Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin G skrev:Velkommen til! Voldsom DBpres du har dig

Lilleprinsen skrev:Flyers
4*15 12kg
Langsomt og med pause i bunden
Fransk press
4*10 20kg + stang
Triceps PD
4*10 30kg
Døjer lidt med min albuer. Så den får ik max gas i triceps lige for tiden

Hej.. ok det vidste jeg ikke med flyers, har lidt bøvl med mine skuldre så den ryger sku af igen. Ang fransk press så ved jeg godt den ikke er alt for god til albuerne. Har osse haft taget den af progammet og jeg tror heller den blir der denne gang. Nu når jeg dropper flyers har du så en ide til en anden øvelse? Og tak for hjælpen.J-S-O skrev:Lilleprinsen skrev:Flyers
4*15 12kg
Langsomt og med pause i bunden
Fransk press
4*10 20kg + stang
Triceps PD
4*10 30kg
Døjer lidt med min albuer. Så den får ik max gas i triceps lige for tiden
Hej Lilleprisen![]()
Flyers er en øvelse, som sætter et stort unødvendigt stress på de mindre muskler ved skulderen: den såkaldte rotator manchet / cuff! Jeg synes blot du skulle vide det, for der er jo ingen der gider at løbe ind i en skulderskade, hvis det kan undgåes! Det er selvfølgelig op til dig selv, om du vælger at erstatte den med en anden øvelse, men nu er du advaret![]()
Hvad angår dine albuer; kunne det så ikke tænkes det skyldes fransk pres? Der er nemlig mange, som får smerter ved fransk pres, hvilket forsvinder stille og roligt, når de erstatter den med en anden triceps øvelse?

Lilleprinsen skrev:Skal lige tjekke om jeg fatter at sætte billeder ind, billedet er af min dræber kat luis. Han er evig på bulk som det osse kan ses på billedet

J-S-O skrev:Dips skulle banke både triceps og brystet færdigt, så hvis du ikke får skulderproblemer med den øvelse, så brug den endelig

det har været et par hårde dage og min energi var ringe idag. Så kørte det lidt anderledes idag.

Martin G skrev:har du skippet et par pas eller hvordan forklarer du, at du sidst trænede d. 11?

Michael89 skrev:Hej og mange gange velkommen til og tillykke med din log!
For søren da det er godt nok en hardcore "arnold" kat du har, hva bænker den?
Dine DB press er fandme bare iorden, gad godt mine var ligeså gode! Keep up the good work.
Som J-S-O nævnte før er der mange der får ondt i albuen af fransk press Inkl mig selv.
Men til triceps kører jeg: Pushdown og dips, det kan klart anbefales!

også gik min bil imod alle odds igennem syn 

Bjørnen skrev:Hvis du har problemer med grebsstyrke kan du lige tjekke den tråd her:
viewtopic.php?t=9230&highlight=
Haha! nice one med bilen der..![]()

Lilleprinsen skrev:Bjørnen skrev:Hvis du har problemer med grebsstyrke kan du lige tjekke den tråd her:
hej og velkommen i min log.. det der du linker til mærkelige og glemte løft. Tror du ik det er et forkert link? Kan ikke lige se det har så meget med grebsstyrke at gøre..

J-S-O skrev:Lilleprinsen skrev:Bjørnen skrev:Hvis du har problemer med grebsstyrke kan du lige tjekke den tråd her:
hej og velkommen i min log.. det der du linker til mærkelige og glemte løft. Tror du ik det er et forkert link? Kan ikke lige se det har så meget med grebsstyrke at gøre..
Du kan læse denne artikel af Thomas Jagd i stedet for![]()
http://(link slettet)/vis_artikel.php?id=38

Martin G skrev:Får du trænet hr. prins?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster