Min opdaterede liste, so far:
Andreas7074
TGS
Benjamin Reilly
BenjaminFiltWALLE
Valeur
Viggo
MharritzJeg er ret sikker på de to øverste ulve. Den tredje er en af Benjamin'erne.
Jeg synes at HV generelt har været lidt underlig omkring Benjamin Reilly - især med tanke på i sidste spil da jeg var ulv med HV og han skrev til mig i chatten "Du virker altså meget villa, Francho, så tillod mig at skrive dig på min politiker liste".
Fra D1:
hjælpervenner skrev:Villas:
Dura
Benjamin Reilly
Begrundelsen kommer lidt tidligere om at det er pga. fætter BR laver lange analyser.
D2:
Jeg skriver følgende; hvilket han er enig i (før det gik op for ham at Mharritz jo skulle være ulv hvis han var villa):
hjælpervenner skrev:Francho skrev:Af frygt for at jeg får tunnelsyn på Andreas - et par hurtige gut-feelings:
- TGS, Andreas, Mharritz og Darkthrone. 100% en ulv her, sandsynligvis to.
- Chayen, HV, Benjaminfilt, Walle er semi-ulvede.
- Viggo, Reilly og Valeur er rimelig villa.
- Niller 100% villa.
Er enig i det meste, men forstår ikke mistanken til Mharritz. Det må siges at være noget af et sats for en ulv at counter-claime en powerrole.
Jeg tror ikke at han havde kommenteret den hvis jeg også havde haft Reilly som ulvet, men nu var Darkthrone og Mharritz (sandsynligvis) villa, så det kan også være grunden.
D3:
hjælpervenner skrev:Lige pt. må min største mistanke ligge hos Benjamin Reilly. Synes han formåede at fremstå villa de 2 første dage, men dét at han bliver ved med at "hoppe" med på andre folks meninger, og bekræfter folk i det der allerede er blevet sagt, kan han umuligt være andet end ulv.
Han bliver hårdnakket ved med at påstå at jeg er ulv, men fremsætter ikke selv sine egne pointer eller mistanker.
Min anden mistænkte er andreas7074. Ligesom jeg gjorde i sidste spil, føler han behovet for at påpege at han igen er blevet indbygger (på D1). Det kunne muligvis være et forsøg på at virke overrasket, og få ham til at fremstå mere "believeable". Han snakker også meget om "mechanics". Han udviser generel ubeslutsomhed, og lader næsten til at være bange for at vote på folk.
Benjamin Reilly går på magisk vis fra cleared til ulv. Dette med begrundelsen at han ikke har sine egne meninger og hopper med på andres ideer (er det ikke en af de mest oplagte begrundelser hvis man skulle finde på en?), især er den mærkelig da Benjamin Reilly er nr. 2 (efter Mharritz, obv) til at stemme på HV, og det er endda som efterfulgt af en lang analyse, hvor han har HV som top-ulv.
Mistanken til Andreas7074 virker også EKSTREMT påtaget, og som noget der hurtigt skulle findes på. Han er mistænkelig fordi at han skriver at han er indbygger... Men ville HV mistænke begge sine ulve på en gang, sådan der?
Om HV så har nosser til at køre omvendt psykologi EOD og sige at fætter BR er sin medulv, det ved jeg ikke. Men kunne sagtens være.