Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Kæmperen skrev:Bare et lille billede af en femkæmper i kondirummet.
Ved ikke hvorfor jeg ser så sur ud. Er sgu ellers i godt humør i øjeblikket.

Mike2468 skrev:Kæmperen skrev:Bare et lille billede af en femkæmper i kondirummet.
Ved ikke hvorfor jeg ser så sur ud. Er sgu ellers i godt humør i øjeblikket.
Nice nok makker =D>. Hvad ligger fedtprocenten på?

Friche skrev:Det ser rigtigt godt ud synes jeg. Super lækker fedtprocent, omkring de 10 vil jeg umiddelbart sige, og samtidig god masse, især på armene. :twisted:
Fortsat god træning herfra =D>

Kæmperen skrev:Friche skrev:Det ser rigtigt godt ud synes jeg. Super lækker fedtprocent, omkring de 10 vil jeg umiddelbart sige, og samtidig god masse, især på armene. :twisted:
Fortsat god træning herfra =D>
Thanks.
Fokus ligger på løb og svømning. Styrketræningen startede jeg op på i det sene efterår. Må helst ikke blive stor.

, men jeg synes altså det er hårdt.

Sagat skrev:Rigtig go form du har Kæmperen... Du har sku en feed fedt% hvilket også kan ses på begge billeder... Din overarm er jo sindsyg markeret.. Og indersiden er endda den sværeste side at få ordentlig markeret....
Rigtig godt arbejde du har lavet der..

Kæmperen skrev:Sagat skrev:Rigtig go form du har Kæmperen... Du har sku en feed fedt% hvilket også kan ses på begge billeder... Din overarm er jo sindsyg markeret.. Og indersiden er endda den sværeste side at få ordentlig markeret....
Jeg takker. Det er nu ikke fordi jeg har gjort noget specielt for at få den markeret.
Tror snart jeg tager et billede af armen igen, for at se om der er sket noget de sidste par måneder.

Mike2468 skrev:Kæmperen skrev:Sagat skrev:Rigtig go form du har Kæmperen... Du har sku en feed fedt% hvilket også kan ses på begge billeder... Din overarm er jo sindsyg markeret.. Og indersiden er endda den sværeste side at få ordentlig markeret....
Jeg takker. Det er nu ikke fordi jeg har gjort noget specielt for at få den markeret.
Tror snart jeg tager et billede af armen igen, for at se om der er sket noget de sidste par måneder.
Ahh jeg ved nu ikk du. Med den mængde cardio må du forbrænde ENORMT mange kalorier, så jeg vil nu mene du har gjort og GØR noget for at holde den markeret.

lassah skrev:Jeg er meget imponeret af din arm! Den har noget nær den perfekte størrelse og så er den rigtig flot markeret. Det kan du sgu være godt stolt af
lassah skrev:Da jeg kan se du er nede i centeret, så kan det selvfølgelig godt være der er lidt unormal pump i den, men alligevel!

Kæmperen skrev:lassah skrev:Jeg er meget imponeret af din arm! Den har noget nær den perfekte størrelse og så er den rigtig flot markeret. Det kan du sgu være godt stolt af
Tager jeg som et kompliment
Kæmperen skrev:lassah skrev:Da jeg kan se du er nede i centeret, så kan det selvfølgelig godt være der er lidt unormal pump i den, men alligevel!
Fatter jeg ikke noget af

J-S-O skrev:Lassah mener at dine arme er påvirket af det såkaldte pump, hvor blodet strømmer ud i musklerne, og derfor øger størrelse på dine arme! Man får ofte 1-2 cm ekstra på armene ved en omgang god træningDerfor kan dine arme jo være mindre i virkeligheden, men alligevel synes han det er et flot resultat!

Kæmperen skrev:Ok, så er jeg med.![]()
Det første billede er taget under træning. Men der spænder jeg ikke.
Billedet af armen er taget hjemme. Der har jeg ikke trænet. Det er i øvrigt et to måneder gammelt billede.
Kan være jeg skal være klar med kameraret næste gang jeg brænder mine biceps af.

lassah skrev:Kæmperen skrev:Ok, så er jeg med.![]()
Billedet af armen er taget hjemme. Der har jeg ikke trænet. Det er i øvrigt et to måneder gammelt billede.
Kan være jeg skal være klar med kameraret næste gang jeg brænder mine biceps af.
Okay! Så er det jo endnu mere imponerende![]()
Men synes da ikke du skal tage billeder, mens du har pump. Billeder uden pump er bedre og mere realistiske synes jeg. Men det er jo smag og behag. Det er bare svært at bedømme et billede hvor muskel har opnået pump, fordi det jo ikke er den "rigtige" størrelse

Kæmperen skrev:lassah skrev:Kæmperen skrev:Ok, så er jeg med.![]()
Okay! Så er det jo endnu mere imponerende![]()
Men synes da ikke du skal tage billeder, mens du har pump. Billeder uden pump er bedre og mere realistiske synes jeg. Men det er jo smag og behag. Det er bare svært at bedømme et billede hvor muskel har opnået pump, fordi det jo ikke er den "rigtige" størrelse
Skulle bare være for lidt lir

pixelsvinet skrev:Flot form =D> Du holder dig en rigtigt fornuftig fedt% må man sige, og dine guns er rigtigt gode! Nu skriver du jo at du ikke må få for meget masse, men skulle der være noget, så skal der lidt mere masse på din pecs :D
Ellers godt arbejde Kæmper =D> =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster