#!/gro ... 5301083440
Jeg ville bare dele nyheden, da konceptet jo - indtil videre, er rimeligt uset i Danmark.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ole G Larsen skrev:Det ser ud til at være et spændende projekt. Men har svært ved at se, hvordan det skulle kunne løbe rundt et sted som Svendborg, hvor der allerede ligger 3 centre. Har du nogen idé om, hvordan priserne vil være og hvor store håndvægte, de vil få?

SørenDP skrev:Ole G Larsen skrev:Det ser ud til at være et spændende projekt. Men har svært ved at se, hvordan det skulle kunne løbe rundt et sted som Svendborg, hvor der allerede ligger 3 centre. Har du nogen idé om, hvordan priserne vil være og hvor store håndvægte, de vil få?
Det ved jeg heller ikke, men jeg det er IMO et koncept der er værd at støtte op om.
Priserne er lige sendt ud i dag:
Priser på medlemskaber:
Silver 08.00-22.00 kr. 350,00 pr. mdr via PBS
Gold 00.00-24.00 kr. 500,00 pr. mdr via PBS
Silver Young/Old 08.00-22.00 kr. 250,00 pr. mdr via PBS
Gold Young/Old 00.00-22.00 kr. 400,00 pr. mdr via PBS
Young=studerende under 25 år
Old=pensionister
Indmeldelsesgebyr kr. 200,00 pr. mdr via PBS

Ole G Larsen skrev:Ja helt sikkert værd at støtte op om, idéen er jo meget god. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor stort markedet er for den slags i Svendborg, for det er vel mest de hårdere drenge, det henvender sig til, resten træner vel i FitnessDK eller Dansk Fitness..
Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå

poul hansen skrev:Der har været snak om danmarks tungeste håndvægte på over 100kg stykket.

incognito skrev:det lyder fedt nok, jeg er dog bare lidt skeptisk i forhold til om det kan lade sig gøre i svendborg... jeg har i lang tid gået og driblet med om man kunne få stablet en gruppe sammen der ville være interesseret i at køre det i stilling i københavn...

SørenDP skrev:incognito skrev:det lyder fedt nok, jeg er dog bare lidt skeptisk i forhold til om det kan lade sig gøre i svendborg... jeg har i lang tid gået og driblet med om man kunne få stablet en gruppe sammen der ville være interesseret i at køre det i stilling i københavn...
Jeg har slet ikke forstand på hvor mange faste medlemmer sådan et center kræver, for at kunne løbe rundt, men der er 368 på facebook der støtter op om ideen, men er selvfølgelig ikke særlig mange ift. f.eks. fitness world's 200.000 medlemmer. i omkring 50 centre.
Mon ikke der kunne være endnu støre opbakning i Københavnsområdet?

Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå

Søren W skrev:Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå
Du er vist heller ikke lige kernemålgruppen, hvis du vælger center ud fra, hvilket der har flest maskiner...
Det burde foreslås i OBBC, at de lavede en lignende "hardcore" afdeling, det har vist før været på tale med en styrke-orienteret afdeling, men så smuttede kernegruppen til OSK, måske det kan komme på tale igen nu.
Idéen er god, lå det i Odense trænede jeg der.

Ole G Larsen skrev:Søren W skrev:Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå
Du er vist heller ikke lige kernemålgruppen, hvis du vælger center ud fra, hvilket der har flest maskiner...
Det burde foreslås i OBBC, at de lavede en lignende "hardcore" afdeling, det har vist før været på tale med en styrke-orienteret afdeling, men så smuttede kernegruppen til OSK, måske det kan komme på tale igen nu.
Jeg vælger ikke center efter hvilket, der har flest maskiner. Men jeg tror, der er mange, der gør.

Søren W skrev:Ole G Larsen skrev:Søren W skrev:Ole G Larsen skrev:Priserne ser også ganske fornuftige ud. Mener, at jeg gav 250,- i Dansk Fitness, og de har en del flere maskiner. Men det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå
Jeg vælger ikke center efter hvilket, der har flest maskiner. Men jeg tror, der er mange, der gør.
De mennesker ville alligevel aldrig træne i et sådan center.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster