Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 880
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 878

Følg bodybuilding.dk på

J-S-O på vej mod strandform [Billeder på side 15!]

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Formål
Jeg har valgt at føre logbog på bodybuilding.dk igen, da jeg føler min motivation har været meget dårlig det sidste stykke tid! Jeg håber derfor at jeg føler en forpligtelse med at opdatere den flere gange ugenligt, hvorved min motivation helst skulle komme tilbage påny...

Introduktion
Til trods for at jeg er en gammel kending herinde blandt ældre brugere, vil jeg alligevel kort præsentere mig! Jeg er en ung 19-årig purk fra det mørk Vestjylland, nærmere bestemt Ringkøbing! Til daglig fordriver jeg tiden på det lokale gymnasium på anden årgang: derudover er jeg i den uheldige situation, at min mor blev indlagt med akut myeloid leukæmi få dage inde i det nuværende år, hvorfor jeg nu selv står for indkøb af fødevarer på min gamle cykel, rengøring af huset, opvask samt vask af tøj, foruden at både kæresten, skolegangen og mit arbejde skal passes, da mine forældre er skilt og resten af min familie bor i Østjylland! Alt dette har været årsag til min manglende motivation i en stresfuld tid, hvilket også betyder der kan komme kortere eller længere perioder, hvor min aktivitet falder til nulpunktet.

Der vil komme et normalt billede af undertegnende i nærmeste fremtid

Min træning
Jeg indrømmer åbenlyst at det sidste lange stykke tid har fået min motivation meget langt ned! Jeg er blevet svagere hvad angår styrken og min masse er blevet væsentlig mindre i denne tid, hvorfor jeg nærmest føler en mindre afsky af min krop, som jeg både synes er for fedtrig og muskelmassen er for lille!

Jeg har valgt at påbegynde en ny periode med et HST program, som forhåbentlig skal være min kickstart til en ny og bedre sæson. Det er et klassisk program, så jeg vil ikke gå i store detaljer, men blot liste de valgte øvelser herunder samt fortælle at min procentvise vægt i øvelserne anføres i starten af hver træningspas indlæg!

Squat, 3 sæt
Dødløft, 3 sæt
Bænkpres, 3 sæt
Chinups, 3 sæt
Yates rows, 3 sæt
Military presses, 3 sæt
Dips, 3 sæt
+ mave, 3 sæt

Jeg har valgt at lade mig inspirere af diverse brugeres logbøger, så hvis nogen føler sig trådt over tæerne angående "kopiering" bedes de skrive en privat besked til mig, hvorefter jeg ændrer på dette! Dette er mest ment på posting af træningspas...

Kosten samt kosttilskud
Jeg er blevet kaldt kostfanatisk, og der er muligvis en smule sandhed i dette! Jeg følger ikke nogle fancy diæter, men bruger blot min sunde fornuft til at tilrettelægge kosten til min egen krops behov. Jeg følger dog nogle guidelines, hvoraf de er listet op herefter:

Protein
Jeg indtager store mængder protein, men prøver at formindske dette i den kommende fremtid, således at min forbrug ligger på omkring 2 gram pr/kg kropsvægt! Derudover benytter jeg mig af følgende post-workout shake:

0,8 gram kulhydrater pr/kg kropsvægt (50/50 af dextrose og maltodextrin)
0,4 gram protein pr/kg kropsvægt (valle)
+ vand

Fedt
Fedt er ofte et overset næringsstof, men det er immervæk et livsnødvendigt stof! Jeg prøver såvidt muligt at fordele andelen af alfa-linolensyre og linolsyre i et forhold på 1:3, hvilket jeg benytter en hampefrøolie til - derudover benytter jeg mig også af Ekstra Jomfru Olivenolie og EPA/DHA tilskud fra tid til anden. Jeg indtager omkring 70 - 100 gram fedt om dagen, hvoraf jeg prøver at støvsuge kosten for mættet fedt...

Kulhydrater
Resten af mit kcalforbrug stammer fra kulhydrater, hvor jeg prøver, bemærk prøver, at holde mig fra højglykæmiske fødevarer, således min blodsukkerkoncentration ikke farer op og ned som en rustjebane i løbet af dagen.

Jeg vil såvidt muligt prøve at poste kostplaner hver dag, men der vil selvfølgelig komme dage, hvor jeg besøger kæresten, ikke er hjemme eller simpelthen ikke gider at notere maden. Jeg vil hellere end gerne have ris og ros angående min kommentar, så hvis du har noget på hjertet, så smid en besked :D

Hjemmetræning
Det skal også nævnes at jeg ikke træner i center, som de fleste andre herinde muligvis gør, men træner hjemme med mit eget lille ”hjemmegym”. Det ser ikke ud af meget, men indtil videre har jeg ikke brug for mere, så derfor ser jeg ingen grund til at købe nyere udstyr og/eller begynde i center (vores lokale maskin jungle)

Billede
Finnlo bænk, justerbar
- flere muligheder for indstilling af ryglæn og sæde
- maximum belastning på 250 kg (ikke testet)

Billede
Finnlo squat/bænkpres stativ
- mulighed for 14 forskellige indstillinger af højde
- justerbar bredde op til 101 cm (kan øges til 105 - 110 cm ved eget handywork)
- maximum belastning på 200 kg (ikke testet)

Billede
Hammer vægtsæt, 150 kg
- 2 skiver af 20 kg
- 4 skiver af 10 kg
- 8 skiver af 5 kg
- 4 skiver af 2,5 kg
- 4 skiver af 1,25 kg
- 4 skiver af 0,5 kg

+ 200 cm vægtstang (glat)
+ 2 x håndvægtstænger (spinlock)

Billede
- Evil wheel
- Curl stang
- COC Trainer og COC #1
- Gym ball

Billede
Chinbar

Billede
Dips stativ

Billede
Vægtstativ m/nogle af mine vægtskiver

Alt mit udstyr er købt hos http://www.fitnessgruppen.dk! De er meget serviceminded, og du kan sikkert prutte om prisen: vi er jo i Jylland! Jeg fik et meget, meget flot tilbud, hvilket sandsynligvis skyldes mit store indkøb...

Personlige rekorder, kropsmål og mål
På grund af den førnævnte pause er mine rekorder af ældre dato, hvoraf de formodentlig allesammen er blevet dårligere! Jeg vil prøve at holde dette afsnit opdateret med de nyeste dage efterhånden som tiden skrider frem! Følgende er lånt fra Matt, hvor den grønne farve står for opnået mål og den røde for mål, som endnu ikke er opnået...

Squat
140 kg
145 kg

150 kg

Dødløft
160 kg
170 kg
180 kg

Bænkpres
100 kg
105 kg

110 kg

Følgende er mine kropsmål, hvor det er tydeligt jeg har mistet masse i løbet af mine stillestående periode! Målene er taget den 16/04-2007...

Morgenvægt 80,0
(22,2 % fedt - vejledning)

Arm, h 37,6 cm
Arm, v 37,0 cm

Underarm, h 32,0 cm
Underarm, v 32,0 cm

Lår, h 66,5 cm
Lår, v 66,1 cm

Læg, h 40,3 cm
Læg, v 40,4 cm

Bryst 108,0 cm
Skulder 124,5 cm

Talje (liv) 85,5 cm
Hofte 102,5 cm

Jeg vil prøve at få taget nogle nye billeder, således folk kan se den nuværende lorte form! Men jeg lover ikke en tidsfrist, så ikke noget med at presse på :wink:

Artikler og lignende
Jeg vil prøve at forsøge mig med skrivekunsten om alverdens emner inden for denne verden! Jeg har allerede en anmeldese af DM 2006 liggende, og er i gang med at lave en anmeldese af Loaded Cup 2007. Jeg vil ikke poste artiklerne i deres fulde længde her, men blot lægge et link, hvorfra man kan downloade de enkelte, hvis man føler interesse herfor!

DM 2006
Loaded Cup 2007
Loaded Cup 2007 (Power Point Præsentation)
Ronnie Coleman – The cost of Redemption

Tidligere logbøger
http://(link slettet).dk/viewtopic.php?t=10636&start=0 (27/01-2006 til 08/08-2006)
http://(link slettet).dk/viewtopic.php?t=12922&start=0 (27/07-2006 til 04/11-2006)
viewtopic.php?t=6178&start=0 (30/10-2006 til 17/03-2007)

Mange, mange tak for jeres tid!
Sidst rettet af J-S-O 24. jun 2007, 22:14, rettet i alt 18 gange.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Spændende, good luck mester :)

Galleri: Intet galleri

Welcome home :D

Geografisk sted: sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00

Som jeg altid har gjort, vil jeg følge din log igen! LIFT THEM WEIGHTS Baaabyyyy!

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Velkommen tilbage. Har tidligere fulgt med i dine logs, og har altid været imponeret over dine træninger og diverse posts som du i tiderne har fyret af :D
Nu kender jeg dig ikke personligt, men det lyder som en ikke helt nem tilværelse du lever. Jeg har stor respekt for at du kan klare alt det, som du før i tiden ikke gjorde.
Jeg håber din mor får det bedre med tiden, som den går. Endnu engang velkommen tilbage, ser frem til mange kloge bemærkninger. :)

Kostplan: Ingen kostplan

Hypertrophy Specific Training
Uge 3, dag 1 med 75 % af 1RM

Orange betragtes som værende utrolig let!
Blå betragtes som værende middelhårdt!
Rød betrages som værende utrolig hårdt!

Squat
05 x 51 kg
05 x 91 kg

10 x 109,5 kg
10 x 109,5 kg
10 x 109,5 kg

Bænkpres
05 x 51 kg
10 x 76 kg
05 x 76 kg
08 x 76 kg

Chinups
8 x 83 kg
8 x 83 kg
-

Yates Rows
-
-
-

Military presses
-
-
-

Dips
10 x 81,5 kg
06 x 81,5 kg
-

Evil wheel, knæ
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Jeg ved ikke hvorfor dagens træning blev til noget nær den værste træning jeg nogensinde har haft! Jeg havde ingen energi til trods for to koffeinpiller, så i bænkpressen gik jeg død og valgte derfor at cutte nogle øvelser væk! Men kan ikke ligefrem kalde det for en god start på min nye log, men det kan muligvis også skyldes manglende søvn i løbet af weekenden! Kosten har dog været meget bedre, så den kan I nyde lidt senere...

PS: Jeg har lånt farvemetoden af Mi herfra forummet!
Brugeravatar

Styrkeliste

Martin G skrev:Spændende, good luck mester :)

Tak, nu skulle der sku gerne gang i træningen igen, for ellers ender det jo med at jeg ikke kan vise mig på stranden i år, og det ville da være trist! Du skal være velkommen på sidelinjen og give kommentarer :D

Gibbs skrev:Welcome home

Mange tak, jeg har dælme også savnet dagene, hvor tiden bare fløj afsted med at skrive herinde! Jeg håber da jeg får tid til at skrive lidt engang imellem, selvom jeg nok ikke kan præstere det samme som førhen! Men så er det jo godt der er mange andre der klarer jobbet for mig :wink:

Cruse skrev:Som jeg altid har gjort, vil jeg følge din log igen! LIFT THEM WEIGHTS Baaabyyyy!

Det lyder super fedt, at du har fulgt og stadig vil følge min log! Jeg troede faktisk ikke du havde fulgt den førhen, så jeg er da positiv overrasket. Jeg skal prøve at løfte "them weights" som du siger, men dagens træning var vist en FIASKO!

chrizzle skrev:Velkommen tilbage. Har tidligere fulgt med i dine logs, og har altid været imponeret over dine træninger og diverse posts som du i tiderne har fyret af
Nu kender jeg dig ikke personligt, men det lyder som en ikke helt nem tilværelse du lever. Jeg har stor respekt for at du kan klare alt det, som du før i tiden ikke gjorde.
Jeg håber din mor får det bedre med tiden, som den går. Endnu engang velkommen tilbage, ser frem til mange kloge bemærkninger.

Mange tak for de mange pæne ord! Hvis du har været imponeret af tidligere træninger må du have været skuffet, da du så dagens træning: det er jeg i hvert fald! Nej, det er ikke helt nemt at få det hele til at løbe rundt, men jeg prøver mit bedste, og hvis jeg bliver for presset angående tiden, må jeg desværre tilstå at bodybuilding.dk er en af de første steder jeg vil cutte fra! Min mor er heldgivis i bedring, men det er alligevel psykisk hårdt at tænke på hendes sygdom og at man ikke ser hende mere end nogle dage om måneden og kun får talt ganske lidt med hende på ugebasis.

Jeg skal prøve at fortsætte mit gamle niveau hvad angår indlæg, for jeg må tydeligvis have skuffet dig med dagens træning :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Godt at se dig tilbage på boardet! har ligesom Cruse fulgt din tidligere log i lang tid.

Held og lykke med det hele =D>
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Det lyder super fedt, at du har fulgt og stadig vil følge min log! Jeg troede faktisk ikke du havde fulgt den førhen, så jeg er da positiv overrasket. Jeg skal prøve at løfte "them weights" som du siger, men dagens træning var vist en FIASKO!

Jeg fulgte den helt tilbage fra sidste år, hvor jeg startede med at træne. Kan endda huske vi har haft nogle snakke omkring nogle nødder. Kan ikke huske hvilken slags, men det var på et andet forum :)..

Der er gode og der er dårlige dage. Jeg havde selv en elendig dag idag, som jeg også har skrevet i loggen. Lad os satse på at resten af året består af gode dage! =D>.
-Selvom jeg ved at du har utrolig travlt mht til huset og det hele, og det er sikkert utrolig belastende, at du skal ordne alle de småting i hjemmet. Håber din mor snart får det bedre!

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

J-S-O skrev:Formål
Jeg har valgt at føre logbog på bodybuilding.dk igen, da jeg føler min motivation har været meget dårlig det sidste stykke tid! Jeg håber derfor at jeg føler en forpligtelse med at opdatere den flere gange ugenligt, hvorved min motivation helst skulle komme tilbage påny...

Held og lykke med det! Jeg skal nok komme efter dig, hvis du ikke opdatere jævnligt :twisted:

Jeg gik selv død med min logbog i starten af mit sidste program, men jeg regner med at starte på en ny log på fredag efter min dekontinering.

Træner her: Klub Herkules Nordborg

J-S-O skrev:Tak, nu skulle der sku gerne gang i træningen igen, for ellers ender det jo med at jeg ikke kan vise mig på stranden i år, og det ville da være trist! Du skal være velkommen på sidelinjen og give kommentarer :D

Skal vi væde om, hvem der kommer længst ned i bf i år? Bare for, at du har noget at motiviere dig efter :P
Skal gøre, hvad jeg kan for at komme med ubrugelige kommentarer så :D

Hej Jens!

Godt at se dig tilbage i fuld fart her på boardet med ny log og hele svineriet :8 . Jeg er glad for at jeg stadig kan inspirere dig og håber du får godt gang i denne log og med træningen generelt, jeg følger selvfølgelig også med her! Man har lidt savnet at kigge i din log, for at se hvad du nu har fundet på af projekter. Dine logbøger er altid god inspiration og spændende læsning..

- THUMPS UP herfra! =D> =D>

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hey JSO... du har bare at føre log for man kan sku lære af dig :8

Held og lykke herfra.. :)
Min Logbog:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11043&postorder=asc&start=0#168952
Status; Fullbody for fuld tryk
"If you put a snake and a mouse in a cage, with beer, you may expect they will have sex" Doug Heffernan
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 101.00

Velkommen tilbage champ.
Regner ikke med at der går lang tid inden du er på topperne igen, hvis motivationen som sagt kommer igen! Hvilket jeg da håber at den gør.
Ihvertfald held og lykke herfra
Brugeravatar

Geografisk sted: SønderJylland

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 141.00
- Dødløft: 155.00

Anker skrev:Godt at se dig tilbage på boardet! har ligesom Cruse fulgt din tidligere log i lang tid.

Held og lykke med det hele =D>

Mange tak, det lader til at man har flere følgende på sidelinjen end man går og tror! Det er sku fedt at høre, for så må jeg jo sørge for at der er gang i loggen, sådan I ikke hopper af på grund af kedsomhed :twisted:

Cruse skrev:

Jeg fulgte den helt tilbage fra sidste år, hvor jeg startede med at træne. Kan endda huske vi har haft nogle snakke omkring nogle nødder. Kan ikke huske hvilken slags, men det var på et andet forum :)..

Der er gode og der er dårlige dage. Jeg havde selv en elendig dag idag, som jeg også har skrevet i loggen. Lad os satse på at resten af året består af gode dage! =D>.
-Selvom jeg ved at du har utrolig travlt mht til huset og det hele, og det er sikkert utrolig belastende, at du skal ordne alle de småting i hjemmet. Håber din mor snart får det bedre!

Jamen dog, jeg håber da du har kunne se en udvikling fra dengang til nu hvad angår viden, for jeg synes selv jeg har udviklet mig meget fra min egen start! Puha, jeg kan ikke lige huske nøddesamtalen, men det skulle ikke undre mig, nu hvor jeg allerede har erklæret mig som kostfanatiker...

Ja, der er gode og dårlige dage, men en dårlig dag fucker bare ens humør og motivation! Men det kan jo ikke blive værre end i dag, så jeg kan kun se fremad jo! Jeg må lige tjekke din log senere for at se hvad der gik galt med din træning i dag.

Tak for ordene omkring min mor; det er dejlig med lidt støtte!

Infinity skrev:
J-S-O skrev:Formål

Held og lykke med det! Jeg skal nok komme efter dig, hvis du ikke opdatere jævnligt :twisted:

Jeg gik selv død med min logbog i starten af mit sidste program, men jeg regner med at starte på en ny log på fredag efter min dekontinering.

Jamen, du skal da være velkommen til at komme efter mig, hvis det er jeg ikke opdatere jævnligt! Du kunne eventuelt adde mig til msn, så kan vi også få en snak der engang imellem: tjek min profil for adressen :D

Hvis du selv kørte død i din logbog i sidste cyklus, så synes jeg da vi skal starte op sammen! Se at få bikset en logbog sammen, så jeg kan komme og genere dig derinde :lol:

Martin G skrev:
J-S-O skrev:Tak, nu skulle der sku gerne gang i træningen igen, for ellers ender det jo med at jeg ikke kan vise mig på stranden i år, og det ville da være trist! Du skal være velkommen på sidelinjen og give kommentarer :D

Skal vi væde om, hvem der kommer længst ned i bf i år? Bare for, at du har noget at motiviere dig efter :P
Skal gøre, hvad jeg kan for at komme med ubrugelige kommentarer så :D

Puha, hvis du ligger med en fedtprocent på omkring 10, så tror jeg ikke der bliver meget konkurrence! Min ligger for tiden omkring 15-16 %, så du er et godt stykke foran mig, og desuden er det første gang jeg skal cutte, så jeg fucker nok lidt op i det engang imellem. Konkurrence eller ej, så skal jeg nok gøre et forsøg på at ramme formen i år: så kan jeg jo betragte det som en prøve til næste år, hvor jeg gerne skulle blive endnu vildere :D

Matt skrev:Hej Jens!

Godt at se dig tilbage i fuld fart her på boardet med ny log og hele svineriet :8 . Jeg er glad for at jeg stadig kan inspirere dig og håber du får godt gang i denne log og med træningen generelt, jeg følger selvfølgelig også med her! Man har lidt savnet at kigge i din log, for at se hvad du nu har fundet på af projekter. Dine logbøger er altid god inspiration og spændende læsning..

- THUMPS UP herfra! =D> =D>

Så var den kære Matt der: det var en skam du ikke kom til Loaded Cup, for jeg ville helt vildt gerne have hilst på dig! Jeg har trods alt fulgt dig og din log siden min egen begyndelse, men har endnu ikke mødt dig. Det må vi gøre noget ved en dag?

Ja, jeg kunne fandme ikke holde styr på noget som helst uden logbog her på bodybuilding.dk, så nu er jeg tilbage i fuld sving! Jamen, du fører dig jo en fornem logbog, så det er ikke underligt det var et af de første steder jeg kiggede :8

Hvad angår inspiration fra min log, så skal jeg gøre hvad jeg kan! Hvis tiden er der, så regner jeg med at uploade en anmeldese af DM 2006 og Loaded Cup 2007 inden længe! JBH kom mig sku i forkøbet, for ville have postet en anmeldelse af Loaded så snart den var færdig, men det er den endnu ikke, så jeg nøjes med at poste den herinde og endvidere tilføje linket til download i første post. Jeg har også planer om at skrive lidt om hvordan man sørger for ens nye livsstil angående kostvaner bliver en succes, så man ikke falder tilbage på de gamle og usunde vaner: denne er selvfølgelig mest henvendt til nybegyndere i kostområdet, men måske andre også kan få gavn af den? Jeg fanger dig lige på msn, når jeg engang får tid til at skrive den for at få nogle idéer til indhold :wink: Derudover vil jeg også poste nogle opskrifter af og til, som alle bliver samlet i et word dokument til fri downloading. Jeg har flere opskrifter indtil videre, men jeg poster dem lidt efter lidt for jeres fornøjelses skyld...

Bimmer skrev:Hey JSO... du har bare at føre log for man kan sku lære af dig :8

Held og lykke herfra.. :)

Tak for de pæne ord! Det er dejligt at høre folk kan bruge nogle af de indlæg man får postet, for ellers ville det jo være spild af tid. Jeg vil prøve at fortsætte med indlæg både i min log og resten af forummet, men min log bliver måske den mest aktive...

Lau skrev:Velkommen tilbage champ.
Regner ikke med at der går lang tid inden du er på topperne igen, hvis motivationen som sagt kommer igen! Hvilket jeg da håber at den gør.
Ihvertfald held og lykke herfra

Hej Lau, du har sikkert ret i motivationen hurtigt kommer igen! Jeg skal bare have kosten til at køre, så kommer resultaterne sikkert også. Jeg kan i hvert fald mærke det har været en god idé med logbogsføring, for føler allerede mig forpligtet til at give den gas med træningen...
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Så var den kære Matt der: det var en skam du ikke kom til Loaded Cup, for jeg ville helt vildt gerne have hilst på dig! Jeg har trods alt fulgt dig og din log siden min egen begyndelse, men har endnu ikke mødt dig. Det må vi gøre noget ved en dag?

Det må vi helt sikkert, er egentlig også lidt ærgelig over at jeg ikke var med til Loaded cup. Økonomien har bare været lidt for stram på det sidste :( . Det kunne være sjovt at tage afsted næste år. Men der er jo længe til!

Hvad blev der af den "bb.dk fest" som der var tale om på et tidspunkt, det kunne være cool. Ellers har jeg snakket lidt med Biiver om en gang fælles træning med nogle af alle gutterne herinde. Det kunne evt. være oppe ved Mikkel og S.K., for selve centeret er jo en attraktion i sig selv :twisted:

J-S-O skrev:Ja, jeg kunne fandme ikke holde styr på noget som helst uden logbog her på bodybuilding.dk, så nu er jeg tilbage i fuld sving! Jamen, du fører dig jo en fornem logbog, så det er ikke underligt det var et af de første steder jeg kiggede :8

Jeg kan slet ikke huske hvordan det er at træne uden at føre logbog! :? :lol:

Jeg tror jeg har nedskrevet samtlige af mine træningspas fra april 2005 og til nu. Det er et uvurderligt redskab som du selvfølgelig selv ved :)

J-S-O skrev:Hvad angår inspiration fra min log, så skal jeg gøre hvad jeg kan! Hvis tiden er der, så regner jeg med at uploade en anmeldese af DM 2006 og Loaded Cup 2007 inden længe! JBH kom mig sku i forkøbet, for ville have postet en anmeldelse af Loaded så snart den var færdig, men det er den endnu ikke, så jeg nøjes med at poste den herinde og endvidere tilføje linket til download i første post. Jeg har også planer om at skrive lidt om hvordan man sørger for ens nye livsstil angående kostvaner bliver en succes, så man ikke falder tilbage på de gamle og usunde vaner: denne er selvfølgelig mest henvendt til nybegyndere i kostområdet, men måske andre også kan få gavn af den? Jeg fanger dig lige på msn, når jeg engang får tid til at skrive den for at få nogle idéer til indhold :wink: Derudover vil jeg også poste nogle opskrifter af og til, som alle bliver samlet i et word dokument til fri downloading. Jeg har flere opskrifter indtil videre, men jeg poster dem lidt efter lidt for jeres fornøjelses skyld...

Spændende projekter Jens... som altid! Det vil jeg selvfølgelig støtte op om :wink:

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

J-S-O skrev:Puha, hvis du ligger med en fedtprocent på omkring 10, så tror jeg ikke der bliver meget konkurrence! Min ligger for tiden omkring 15-16 %, så du er et godt stykke foran mig, og desuden er det første gang jeg skal cutte, så jeg fucker nok lidt op i det engang imellem. Konkurrence eller ej, så skal jeg nok gøre et forsøg på at ramme formen i år: så kan jeg jo betragte det som en prøve til næste år, hvor jeg gerne skulle blive endnu vildere :D

Cut er djævlens værk, og man dummer sig altid lidt ,men det kan man sagtens overleve :D

Tilgængæld kommer det til at se rågodt ud på din relativt lille frame!

Matt skrev:
J-S-O skrev:Så var den kære Matt der: det var en skam du ikke kom til Loaded Cup, for jeg ville helt vildt gerne have hilst på dig! Jeg har trods alt fulgt dig og din log siden min egen begyndelse, men har endnu ikke mødt dig. Det må vi gøre noget ved en dag?

Det må vi helt sikkert, er egentlig også lidt ærgelig over at jeg ikke var med til Loaded cup. Økonomien har bare været lidt for stram på det sidste :( . Det kunne være sjovt at tage afsted næste år. Men der er jo længe til!

Hvad blev der af den "bb.dk fest" som der var tale om på et tidspunkt, det kunne være cool. Ellers har jeg snakket lidt med Biiver om en gang fælles træning med nogle af alle gutterne herinde. Det kunne evt. være oppe ved Mikkel og S.K., for selve centeret er jo en attraktion i sig selv :twisted:

Ja, jeg tænkte faktisk også på bb.dk festen for nogle dage siden, men det lader jo til at det hele faldt sammen og ikke blev til noget? Mike, som var initiativtageren, er vel heller ikke aktiv herinde mere, hvilket jo også kunne være en årsag :lol:

Jamen, det er jo også lidt tættere på mig end København! Det kunne da være sjovt, hvis vi arrangerede noget, så en del af bb.dk brugerne kom fordi, men heller ikke for mange, for så bliver der jo ikke trænet så meget!

Matt skrev:
J-S-O skrev:Ja, jeg kunne fandme ikke holde styr på noget som helst uden logbog her på bodybuilding.dk, så nu er jeg tilbage i fuld sving! Jamen, du fører dig jo en fornem logbog, så det er ikke underligt det var et af de første steder jeg kiggede :8

Jeg kan slet ikke huske hvordan det er at træne uden at føre logbog! :? :lol:

Jeg tror jeg har nedskrevet samtlige af mine træningspas fra april 2005 og til nu. Det er et uvurderligt redskab som du selvfølgelig selv ved :)

Nej, der er fandme også noget lort ikke at føre log på et forum, for jeg fik sku ikke skrevet det ned nogen steder, så det får man jo ikke meget ud ad.

Matt skrev:
J-S-O skrev:Hvad angår inspiration fra min log, så skal jeg gøre hvad jeg kan! Hvis tiden er der, så regner jeg med at uploade en anmeldese af DM 2006 og Loaded Cup 2007 inden længe! JBH kom mig sku i forkøbet, for ville have postet en anmeldelse af Loaded så snart den var færdig, men det er den endnu ikke, så jeg nøjes med at poste den herinde og endvidere tilføje linket til download i første post. Jeg har også planer om at skrive lidt om hvordan man sørger for ens nye livsstil angående kostvaner bliver en succes, så man ikke falder tilbage på de gamle og usunde vaner: denne er selvfølgelig mest henvendt til nybegyndere i kostområdet, men måske andre også kan få gavn af den? Jeg fanger dig lige på msn, når jeg engang får tid til at skrive den for at få nogle idéer til indhold :wink: Derudover vil jeg også poste nogle opskrifter af og til, som alle bliver samlet i et word dokument til fri downloading. Jeg har flere opskrifter indtil videre, men jeg poster dem lidt efter lidt for jeres fornøjelses skyld...

Spændende projekter Jens... som altid! Det vil jeg selvfølgelig støtte op om :wink:

Ja, jeg synes selv det bliver spændende, så håber jeg får masser af tid til det! Det ville jo være en skam, hvis I blev snydt for de gode ting og sager jeg har i tankerne :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Martin G skrev:
J-S-O skrev:Puha, hvis du ligger med en fedtprocent på omkring 10, så tror jeg ikke der bliver meget konkurrence! Min ligger for tiden omkring 15-16 %, så du er et godt stykke foran mig, og desuden er det første gang jeg skal cutte, så jeg fucker nok lidt op i det engang imellem. Konkurrence eller ej, så skal jeg nok gøre et forsøg på at ramme formen i år: så kan jeg jo betragte det som en prøve til næste år, hvor jeg gerne skulle blive endnu vildere :D

Cut er djævlens værk, og man dummer sig altid lidt ,men det kan man sagtens overleve :D

Tilgængæld kommer det til at se rågodt ud på din relativt lille frame!

Ja, jeg føler mig også tappet for energi, når jeg nogle gange ikke har fået spist nok! Så det bliver også en prøve med henhold til energi, hvorfor jeg hellere må sørge for at lægge mig til at sove i ordentlig tid fremover... Men ja, masser af masse og så et godt cut, så er formen klar til præsentation for pigerne på den lokale bys turiststrand :8
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Ja, jeg tænkte faktisk også på bb.dk festen for nogle dage siden, men det lader jo til at det hele faldt sammen og ikke blev til noget? Mike, som var initiativtageren, er vel heller ikke aktiv herinde mere, hvilket jo også kunne være en årsag :lol:

Jeg havde faktisk glemt at det var mike der var initiativtageren, der kunne evt. godt pustes nyt liv i tråden og se om der stadig var folk der var friske?? Grill sæsonen nærmer sig jo og hvad ville være mere nærliggende end en god eftermiddagstræning efterfulgt af et kæmpemæssigt GRILLPARTY :king: :bodyman:

J-S-O skrev:Jamen, det er jo også lidt tættere på mig end København! Det kunne da være sjovt, hvis vi arrangerede noget, så en del af bb.dk brugerne kom fordi, men heller ikke for mange, for så bliver der jo ikke trænet så meget!

Det kunne evt. være i forbindelse med den stærkmandskonkurrence som der bliver afholdt i løbet af sommeren, så er det bare spørgsmålet om folk er hjemme eller på ferie på det tidspunkt. Ellers finder vi en anden dato- ku være fedt at se stedet :D

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

Jamen, jeg har jo lovet at poste kostplaner for hver dag, såvidt muligt, så hvorfor ikke bare starte med det samme? Dagen forløb fint, og maden smagte glimrende, til trods for at det hele kan betragtes som værende sundt.

Billede

PS: Folk skal være mere end velkommen til at kommentere mine kostplaner! Jeg vil endvidere give jer muligheden for at se en af mine små opskrifter. De nominerede til dette er følgende:

- Rugklappere
- Koldskål
- Hvidkåls gryderet
- Vanilje/jordbær sorbet is

Den som får flest stemmer bliver postet i morgen, og er der ikke som ønsker at se nogen af dem, så poster jeg sku heller ikke nogen af dem :lol:
Sidst rettet af J-S-O 30. apr 2007, 21:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Er din koldskål sur eller sød?

Martin G skrev:Er din koldskål sur eller sød?

Den er lidt bitter, men ikke så bitter, at den smager dårligt, overhovedet! Smagen kunne selvfølgelig optimeres, hvis man tilsætter alverdens tilsætningsstoffer og sukker, men så kan den jo ikke betragtes som sund...
Brugeravatar

Styrkeliste

Matt skrev:
J-S-O skrev:Ja, jeg tænkte faktisk også på bb.dk festen for nogle dage siden, men det lader jo til at det hele faldt sammen og ikke blev til noget? Mike, som var initiativtageren, er vel heller ikke aktiv herinde mere, hvilket jo også kunne være en årsag :lol:

Jeg havde faktisk glemt at det var mike der var initiativtageren, der kunne evt. godt pustes nyt liv i tråden og se om der stadig var folk der var friske?? Grill sæsonen nærmer sig jo og hvad ville være mere nærliggende end en god eftermiddagstræning efterfulgt af et kæmpemæssigt GRILLPARTY :king: :bodyman:

J-S-O skrev:Jamen, det er jo også lidt tættere på mig end København! Det kunne da være sjovt, hvis vi arrangerede noget, så en del af bb.dk brugerne kom fordi, men heller ikke for mange, for så bliver der jo ikke trænet så meget!

Det kunne evt. være i forbindelse med den stærkmandskonkurrence som der bliver afholdt i løbet af sommeren, så er det bare spørgsmålet om folk er hjemme eller på ferie på det tidspunkt. Ellers finder vi en anden dato- ku være fedt at se stedet :D

Ja, det var da bestemt en god idé med en grillparty! En god omgang træning med de gode bb.dk gutter i Asbjørn Riis' center og lidt god mad senere er bestemt en idé jeg synes om! Men jeg synes først dette arrangement skal holdes i sommerferien, for jeg får nok at se til her i den kommende eksamenstid...
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg stemmer hermed på "hvidkåls gryderet" :D

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

Matt skrev:Jeg stemmer hermed på "hvidkåls gryderet" :D

Det er bestemt også en god ret, som selv jeg synes smager rigtig godt, til trods for at den er fyldt med grøntsager sammenholdt med det faktum at jeg førhen, og til dels stadigvæk, mener at grøntsager er noget som ikke er skabt til mænd :lol:

Det skal lige nævnes at alle opskrifter selvfølgelig er opskrifter, og derfor er ensbetydende med hjemmelavede...
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Ja, det var da bestemt en god idé med en grillparty! En god omgang træning med de gode bb.dk gutter i Asbjørn Riis' center og lidt god mad senere er bestemt en idé jeg synes om! Men jeg synes først dette arrangement skal holdes i sommerferien, for jeg får nok at se til her i den kommende eksamenstid...

Lyder godt. Måske kunne det så blive i den sidste del af juli? Jeg skal på Roskilde festival i første uge og har planer om efterfølgende 2 uger i Tunesien med damen, så der er kun den uge tilbage for mit vedkommende :|

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

J-S-O skrev:

Det er bestemt også en god ret, som selv jeg synes smager rigtig godt, til trods for at den er fyldt med grøntsager sammenholdt med det faktum at jeg førhen, og til dels stadigvæk, mener at grøntsager er noget som ikke er skabt til mænd :lol:

Det skal lige nævnes at alle opskrifter selvfølgelig er opskrifter, og derfor er ensbetydende med hjemmelavede...

Det lyder super, jeg er sikker på at jeg får for få grøntsager til daglig. Men der er vel også noget kød i den ret?! Ellers trækker jeg min stemme tilbage :lol:

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

Matt skrev:
J-S-O skrev:Ja, det var da bestemt en god idé med en grillparty! En god omgang træning med de gode bb.dk gutter i Asbjørn Riis' center og lidt god mad senere er bestemt en idé jeg synes om! Men jeg synes først dette arrangement skal holdes i sommerferien, for jeg får nok at se til her i den kommende eksamenstid...

Lyder godt. Måske kunne det så blive i den sidste del af juli? Jeg skal på Roskilde festival i første uge og har planer om efterfølgende 2 uger i Tunesien med damen, så der er kun den uge tilbage for mit vedkommende :|

Jamen, det kan fint være sidst i juli for min skyld! Ingen alarm, men i starten af August smutter jeg vist en uge til København med kæresten: måske man skulle lokke en træning ud af damen sammen med nogle af gutterne herfra?

Matt skrev:
J-S-O skrev:

Det lyder super, jeg er sikker på at jeg får for få grøntsager til daglig. Men der er vel også noget kød i den ret?! Ellers trækker jeg min stemme tilbage :lol:

Ja, selvfølgelig er der kød i, for jeg er altså endnu ikke helt blevet omdannet til en kanin :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Jamen, det kan fint være sidst i juli for min skyld! Ingen alarm, men i starten af August smutter jeg vist en uge til København med kæresten: måske man skulle lokke en træning ud af damen sammen med nogle af gutterne herfra?

I skal være velkomne i mit center :D

J-S-O skrev:Ja, selvfølgelig er der kød i, for jeg er altså endnu ikke helt blevet omdannet til en kanin :lol:

Lyder godt så- ser frem til den opskrift :wink:

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste