Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1173
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1170

Følg bodybuilding.dk på

Log of LaShonda

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg foreslår at du forener Dingos forslag med din nuværende superhelte protokol:

Billede
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.


Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 3. jun 2010, 10:38
Geografisk sted: Kolding
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo:
Det skuffer mig lidt, at du ikke vil have numsebilleder af mig, men hellere af fremmede kvindemennesker. Dog kan jeg også godt lide kvindenumser, så jeg forstår dig godt.

Nielze:
Jeg tænkte præcis det samme, da jeg selv så videoen. Dog er jeg ret sikker på, at vinklen snyder noget - ihvertfald i forhold til min ROM. Dog var det også første gang i 8 måneder, at jeg førte mig frem dips. Dette skal dog ikke forstås som dumme undskyldninger. Jeg værdsætter i den grad din feedback - bliv endelig ved med det :)

JBTN:
En kombi af damer og superhelte er måske ikke helt dumt. Jeg kan godt se, at jeg har et overtal af stramme mænd i min log.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De sidste to dage har stået Distortion, tidlig skole og alt for lidt søvn og for meget alkohol. Det har dog været pisse sjovt, så det er fint.
Jeg dansede op af mænd og kvinder - nogle kunne lide det, andre ikke. Jeg fik også charmeret mig ind på et kvindemenneske. Bum bum.
Dog var jeg helt smadret, da jeg skulle træne ben i dag.

Træningsdag: 85, Lower Body

Billede
Sådan så jeg ud, da jeg var 17 - respekt!

Opvarmning: 17 min.

Squat
10x60
8x80
8x90
8x90
8x90
8x90
8x90
8x90
10 sek. hold i bunden:
3x60
3x70
3x70

Det kørte lidt op og ned.

Glute Bridges
10x100
10x150
10x150
10x150

SS

Plank, feets eleveated.
3 @ ca. 45.

Leg Curls
12x50
12x55
11x55
12x50
12x50

SS

Calf Raises, pinloaded legpress
12x140
12x140
12x140
12x140
12x140

Vægtenes Tid: 1t12min.

Det var meget rart, lige at komme lidt ned og træne. Jeg skulle egentlig ud og fulde mig igen i dag, men tager en slapper, så jeg er klar til træning og familiebesøg i morgen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går blev jeg som sagt hjemme og hyggede. Jeg så The Ledge, som egentlig var en ganske udemærket film. Dog synes jeg at coveret afslører lige lovlig meget af plottet - det er dumt!
På trods af at jeg blev hjemme for at få sovet ud, vågnede jeg alt for tidligt, og er stadig ufattelig træt.
Jeg spiste min havregrød, drak kaffe og stenede lidt Diablo, som jeg har fået et guest pass til. Så træning.

Træningsdag: 86, Upper Body

Billede

Opvarmning: Det sædvanlige..

Chin-Ups
10
8x15
8x15
8x15
7x15
10

Flat DB Press
10x28
8x36
8x36
8x36
8x36
8x36
7x36

Efter chin-ups kunne jeg godt mærke, at der ikke var meget at skyde med i dag. Derfor hoppede jeg ned på 36'ere - ikke engang her kunne jeg køre 8'ere i alle sæt. Jesus.

SS

CS DB Rows, Pronated Grip, Elbows Out - Squeeze
8x28
8x28
8x28
8x28
8x28
8x28

BB Seated Shoulder Press
12x20
8x42,5
8x42,5
8x42,5
7x42,5
8x42,5
7x42,5 - fail på 8.

DB Curls
10x20
9x20
8x20
10x16

SS

Lying DB Tricep Extensions
8x16
8x16
8x16
8x16

Vægtenes Tid: 1t34min

Mellem sættene kørte jeg udstræk af læg. Efterfølgende extern rotation og udstræk af pecs. Jeg kan stadig ikke lave udstræk af rectus femoris pga. den skide fibersprængning.

De sidste træninger er forløbet sløvt. Jeg falder i kilo og reps, hvilket gør mig grædefærdig. Jeg ved ikke om det er diæten, søvnmangel eller noget trejde. Jeg satser ihvertfald på at lave om på min upper body træning fra næste gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flot fyr som 17 år gammel metal head.

De sidste træninger er forløbet sløvt. Jeg falder i kilo og reps, hvilket gør mig grædefærdig. Jeg ved ikke om det er diæten, søvnmangel eller noget trejde. Jeg satser ihvertfald på at lave om på min upper body træning fra næste gang.


Bro, don't sweat it. Du har jo selv skrevet forklaringerne på det:

Vitus skrev:De sidste to dage har stået Distortion, tidlig skole og alt for lidt søvn og for meget alkohol. Det har dog været pisse sjovt, så det er fint.

Dog var jeg helt smadret, da jeg skulle træne ben i dag.


Vitus skrev:På trods af at jeg blev hjemme for at få sovet ud, vågnede jeg alt for tidligt, og er stadig ufattelig træt.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThePhoenix skrev:Flot fyr som 17 år gammel metal head.


Ja, jeg var sgu lidt af en bavian den gang. Åhh, og livet var så nemt.

Du ser også godt ud på dit nyeste billede, må jeg erkende. Der begynder virkelig at ske noget :hihi:

De sidste træninger er forløbet sløvt. Jeg falder i kilo og reps, hvilket gør mig grædefærdig. Jeg ved ikke om det er diæten, søvnmangel eller noget trejde. Jeg satser ihvertfald på at lave om på min upper body træning fra næste gang.


ThePhoenix skrev:Bro, don't sweat it. Du har jo selv skrevet forklaringerne på det:


Nej, det har helt sikker også noget med det at gøre. Jeg synes bare at det generelt har været lidt sløvt de sidste to ugers tid - primært på overkropsdagene dog.
Jeg lader mig altid påvirke for meget, når træningen ikke går som jeg synes den skal. Jeg har nok også en tendens til så at glemme, at det ellers er gået helt ok med træningen.

Vitus skrev:De sidste to dage har stået Distortion, tidlig skole og alt for lidt søvn og for meget alkohol. Det har dog været pisse sjovt, så det er fint.

Dog var jeg helt smadret, da jeg skulle træne ben i dag.


Vitus skrev:På trods af at jeg blev hjemme for at få sovet ud, vågnede jeg alt for tidligt, og er stadig ufattelig træt.
[/quote]
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu sidder jeg i toget på vej til Haslev. Så kan man lige så godt tænke træning. Det har jeg gjort.

Jeg tror at min kommende upper body workout skal se således ud:

Incline DB press: 5x8
DB shoulder press: 4x6
Pull-ups: 5x6
Cable rows, supinated grip.:5x8
Dips:4x8
Lat. raise: 4x10-12
SS
BB Curls: 4x8-10

Det er jo ikke ophidsende eller nytænkende, men det skal nok du. Jeg ændrer sikkert lidt i det.
Jeg er spændt på om jeg vil få problmer med dips igen. Det håber jeg ikke, da jeg elsker den øvelse.

I går overgik jeg forresten mig selv i desserlavning. Jeg lavede en is-agtig frugt og chokolade dessert. Den var go'.
Sådan her gjorde jeg:

En 1/2 banan der har været i fryseren moses.
125 gr. skyr tilsættes.
70 gr. frosne hindbær blendes med de andre ingredienser.
15 gr. marabou mintchokolade, 70% brækkes i små stykker.
25 gr. cashew nødder brækkes i små stykker.

Det hele blandes og voila - en skønt smagende dessert er lavet. Bon appetit.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du fik min stemme i "Månedens logbog" udelukkende fordi, du postede det billede af dig selv som 17 årig. Respekt!

Det er altid en fornøjelse at følge med herinde :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 738
Tilmeldt: 24. maj 2011, 08:28
 
Træner her: Fitness World Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 57.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Juliee skrev:Du fik min stemme i "Månedens logbog" udelukkende fordi, du postede det billede af dig selv som 17 årig. Respekt!

Det er altid en fornøjelse at følge med herinde :)


Ja, jeg så også lige, at jeg er blevet nomineret. Det er ikke så dårligt! Når jeg ikke kan vinde på min styrke, må jeg vinde på gamle billeder :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Da jeg kom hjem fra min søster og svoger, gik jeg en lang tur i de tidlige nattetimer. Her funderede jeg over en masse ting. Det havde jeg vist brug for. Det er ved at være længe siden, at jeg sådan har haft tid til at tænke. Jeg tror at jeg har været lettere stresset det sidste stykke tid. Sikkert også derfor, at jeg ikke rigtig har kunnet sove igennem.
Når jeg er sammen med min svoger ryger der altid uhyggelige mængder kaffe ned. Alkohol rører han ikke, men kaffe.. Puha. Jeg er altid lettere angst når jeg tager fra dem. Det bliver jeg af store mængder kaffe og dagene efter store mænger alkohol. Også lidt deprimeret, hvis det går rigtig godt.

I dag burde jeg læse. Jeg har dog været restløs og ikke kunnet koncentrere mig. Derfor har jeg lige løbet små 5 km. Det var rart. Så kunne jeg også lige høre lidt Gojira, oven på alt den emo musik jeg hørte igår.

Apropos Gojira, er Copenhell lige om hjørnet. Derfor vil jeg fra nu af afholde warm-up med et "Det' vildt nok, det her nummer."

"Det' vildt nok, det her nummer" - med Gojira.



Jeg elsker virkelig det her nummer. Det er tungt, smukt og brutalt - lige som det skal være. Videon er heller ikke helt skidt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her har vi et billede af dagsformen:

Billede

Taget efter dagens lille løbetur. Morgenvægten sagde 85,5.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Efter en lang skoledag, dert blev afsluttet med tre timers mundstimulering, var jeg død. Jeg valgte derfor at prøve at sove en middagslur, hvilket jeg ikke havde de høje forventninger til. Men det lykkedes sgu. Sådan! Jeg sov/hvilede en times tid, spiste lidt mad og så gik jeg ellers igang med en omgang foamrolling - så var jeg klar til træning.

Træningsdag: 87, Lower Body.

Billede

Opvarmning: Der blev kørt mobilitet og aktivering - og så, som nævnt, foamrolling hjemme fra.

Squat
15x20
10x60
5x80
Her fra 90 sek. pause mellem sæt:
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
10 sek. hold i bunden:
3x70
3x70
2x70 - så var jeg færdig..

Jeg ville prøve noget nyt i dag - derfor prøvede jeg med høj volume og "korte" pauser. Min squatteknik sejler stadig en del. Jeg skal lige vænne mig til at have lidt kilo på stangen igen. Det blev dog bedre og bedre.

Glute Bridges
10x100
10x150
10x150
10x150

Jeg fik endnu en gang at vide, at det larmer for meget med denne øvelse. Lorte FW. De vil have at jeg skal lægge en måtte under hver side, hvilket bliver noget lort. ROM'en bliver forkortet med ca. 5 cm og det er en lorte udgangsvinkel. Lort.

SS

Plank, Feet Elevated
3 @ ca. 45 sek.

Hyperextensions
12x30
12x30
12x30

SS

Leg Ext.
15x95
14x15
14x95

Seated Calf Raise, Smith
12x140
12x140
12x140
12x140---->10x120 - Her krampede min venstre læg.

SS

Decline Reverse Crunches
15
15
15
15

Leg Curls
12x50
10x50
10x50

Kørt stort set uden pauser, da jeg bare skiftedes med en anden gut. Her var jeg ved at dø. Det prikkede med himmelske farver for mine smukke brune øjne.

Vægtenes tid: Præcis 1t30min. Bum.

Ganske udemærket træning. Energien var i top, så det var kun squatteknikken der drillede lidt.

Jeg havde egentlig en fin historie at fortælle jer, kære loglæsere, men jeg er simpelthen for træt. Jeg skal jo tidligt op i skole i morgen.

Dagens: "Det' vildt nok, det her nummer" - Slayer edition.



Da jeg var yngre var jeg pjattet med Slayer. Jeg gik ofte med Slayer t-shirts, hørte det ofte og ønskede mig en Slayer-tattoo mere end noget andet. Mit gamle og vilde band, Sorte Slyngel, har sågar optrådt med nogle af deres numre - heriblandt "Seasons in the Abyss". Vi spillede det engang til Frederiksbergdagene, foran biblioteket, hvor vi var blevet inviteret. Det var stort.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jamen jamen.. I går faldt jeg i søvn på et passende tidspunkt, hvilket var dejligt. Jeg blev så vækket kl. 1 af min kære far, der havde låst sig selv ude. Jeg traskede der over i shorts og så i seng igen. Nu kunne jeg dog ikke sove, og så et par afsnit HIMYM. Træt har jeg været i dag.

I dag startede jeg også op på mit nye Upper Body program/blok/work-out eller hvad de unge nu kalder det.

Træningsdag: 88, Upper Body

Billede

Opvarmning: Foamrolling hjemmefra + sjov.

Incline DB Press
10x24
8x32
7x34 - Her fejlede jeg at få den op de første to gange. Fedt.
8x32
8x32
8x32
8x32

Skuffende. Jeg skal vist lige ind i denne øvelse igen.

Pull-Ups
8
6x10
6x10
6x10
6x10
10

De kørte nu meget godt. Glædeligt gensyn.

DB Skulderpres
10x18
6x26
5x24
6x22
6x22

Hold nu kæft noget lort..

Cable Rows, Supinated Grip - 2 sek. hold.
8x50
8x50
8x50
8x50

De ramte sgu lats meget godt. Første gang jeg kører med underhåndsgreb.

Dips
10
8x20
8x25
8x25
8x25

Glædeligt, glædeligt gensyn. Det bliver spas at komme op i kilo igen.

Incline DB Curls
10x16
8x16
8x16

SS

Lateral Raise
10x10
10x10
10x10

Vægtenes Tid: 1t36min

Tjaah. Det var ikke en særlig god træning. Jeg er godt nok blevet slap.. Men mon ikke at det ændrer sig lidt. Det håber jeg.

Dagens: "Det' vildt nok, det her nummer" - Killswitch Engage Edition



Dejligt band - dejlig sang. Sådan.

For et par år spillede Killswitch Engage i Vega. Her varmede mine kære drenge fra Mudslide op, derfor kom jeg gratis med. Det var en god dag!
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nielze skrev:


Tak for dejligt nummer og mandigt hjerte. Du er en god mand. Snart vil jeg tage en ordentlig video af mine dips. Så kan du korrigere mig ud fra den.

:drunk:
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dr. Jekyll & Mr. Hyde - The (almost) return of mr. Hyde.

Fortællingen starter sidste ondsdag aften. Location er indre by, der er Distortion. Jeg har nydt en flakse kold rosevin (hvilket man sagtens kan som heteroseksuel mand) og har en anden klar i tasken. Vi mødes med min vens veninder, som jeg ikke har set før. Den ene pige virker til at være en god en af slagsen. Jeg skruer charmen på, hvilket ikke alle vil finde charmerende, men det ser ud til at virke. Vi ankommer til en privatfest. En anden dreng lægger an på hende. Mr. Gosche er god wingman og får ham væk. Jeg dry humper hende. Vi snakker, hygger og hvad man nu ellers gør. Vores veje skilles, men vi aftaler at mødes dagen derpå. Jeg sover med mr. Gosche.
Men for at historiens pointe kan komme frem, må vi lige hoppe et års tid tilbage.

Jeg var egentlig en udemærket sød, anstændig og nogenlunde intelligent ung mand med en penis. Min penis spiller, igen kan man vel sige, en forholdsvis stor rolle. Når jeg blev fuld forvandlede den sig nemlig til Mr. Hyde. En skruppelløs, problemsøgende penis uden sympati eller fornuft. Den var pjattet med at parre ting, som den ikke burde - den var ude af kontrol.
Konsekvenserne af dette har været mange. Ægteskabsproblemer, jalousi, gruppeopløsninger og ødelagte venskaber - sågar mistede jeg min anatomipartner.
Jeg var træt af min penis. Jeg vågnede ofte op ved siden af en eller anden pige og tænkte "ikke igen - hvad har du nu gjort?"
Derfor besluttede jeg mig for at forvise mr. Hyde - omend for en tid. Jeg ville finde en pige jeg rent faktisk kunne lidt, og så parre hende. Fantastisk plan.
Mr. Hyde forsvandt, næsten, og alt var godt, bortset fra at folk nu troede at jeg var homoseksuel. Fred være med det.
Min penis og jeg blev gode venner. Vi hyggede os, non-sexual style. Vi dickslappede folk, flashede og havde gode samtaler. Alt var på sin vis godt.
Min samvittighed har været i top, jeg har ikke ødelagt noget mellem mig selv og andre og jeg har haft tid til en masse andre ting. Dette har dog medført, at jeg tydeligvis har glemt en ting eller to om kontakten til kvinder.
Den efterfølgende nat modtager jeg en besked fra tøs'pigen. Jeg sover dog trygt og opdager det først næste morgen, hvor jeg glædes. Min penis og jeg high-fiver og klapper efterfølgende i vores små hænder. Her sker det så at jeg får en god idé, til en forførende besked, og det er her at det går galt.
Jeg siger meget lort og tænker mig ofte ikke nok om - men den ulempe burde man være foruden ved sms-kommunikation - men ak nej. Jeg skriver en underlig lang besked om børn, min mor og vores dynamiske samspil, og så er det slut. Så tæt på, men alligevel langt fra. Bedre held næste gang, kære Magnus.

Ja, det egentlig en underlig historie, som måske ikke giver så meget mening. Men det gør livet i sig selv jo heller ikke.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vitus skrev:Jeg skriver en underlig lang besked om børn, min mor og vores dynamiske samspil, og så er det slut. Så tæt på, men alligevel langt fra. Bedre held næste gang, kære Magnus.

But why?? :lol:
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2806
Tilmeldt: 12. aug 2009, 20:50
Geografisk sted: København Ø
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I øvrigt er rosé vin ultra bøs'. Der hvor du tager det til en higher level, er hvor du medbringer en ekstra flaske i din mearce. Oh my gizzle brah.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2806
Tilmeldt: 12. aug 2009, 20:50
Geografisk sted: København Ø
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Dream skrev:
Vitus skrev:Jeg skriver en underlig lang besked om børn, min mor og vores dynamiske samspil, og så er det slut. Så tæt på, men alligevel langt fra. Bedre held næste gang, kære Magnus.

But why?? :lol:


Ja, jeg ved ikke helt hvorfor. Min grundlæggende idé var noget i stil med: Kvinder er liderlige, de vil gerne have børn og har moderkærlighed. Dette jokede jeg lidt med, men det forstod hun nok ikke, den kære pige.

The Dream skrev:I øvrigt er rosé vin ultra bøs'. Der hvor du tager det til en higher level, er hvor du medbringer en ekstra flaske i din mearce. Oh my gizzle brah.


Jeg lavede sågar et glas af en peberfrugt - det var noget pigerne kunne lide.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag har jeg skrevet opgave - i morgen har jeg afleveret opgave.

Træningsdag: 89, Lower Body

Billede

Opvarmning: Foamrolling hjemmefra + aktivering og dynamisk udstærk.

Squat
10x60
5x80
90 sek. pause:
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
10 sek. hold i bunden
3x70
3x70
3x70

Jeg prøvede med det samme igen i dag. Jeg bemærkede flere mærkværdige ting ved mig selv og squatten, som ikke var lutter positive.

Læg i benpres
15x140
12x150
12x150
12x150

SS

Reverse Decline Crunches
15
15
15
12

Hyperextenions
12x30
12x30
10x30
10x30

kørt med extern rotation i pauserne.

Vægtenes tid: 1t12min

Det var hvad jeg nåede, for så skulle jeg hjem til far. Vi lavede laks i ovnen med grøntsager og drak hvidvin. Det var hyggeligt.
Jeg har fået en aftale med den kære Poul i midten af denne måned. Det er vist tiltrængt.

Dagens: "Det' vildt nok, det her nummer" - Lamb of God Edition


Hyggelige fyre. Jeg glæder mig til at se dem live, da jeg ikke har gjort det før. Wuhu.

Bonus video:


Hahaha
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg elsker dine historier, Vitus.

Den seneste eskapade var ingen undtagelse :mrgreen:
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThePhoenix skrev:Jeg elsker dine historier, Vitus.

Den seneste eskapade var ingen undtagelse :mrgreen:


Det glæder mig, at sådan en flink ung mand finder dem underholdende :hihi:
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg må desværre erkende, at jeg - trods min proklamation om pligtskyldigt at ville følge din log på side 4 - har været en rigtig dårlig og sjælden læser. Men endnu en gang må jeg erkende, at du skriver nogle exceptionelt grineren historier, som gør de pt. relativt sjældne kig kigget værd, hvorfor jeg selvfølgelig må følge bedre og oftere med! Tough luck med tøsepigen, btw.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 5. sep 2011, 18:49
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PeterK skrev:Jeg må desværre erkende, at jeg - trods min proklamation om pligtskyldigt at ville følge din log på side 4 - har været en rigtig dårlig og sjælden læser. Men endnu en gang må jeg erkende, at du skriver nogle exceptionelt grineren historier, som gør de pt. relativt sjældne kig kigget værd, hvorfor jeg selvfølgelig må følge bedre og oftere med! Tough luck med tøsepigen, btw.


Hey Peter!

Det er da bare hyggeligt at du kigger forbi, når tiden er til det :)
Ja, det er sgu lidt ærgerligt. Men hvis hun bliver skræmt væk af det, var det nok hurtigt sket alligevel. Meeen jeg må forsøge igen, hvis chancen byder sig :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I nat har jeg for en gangs skyld sovet godt og lige omkring 8 timer. Så var jeg henne på skolen og lave det sidste af opgaven, aflevere den og så hjem igen. Her sov jeg endnu mere. Vidunderligt.

Træningsdag: 90, Upper Body.

Billede

Opvarmning: Foamrolling hjemmefra og primært skulderopvarmning - orkede ikke så meget med benene i dag.

Incline DB Press
10x22
8x32
8x34
8x34
8x32
8x32

Det gik meget bedre i dag, og de sad glimrende.

Pull-ups
8
6x10
6x10
6x10
6x10
6x10

Skulderpres
10x16
6x22
6x24
6x22
5x22

Selvom jeg er ked af styrken, sad de også godt.

Cable Rows, Supinated Grip - 2 sec. hold.
8x50
8x50
8x50
8x50
8x50

Dips
10
8x25
8x25
8x25
8x25

De kørte også bare.

Incline Curls
10x16
8x16
7x16
8x14

SS

Lateral Raise
8x12
8x12
8x12

Vægtenes Tid: 1t38min

Jeg fik kørt mobilitet og udstræk af læg gennem træningen. Til sidst var der også udstræk af pecs.

Super træning, hvor overskudet er kommet tilbage. Befriende.

Nu er der kun en uge til Copenhell!

Dagens: "Det' vildt nok, det her nummer" - Soulfly



Jeg kan godt lide Soulfly, selvom jeg nu altid mere har været til Sepultura - fra den gang Cavalera brødrene var med. Jeg har en enkelt gang set Sepultura, dog uden dem.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går var jeg træt efter en vild afskedsfest for min kammerat. Det var skide hyggeligt og folk bliv fulde og dumme - på den gode måde. Jeg så også mange gode venner, som jeg ikke har set længe, hvilket altid er rart. Jeg blev dog ikke så fuld, men kom ret sent hjem.

Jeg ville egentlig have løbet en tur, men gik en lang en i stedet. Derudover stod dagen i madens tegn, da jeg havde en overordentlig lyst til at kokkerere.

Til morgen fik jeg scrambled eggs med muskatnød og havregryn, samt fromage frais med mandler og blåbær. Dette har jeg dog ikke noget billede af, men det var godt.

Til frokost lavede jeg tunsalat på avocado og hytteost - det var win.
Billede

Til aften stod den så på kylling i ovnen, vendt i æg, rasp og parmasan, med tomatsauce og mozzarella på toppen. Dertil fik jeg hjemmelavet humus, pitabrød og lidt stegte grøntsager vendt i mere tomatsauce. Det var simpelthen fantastisk.
Billede


Scrambled eggs samt kylling var inspisreret af LBL's youtube kanal.

Til sidst får i også lige et billede af formen, da jeg nu har ramt 85 kg., hvilket var mit mål med årets cut. Jeg fortsætter dog lidt endnu.
Billede
(Brystet kommer vist ikke helt til sin ret, da jeg ikke får ekstenderet nok i skulderen.)
Sidst rettet af Vitus 10. jun 2012, 20:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Looking good :gay:
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThePhoenix skrev:Looking good :gay:


Tak buller :gay2:
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går: Venstre knæ og lænden har været en smule irriteret de sidste par dage. Derfor valgte jeg at køre en deload'ish omgang af quads. Jeg fik prøvet lidt forskellige ting af, og det var ganske rart.
Jeg sov ret længe, men følte mig ret sløv hele dagen.

Træningsdag: 91, Lower Body

Billede

Opvarmning: 32 min. inkl. foamrolling, 8 min crosstrainer og aktivering/mobilitet.

Det var nok den længste omgang opvarmning jeg endnu har lavet. Jeg valgte crosstraineren, for lige at få gang i kroppen.

Front Squat
10x50
10x60
7x70
7x70
7x70

Squat
10x70
10 sek. hold i bunden:
3x70
3x70
3x70

Udstræk af pecs kørt mellem sæt.

Glute Bridges
10x100
10x150
10x150
10x150

De kørte bedre end nogensinde før. Det må næsten betyde, at der skal flere kilo på.

SS

Plank, feet elevated
3 @ ca. 45 sek.

Lying Leg Curls
12x50
12x55
12x55
10x55
10x55
12x50

SS

Seadted Calf Raises, smith
12x140
12x140
12x140
12x140
12x140
12x140

Med forskellige fodstillinger.

Reverse Decline Crunches
15
15
15
12

kørt med udstærk og moiblitet af læg mellem sæt.

Vægtenes tid: 1t38min.
Hvordan jeg kunne bruge over 2 timer i centeret på den omgang vides ikke. Men som sagt var jeg jo sløv.

Venstre quad er ved at få det bedre efter fiberspræningen. Håber på at kunne lave lunges næste gang.. Måske næste gang igen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



På torsdag skal jeg som sagt hen til den kære Poul. Derfor har jeg lavet lidt om de næste par dage, så jeg har en off-dag om onsdag - så jeg er fit for fight, og har ikke lige har trænet ben.

Derfor hed den ryg/biceps i dag og bryst/skulder/triceps i morgen.

Jeg besøgte mor efter træning. Vi fik lækker mad - især desserten, som var jordbærkage med nøddebund.

Træningsdag: 92, Ryg/Biceps

Billede

Opvarmning: 14 min, foamrolling og aktivering/mobilitet af ryg og skulder.

Pull-ups - Lavet i crossfit area. Bad boi!
8
6x10
6x10
6x10
6x10
6x10
6x10
6x10
8

De blev kørt med langsom excentrisk fase, og blev vist ganske flotte.

BB Rows - 2 sek. hold i toppen.
6x50
6x50
8x50
8x50
8x50
8x50

Lige for at afprøve, inden jeg skal kigge på det med Poul. Det gik fint nok, men der var heller ikke så mange kilo på. Dog er de 2 seks. hold en dræber.

Cable Rows, Supinated Grip - 2 sek. hold i toppen.
8x45
8x50
8x45
8x45
8x45

Pulldowns, Neutral Narrow Grip
8x55
8x65
8x70
8x70
12x60

Jeg skulle lige finde en passende vægt, da jeg ikke har kørt pulldown-varienter i meget lang tid. De var også strict og med langsom excentrisk fase.

Incline DB Curls
8x16
7x16
7x14
7x14
7x14

Mine underarme var døde, så jeg kunne simpelthen ikke curle. Pinlig omgang.

Vægtenes Tid: 1t25min.

Alt i alt en fin omgang. Det er sgu meget rart at have en hel træning til ryg/biceps. Det er godt nok lang tid siden, at jeg sidst har haft det.

Dagens: "Det' vildt nok, det her nummer" - All Shall Perish edition.

Nu er det ved at være rigtig tæt på. Disse drenge glæder jeg mig rigtig meget til at se. De giver den nemmerlig gas!

Jeg valgte også at træne til dette album i dag. Det gør jeg nu ret ofte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 126 gæster