- ris og ros er meget velkommen, og især ris, da jeg skal vælge nyt program SNART!
PS: Undskyld størrelsen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Faur skrev:Ser sku godt ud. Men jeg ville fokusere meget på volume i den øverste del af brystet også lidt peak på bicepsen.
Jokeren16 skrev:solide arme

Zendium skrev:Det ser fint ud, men som de andre siger smid lidt peak på biceps, du kan evt. køre et af de biceps programmer som ligger her på BB.dk, f.eks. "Større arme på 12 uger" tror jeg det hedder. Ellers god masse og fedt procent.
Vi andre døjer jo med dansehåndtag

J-S-O skrev:Zendium skrev:Det ser fint ud, men som de andre siger smid lidt peak på biceps, du kan evt. køre et af de biceps programmer som ligger her på BB.dk, f.eks. "Større arme på 12 uger" tror jeg det hedder. Ellers god masse og fedt procent.
Tak for råd angående programmet - det er helt klart noget, som jeg vil kigge nærmere på (desværre først i morgen). Men fedtprocenten er altså forholdsvis høj, IMO, og regner med at cutte en del ned, når foråret kommer...

Zendium skrev:J-S-O skrev:Zendium skrev:Det ser fint ud, men som de andre siger smid lidt peak på biceps, du kan evt. køre et af de biceps programmer som ligger her på BB.dk, f.eks. "Større arme på 12 uger" tror jeg det hedder. Ellers god masse og fedt procent.
Tak for råd angående programmet - det er helt klart noget, som jeg vil kigge nærmere på (desværre først i morgen). Men fedtprocenten er altså forholdsvis høj, IMO, og regner med at cutte en del ned, når foråret kommer...
Haha din fedtprocent er ingenting iforhold til min, hvis du mener en lav fedtprocent er 5-7%.
Synes din fedtprocent er passende, men hva med at bulke istedet for at cutte, det er jo vinter

Rommy skrev:Super flot form. Jeg synes din fedt % er helt iorden. Og hvis jeg kunne vælge op til denne hårde vinter, ville jeg da vælge at BULKE

Zendium skrev:God idé, få smidt noget masse på den krop![]()
Jeg har heller ikke prøvet at decideret cutte før, regner også med at jeg skal igang med en gang bulk og til foråret cutte, når jeg får taget mig sammenForresten gode resultater og imponerende hjemmecenter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster