Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Oppustet

Udskriv emne

Hvordan smider man fedtet?

Tilbage til Vægt- & slanketips

Hej

Jeg synes, at min mave er lidt oppustet de fleste dage. Når jeg så i weekenden sover ca. 14 timer, er den helt flad dagen efter.

Kan det skyldes, at jeg ikke spiser i de der 14 timer, hvor jeg på en normal dag kun sover ca. 6-7 timer?

Ellers nogen forslag, da det jo ville være rart, at have flad mave alle dage :) ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, umiddelbart tror jeg godt det kan hænge sådan sammen - har selv oplevet noget tilsvarende. Endvidere kan det også være fordi du bruger dine mavemuskler meget de andre dag og dermed kan der godt opstå en oppustet fornemmelse.

Er det maden så skift til mere fiberig kost - hold dig fra "hvide" kulhydrater som pasta, hvidbrød mv. - det vil give en mindre oppustet mave og bedre mave fornemmelse. Du kan også prøve med Actimel drikke cultura !
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

fald lige over disse råd fra I form:

1. Tyg maden grundigt
2. Drik et glas vand med det samme du står op
3. Spis naturlig mad
4. masser dine tarme (hvordan gør man det :D )
5. Træn dine mavemuskler reglmæssigt
6. Grin reglmæssigt - he,he
7. nedsæt dit forbrug af kaffe, sodavnd, slik, hvidt brød (hvad sagde jbh :D ) smøger og alkohol (Kåre & thomas fra Bodyman.dk - må godt nok have nogle store maver :D )
8. Undgå bønner, kål og jordskokker - Men kan tvinge lidt fra person til person hvad der giver luft i maven
Brugeravatar

8. Undgå bønner, kål og jordskokker - Men kan tvinge lidt fra person til person hvad der giver luft i maven

Hvad med et overforbrug af prutpulver? :D
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

J-S-O skrev:

ja, den burde nok også være med på listen. Ved min sidste bulk indtog jeg 4-5 gange 45g pulver om dagen - det gav en lidt sær mave fornemmelse
Brugeravatar

jbh0007 skrev:
J-S-O skrev:

ja, den burde nok også være med på listen. Ved min sidste bulk indtog jeg 4-5 gange 45g pulver om dagen - det gav en lidt sær mave fornemmelse

Heheh, det tror jeg gerne på! Jeg kender i hvert fald selv det med at sidde midt i en time, hvor man kan mærke de trænger sig på, og så er det fandme svært at holde sig til timen er færdig :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Heheh, det tror jeg gerne på! Jeg kender i hvert fald selv det med at sidde midt i en time, hvor man kan mærke de trænger sig på, og så er det fandme svært at holde sig til timen er færdig :lol:

Hahahahaha, jeg er blevet bedt om at forlade klasselokalerne utallige gange på det grundlag. Utroligt, at når man tager min mængde af ballde m.v. samt de situationer der i betragtning, at det formåede mig at holde et godt gennemsnit på gymnasiet :P

Martin G skrev:
J-S-O skrev:Heheh, det tror jeg gerne på! Jeg kender i hvert fald selv det med at sidde midt i en time, hvor man kan mærke de trænger sig på, og så er det fandme svært at holde sig til timen er færdig :lol:

Hahahahaha, jeg er blevet bedt om at forlade klasselokalerne utallige gange på det grundlag. Utroligt, at når man tager min mængde af ballde m.v. samt de situationer der i betragtning, at det formåede mig at holde et godt gennemsnit på gymnasiet :P

Heheh, jeg er sku aldrig blevet smidt ud (endnu). Men det er da dejligt at vide, jeg ikke er den eneste som har siddet og klemt ballerne sammen på grund af prutpulveret, heheh...
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:
Heheh, jeg er sku aldrig blevet smidt ud (endnu). Men det er da dejligt at vide, jeg ikke er den eneste som har siddet og klemt ballerne sammen på grund af prutpulveret, heheh...

Du er langt fra den eneste med problemet. Hvad siger i til at starte en klub + hjemmesiden http://www.pulverpruttere.dk :D

Jeg var så uheldig at sidde og fise mig igennem tre timers teori til bil i torsdags. :lol:

Træner her: Klub Herkules Nordborg

I skal ikke være bange for at prutte i timerne.. Jeg gør det ofte med stor succes! Altså man kan jo sige samtidig med at min mave bliver flad, i modsætning til hvis jeg holdt mig. Så får mine medstuderende også fladere maver, via. det grin jeg fremtvinger..
Det er sgu da WIN/WIN!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Tilbage til Vægt- & slanketips

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster