Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Francho skrev:Ligesom med andreas7074 var der ingen der beskyttede ham i første spil, håber ikke at det er af samme årsag at ingen gør det her.

hjælpervenner skrev:Folkens, stem nu på DonLauge, det er så tydeligt at han er VARULV!
Stem på ham, og jeg lover i ikke kommer til at fortryde det. Stem på mig, og i fortryder imorgen at i ikke hørte efter!

DonLauge skrev:Francho skrev:Ligesom med andreas7074 var der ingen der beskyttede ham i første spil, håber ikke at det er af samme årsag at ingen gør det her.
Mindes ikke, han lagde så meget energi i det

andreas7074 skrev:Jeg synes det er mere interresant at få PumptoAchieve ud af vagten end fortsætte hetzen mod Hjælpervenner. Han er øjensynligt desperat. Det kan både være suveræne ulveplays eller acts of desperation. Det må folk jo selv vurdere. Det er 50/50 efter min mening.

DonLauge skrev:Francho skrev:Ligesom med andreas7074 var der ingen der beskyttede ham i første spil, håber ikke at det er af samme årsag at ingen gør det her.
Mindes ikke, han lagde så meget energi i det

hjælpervenner skrev:Guise please... Vær nu fornuftige og tag den rette beslutning.

darkthrone skrev:Er hjælpervenner ulv er andreas det også. Hvis hjælpervenner er villa så er DonL ulv...

andreas7074 skrev:darkthrone skrev:Er hjælpervenner ulv er andreas det også. Hvis hjælpervenner er villa så er DonL ulv...
Det var da noget af et postulat...

darkthrone skrev:Er hjælpervenner ulv er andreas det også.
andreas7074 skrev:Jeg synes det er mere interresant at få PumptoAchieve ud af vagten end fortsætte hetzen mod Hjælpervenner. Han er øjensynligt desperat. Det kan både være suveræne ulveplays eller acts of desperation. Det må folk jo selv vurdere. Det er 50/50 efter min mening.
Francho skrev:Ligesom med andreas7074 var der ingen der beskyttede ham i første spil, håber ikke at det er af samme årsag at ingen gør det her.

Chayen skrev:darkthrone skrev:Er hjælpervenner ulv er andreas det også.
Lige hvad jeg har i tankerne.
Lidt pudsigt den her:andreas7074 skrev:Jeg synes det er mere interresant at få PumptoAchieve ud af vagten end fortsætte hetzen mod Hjælpervenner. Han er øjensynligt desperat. Det kan både være suveræne ulveplays eller acts of desperation. Det må folk jo selv vurdere. Det er 50/50 efter min mening.
Kommer lige efter:Francho skrev:Ligesom med andreas7074 var der ingen der beskyttede ham i første spil, håber ikke at det er af samme årsag at ingen gør det her.
Kunne godt ligne et last minute atempt på at lynche udenom Hjælpervenner, især når han stemmer PumpToAchieve.
Men nu er det sq for sent at ændre outcommet af denne lynch, så lad os nu bare håbe at vi har ramt rigtigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster