Valeurvaleur skrev:Nu vil jeg lige starte med at villa-spewe mig selv, i bedste Viggo-stil.
Helt ærligt..
Når det så er sagt er jeg næsten enig med dig, pånær din placering af WALLE på listen, men det er du nok klar over.
Vi har desuden råd til et mislynch i dag, selvom det næsten burde være umuligt, medmindre Valeur + Filt begge er villa, hvilket jeg har MEGET svært ved at forestille mig.
Af de tilbageværende kan jeg kun forestille mig, TGS er ulv sammen med en af de to lovers, og det kan jo i teorien være fuldstændig lige meget om der er Filt eller Valeur når nu de dør sammen, lidt hårdt sagt, men ikke desto mindre er det sådan det forholder sig. Dog er der ikke tvivl om, at jeg nok hellere vil lytte til Valeur end Filt lige nu. Desuden kan jeg under gennemlæsning se, at Filt meget gerne kæder mig sammen med BR
Benjaminfilt skrev:Hjælpervenner no doubt. Og så er det selvfølgelig Mharritz der står for skud.
That said, så er jeg enig med Chayen.. Spillet er slut for ham efter i nat!
Tror måske ulvene gemmer sig blandt de meget analyserende spillere, i form af Walle, Viggoermig, og BR. Have in mind at dette er "erfarne spillere" Specielt Walle! Det kunne sagtens være et skjul
Benjaminfilt skrev:Det er unødvendigt at bruge flere kræfter på hjælpervenner IMO, jeg vil forsøge at komme med lidt inden i aften.. Det er dog lidt svært at komme med noget analytisk eftersom jeg har været så fraværende som jeg er... Derfor skal i ikke være overrasket hvis mine votes er baseret på 50% analyse og 50 % analytisk... Derudover vil jeg lytte på dem jeg finder villa: Viggo&BR
Benjaminfilt skrev:Hurtig update fra mig.
Darkthrone/HV(mharritz?!) skal ihvertfald lynches idag. Niller_ bliver nk'et no doubt... For filan nillerboy....
Viggoermig/BR vriker som nogle af de mest ivrige til at finde ulvene, og er derfor i min bog de mest villa
Jeg ser desuden, at han i går hellere stemte TGS, og at han finder Francho ulvet, selvom Francho måske er mest clear, det finder jeg altså en smule villaish. Han skriver desuden han finder mig meget ulvet, det er altså også en form for villaish tegn, eller måske blot fordi jeg er den mindst clear af de tilbageværende indbyggere, jeg ved det ikke. Bagefter skriver han så, at bliver lovers ikke NK'et i nat, er det Valeur + Francho/TGS han finder ulvet, hvilket ikke giver megen mening, da det ikke er fordelagtigt at dræbe lovers før de kan vinde spillet (så vidt jeg kan se) da 3 døde på en nat vil kunne cleare for meget. Det sagt, kan vi nok efterhånden garantere at en af ulvene er Valeur eller Benjaminfilt, og det kan altså være relevant at læse deres indlæg igennem for at se om de spewer noget (lidt a la dette), nu tog jeg lige Filt fordi jeg havde tid, Valeur kommer nok til at tage lidt længere, men jeg regner med at gøre det snarligt.
@Francho
Jeg må sige jeg ikke helt forstår hvorfor TGS kun kan være ulv med mig, uddyb meget gerne.
Hans stemme på TGS betyder ikke alverden, da det var ret klart at BR ville ryge, så vidt jeg ser det.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.